Citat:
Jo första gången var i den hyrda lägenhet jag flyttat till i samband med ett bråk som jag trodde var avklarat, men förstod att det var högst aktivt ( alternativt utnyttjades för den övriga utredningen ). Där en ny granne sökte min bekantskap och senare frågade om jag ville bli infiltratör.
Hade ett sakta vankande på ovanvåningen som var lugnande, som jag använde som förevändning att sova på natten, och en kväll då jag tänkt att allt är preparerat här och druckit par glas vin så ville jag säga hej och ringde på. Hörde ett metalliskt ljud som ex mantelrörelse genom dörren och ingen öppnade så gick hem igen en trappa ner.
Något år senare så rann det vatten längs min ena köks vägg och ringde värden och det kom 5-6 personer och skulle kontrollera läckan. Efter det så blev det renovering av lägenheten ovanför . Jag som tänkt att det var ordentliga som haft den undrade vad som hänt. I övrigt så var en telefon lagad en dag i denna lägenhet. Och det straxt efter att jag nämnt att telefonen som gick att ringa vanliga nummer , saknade denna synliga möjlighet för andra samtal (betal).
Gång nummer 2 var något år efter detta några km därifrån i en annan lägenhet där en granne betedde sig underligt . han var nere och kände på dörrhandtaget på natten mm. Jag hade fått veta att det var en intelligent person som det slagit över för ( ofta någon med svårare sjukdom som cancer , med född missbildning, knarkar/alkis look men man ser på ögonen att det är inte så ) och en dag så se jag att det droppar från tak kroken i hallen som är precis utanför WC och springer upp och grannen som öppnar och ser uppgiven /skamsen ut står i vatten med handfatet översvämmande så jag säger stäng av vattnet, vilken denne gör. ytterligare en renovering där i lägenheten ovanför.
Har aldrig varit med om att grannars lägenheter svämmar över så att det rinner ner, men i samband med hot och värvningsförsök till både polis och infiltratörsverksamheten då djävlar rinner det. Är det en pik om att läckor inte är bra , kom jag på nu. Kanske inte var samma som i den utredningen jag såg mitt namn som man ville pika om även om upptäckten vid den översvämningen var det som antytts av nya bordsgrannar på restaurant som pratade så att jag hörde det efter värvnings uppvaktningar ?
Senast redigerad av regafra 2021-10-24 kl. 07:59.
Senast redigerad av regafra 2021-10-24 kl. 07:59.