Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-24, 17:22
Bannlyst
Varför mördades artisten?

Motivera!
Citera
2021-10-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Man ser tydligt att skytten är vit i den videon, vilken idiot som avslöjar det. Jag tycker att det ser ut som Sickan, rappare från Vårby.

Sickan🤣🤣🤣🤣 kan inte ens rappa
Citera
2021-10-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shqiptarjokosovar
Vad menar du? Att bara för att Vc barre filmade Nisse när han sov så är han inblandad?

Jag tycker att det är skumt att filma sin vän.
Framför allt när Einar sover och vet inte att han blir filmad. Jag tror @vcbarre har skickat denna video till någon eller lagt upp den på snap och därmed så har någon sett detta som var ute efter Einar.
Senast redigerad av Sara98 2021-10-24 kl. 17:29.
Citera
2021-10-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Är man kapabel till att vara kriminell och tjäna mer pengar istället för att slava på skitjobb så varför inte

Så du tycker att det är helt OK om en torped kommer och skjuter dig och alla dina familjemedlemmar i huvudet en random kväll? Han gjorde ju bara sitt jobb… någon hade ju betalt honom att göra det…
Citera
2021-10-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Innan han slog igenom var det väl sunkig hyresrätt i särskilt socialdemokratiska områden för morsan och HVB-hem pga knivhuggning och rån för den lille guldklimpen. Efter han slog dvs nutid: Säkert varsin dyr bostadsrätt...

Edit: Vissa verkar dock tro att om man är avlönad som skådis rullar det in millar. Fan, kärringen har inte haft en spänn innan hon kunde luta sig tillbaka och igla åt sig deg från ungen.
Mamman är en känd skådespelare pappan krögare. Trror inte de behövde pengar av sonen. I Enskede finns det dyra villa områden.
Citera
2021-10-24, 17:32
Medlem
Kan inte någon lägga ut klippen som tydligen florerar på snapchat? Spela in med mobilen och lägg ut på Imgur, det är helt anonymt då.
Citera
2021-10-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Var fanns mor och far när deras minderåriga son lekte gangster och rappade om just detta som nu skedde honom?

Det kliade inte deras ryggar så länge pengarna strömmade in.
Tror inte det mamma känd skådespelare pappa krögare. Dalen har dyra villor och lägenheter. Han har en halvbror med en mycket känd skådespelar pappa.
Citera
2021-10-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrektfia
Mamman är en känd skådespelare pappan krögare. Trror inte de behövde pengar av sonen. I Enskede finns det dyra villa områden.

Eftersom mamman var alkis (en uppgift i tråden) är det inte så osannolikt att hon behövde pengarna från sonen. Troligtvis har även pappan liknande problem. Annars skulle ju ungen inte ha hamnade på HVB-hem. NÅGON av föräldrarna skulle ha visat intresse av att ta hand om ungen istället för att låta gatan uppfostra honom.

Det är inte "samhället" det är fel på när ungen hamnar på gatan utan just föräldrarna.
Citera
2021-10-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Offerskjortan åker alltid på när när babbar ska förklara varför dom är kriminella istället för att skaffa sig ett jobb. Särskilt araber har jag märkt är experter på att glorifiera sina umbäranden om hur hårt liv dom har det här i Sverige. Bara att packa väskan och åka hem ifall "skitjobben" inte duger.
Många invandrare verkar också tro att alla svenskar är rika. Så är verkligen inte fallet.

Bara 10% av hushållen i Sverige har över en miljon i gemensamt sparkapital. Ungefär hälften av hushållen har mindre än 100.000 sparat. Då ska också tilläggas att en stor majoritet av dessa hushåll trots sitt sparkapital har stora bostadslån.
Citera
2021-10-24, 17:39
Medlem
Citat:
Vad menar du? Att bara för att Vc barre filmade Nisse när han sov så är han inblandad?

Citat:
Ursprungligen postat av Sara98

Jag tycker att det är skumt att filma sin vän.
Framför allt när Einar sover och vet inte att han blir filmad. Jag tror @vcbarre har skickat denna video till någon eller lagt upp den på snap och därmed så har någon sett detta som var ute efter Einar.

Förstår inte vad som skulle vara konstigt med att filma sin vän. Jag är själv i deras ålder och det är inget konstigt att filma varandra helt random. Det är sånt ungdomar gör.
Citera
2021-10-24, 17:39
Medlem
Det jag lärt mig av allt som hänt här senaste tiden är att det är alldeles för farligt att vara vittne i Sverige. Bättre bara lägga ner att vittna och gå vidare med livet. Verkar ju vara att vittna eller dö.
Citera
2021-10-24, 17:43
Medlem
Citat:
Förstår inte vad som skulle vara konstigt med att filma sin vän. Jag är själv i deras ålder och det är inget konstigt att filma varandra helt random. Det är sånt ungdomar gör.

Ere så? Många gärningsmän som försöker motbevisa sina bevis genom att visa att dem är "oskyldiga". Dvs. han var med när Einar dog?
Av alla skott så var det bara Einar som fick dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in