2021-10-24, 07:22
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Två VATTENFYLLDA lägenheter? Vill du utveckla detta litegrann? Känns lite som att Gevalia är med på ett hörn.

Jo första gången var i den hyrda lägenhet jag flyttat till i samband med ett bråk som jag trodde var avklarat, men förstod att det var högst aktivt ( alternativt utnyttjades för den övriga utredningen ). Där en ny granne sökte min bekantskap och senare frågade om jag ville bli infiltratör.
Hade ett sakta vankande på ovanvåningen som var lugnande, som jag använde som förevändning att sova på natten, och en kväll då jag tänkt att allt är preparerat här och druckit par glas vin så ville jag säga hej och ringde på. Hörde ett metalliskt ljud som ex mantelrörelse genom dörren och ingen öppnade så gick hem igen en trappa ner.

Något år senare så rann det vatten längs min ena köks vägg och ringde värden och det kom 5-6 personer och skulle kontrollera läckan. Efter det så blev det renovering av lägenheten ovanför . Jag som tänkt att det var ordentliga som haft den undrade vad som hänt. I övrigt så var en telefon lagad en dag i denna lägenhet. Och det straxt efter att jag nämnt att telefonen som gick att ringa vanliga nummer , saknade denna synliga möjlighet för andra samtal (betal).

Gång nummer 2 var något år efter detta några km därifrån i en annan lägenhet där en granne betedde sig underligt . han var nere och kände på dörrhandtaget på natten mm. Jag hade fått veta att det var en intelligent person som det slagit över för ( ofta någon med svårare sjukdom som cancer , med född missbildning, knarkar/alkis look men man ser på ögonen att det är inte så ) och en dag så se jag att det droppar från tak kroken i hallen som är precis utanför WC och springer upp och grannen som öppnar och ser uppgiven /skamsen ut står i vatten med handfatet översvämmande så jag säger stäng av vattnet, vilken denne gör. ytterligare en renovering där i lägenheten ovanför.

Har aldrig varit med om att grannars lägenheter svämmar över så att det rinner ner, men i samband med hot och värvningsförsök till både polis och infiltratörsverksamheten då djävlar rinner det. Är det en pik om att läckor inte är bra , kom jag på nu. Kanske inte var samma som i den utredningen jag såg mitt namn som man ville pika om även om upptäckten vid den översvämningen var det som antytts av nya bordsgrannar på restaurant som pratade så att jag hörde det efter värvnings uppvaktningar ?
Senast redigerad av regafra 2021-10-24 kl. 07:59.
Citera
2021-10-24, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Jo första gången var i den hyrda lägenhet jag flyttat till i samband med ett bråk som jag trodde var avklarat, men förstod att det var högst aktivt ( alternativt utnyttjades för den övriga utredningen ). Där en ny granne sökte min bekantskap och senare frågade om jag ville bli infiltratör.
Hade ett sakta vankande på ovanvåningen som var lugnande, som jag använde som förevändning att sova på natten, och en kväll då jag tänkt att allt är preparerat här och druckit par glas vin så ville jag säga hej och ringde på. Hörde ett metalliskt ljud som ex mantelrörelse genom dörren och ingen öppnade så gick hem igen en trappa ner.

Något år senare så rann det vatten längs min ena köks vägg och ringde värden och det kom 5-6 personer och skulle kontrollera läckan. Efter det så blev det renovering av lägenheten ovanför . Jag som tänkt att det var ordentliga som haft den undrade vad som hänt. I övrigt så var en telefon lagad en dag i denna lägenhet. Och det straxt efter att jag nämnt att telefonen som gick att ringa vanliga nummer , saknade denna synliga möjlighet för andra samtal (betal).

Gång nummer 2 var något år efter detta några km därifrån i en annan lägenhet där en granne betedde sig underligt . han var nere och kände på dörrhandtaget på natten mm. Jag hade fått veta att det var en intelligent person som det slagit över för ( ofta någon med svårare sjukdom som cancer , med född missbildning, knarkar/alkis look men man ser på ögonen att det är inte så ) och en dag så se jag att det droppar från tak kroken i hallen som är precis utanför WC och springer upp och grannen som öppnar och ser uppgiven /skamsen ut står i vatten med handfatet översvämmande så jag säger stäng av vattnet, vilken denne gör. ytterligare en renovering där i lägenheten ovanför.

Har aldrig varit med om att grannars lägenheter svämmar över så att det rinner ner, men i samband med hot och värvningsförsök till både polis och infiltratörsverksamheten då djävlar rinner det. Är det en pik om att läckor inte är bra , kom jag på nu. Kanske inte var samma som i den utredningen jag såg mitt namn som man ville pika om även om upptäckten vid den översvämningen var det som antytts av nya bordsgrannar på restaurant som pratade så att jag hörde det efter värvnings uppvaktningar ?
Badrum har golvbrunn och golvet lutar alltid mot denna. Du skriver som en kråka för övrigt, förstår ingenting. Kanske psykdags ändå?
Citera
2021-10-24, 08:54
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Badrum har golvbrunn och golvet lutar alltid mot denna. Du skriver som en kråka för övrigt, förstår ingenting.

Hade han öppnat alla kranar till handfatet , duschen eller om det var stopp i golvbrunn vet jag inte, men det rann ner till mig och blev renovering igen.

Du menar också att det är alldeles för ofta med två översvämningar med något/par års mellanrum och 2 lägenheter i rad? Eller är det fullkomligt normalt i din värld?

Sedan att du inte begriper vad man skriver beror nog på din egen begränsning/ovilja att inse när något är sant.
Senast redigerad av regafra 2021-10-24 kl. 09:05.
Citera
2021-10-24, 11:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
En person som säger sig jobba på säpo och vilja förbättra myndigheten.

Ang kraftfulla tvångsmedel som sedan kan bli tvunget att dölja med många medel?

Jag funderade tex på två vattenfyllda lägenheter ovanför i rad och en stor renovering varje gång ,om man ville jobba med att ta bort inborrat material , med "naturliga" förevändningar?

Jag har som hastigast lekt med tanken om det vattenfyllda var för att pika om uppgifter, i ett stort mål som jag fick veta samtidigt då jag fick veta att även jag stod med i på ett felaktigt sätt och började läsa lite.

"Personalomsättningen på Säpo är extremt hög. Har man jobbat på myndigheten ett år börjar man bli senior. Värt att tänka på är att Säpo förfogar över kraftfulla tvångsmedel som nybörjare därmed sitter och leker med. I vissa fall kommer de direkt från plugget, har aldrig jobbat och sitter och lyssnar på inborrade mikrofoner hemma hos folk."

(FB) Anställda om Säkerhetspolisen (Säpo)

Det där med borrande i lägenhet är intressant. Grannarna borrade massivt de första månader jag var nyinflyttad i nuvarande lägenhet - några år sedan. I staden jag bodde innan är jag övertygad att de fick min granne ovanför att flytta som ersättes med ett ungt par som verkligen störde mig på olika vis. De var även sådana som hatar serber - kan ha varit sammanträffande dock står det i GS-information att de gör exakt sådana saker; mycket användning av grannar. I min nuvarande lägenhet spelade i två grannar ganska hög musik det första året; ibland vid vissa specifika tidpunkter.

Sådan väldigt kirurgisk underrättelseoperation tyder på en säkerhetstjänst utan tvekan MEN jag har mina tvivel till att de presenteras sig som en säkerhetstjänst till sociala kretsen & grannar. Min familj skulle aldrig gå en i säkerhetstjänsts agenda - inte i 15 år. Säkerhetstjänster skulle osannolikt börja social engineer:a en tonårings liv på gymnasiet?

Det är svårt att avgöra vilka som är bakom det eftersom de är uppenbarligen mästare i att ljuga & bedra; militär & säkerhetstjänster grundar sig i att upptäcka lögner, manipulation & bedrägeri; hot & fara men samtidigt är de experter inom området.

I min upplevelse & erfaren kan jag till ytan dra slutsats att de agerar som en säkerhetstjänst & Zersetzung. Dock ju mer jag lär mig om den gömda delen av världen desto mer inser jag att säkerhetstjänster är verktyg för andra intressenter; vilka som sponsar GS-operationen mot mig är omöjligt att veta.

Jag kan erkänna att det här är så bisarrt att jag tror att de vill få det se ut som otroligt. För en medelsvensson är det för overkligt & därmed kommer de undan. Det är endast en extremt liten del av samhället & befolkningen som är del av operationen & de som vet att sådant existerar. Därmed är vi utsatta en extrem minoritet utan representation. De kan alltså ljuga & skapa falsk "bevis" för vad fan de vill - vi är egentligen hjälplösa strikt sagt. De tjänar ju något av att genomföra GS-operationer - troligen för att bibehålla någon form av insikt & kontroll av samhället i stort eftersom det behöver inte endast handla om en måltavla men att hålla GS-operationen igång för framtida uppdrag eller förföljelser mot utvalda personer.
Citera
2021-10-24, 12:32
Medlem
RiktigTIs avatar
I de flesta fall handlar det inte om "hur viktig en person är" men om andra skäl som att utföra & bibehålla kontroll av samhället. Det är dessutom extremt få personer som blir utsatta för aktiva påverkansåtgärder att de inte blir tagna på allvar - inte ens efter all avslöjande om olaga övervakning. I informationsåldern är desinformation & propaganda det som håller sådana operationer öppet hemliga.

De flesta som deltar gör det av frivillig basis - de går med på att slösa tid i att delta i en olaglig operation. De vet inte om att det är olaglig till en början - många ser det som att "hjälpa" någon eller delta i något kul eller coolt. Flesta har för mycket tid.

De kontaktar ens sociala krets & även ens barndomsvänner för att de ska göra vissa påståenden som sedan används för att motivera GS-operationen i olika grupper.

Förövrigt tror jag inte att de bara ger sig på en medelsvensson - här talar vi om personer som uppfyller specifika kriterium som att de i huvudsak saknar resurser att arbeta emot GS-operationen. I andra fall är det politisk eller religiös förföljelse.

Jag avfärdade hela skitet i flera år av samma anledning som många avfärdar det som inte har direkt erfarenhet. När jag läste om GS-taktiker som liknade Zersetzung för första gången i 2017 var det mer en mörk del av en dagbok. Därefter har jag spenderat 1000-tals timmar om att efterforska ämnet SAMTIDIGT som de utför skitet mot mig. Ungefär 75% av ämnet är upprepning av samma grundprincip vilket är Zersetzung-metodik av civila agenter/informatörer som rekryteras i att sprida propaganda online & offline mot måltavlor om t.ex. religion & sådant som en måltavla kanske tror på som då används för att utföra psykologiska operationer (att psyka en) - att komma in i huvudet på en.

Det är uppenbart att de fått "bevis" från ett håll att rättfärdiga en operation som är i alla meningar & enligt lagen otillåten. Jag tror utan tvekan att de kan bara skapa skit ur tomma intet eftersom ingen människa är perfekt felfri & de flesta är fördomsfull, rädda & tror blint på auktoritet.

Ni som slösar er fria tid på att gå en deras agenda delta i en kriminell verksamhet vars mål är delvis förstörelse av ens person & liv genom organiserad kriminell verksamhet & grova lagbrott.
Citera
2021-10-24, 12:54
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det där med borrande i lägenhet är intressant. Grannarna borrade massivt de första månader jag var nyinflyttad i nuvarande lägenhet - några år sedan.

Det var inte mycket i början men givetvis efter renoveringarna efter vattenskadorna, sedan på två andra ställen var av ena fattar jag inte att de fick hålla på då det störde massor.
Citera
2021-10-24, 14:04
Medlem
Vad finns det för alternatív för de som utsatts för gang stalking och fått sina liv förstörda?

Friskrivning är väl knappast något jätte åttåvärt längre för någon som blivit hemlös, blivit smutskastade i tiotals år och förlorat tiotals år av arbete, företagsmöjligheter eller socialt nätverk.

Så vilka skälga alternatív finns då kvar? Vad kommer ni på förutom terrorattentat, tiotals miljoner skadestånd, revolution, anmälan till europadomstolen, kartlägga säkerhetstjänsten via öppna källor, komma åt gang stalkers nätverk via deras egna app de har i sina telefoner, söndra dem, ta steget och bli tungt kriminell eller skapa en miljö som gör det möjligt för en massa demonstrationer?

Däremot bör man kategorisera alla som sprider artiklar om mind Control, v2k, Implantat och annat skit som dårar. De kommer aldrig uppnå annat än ott se ut som idioter och minska antalet målpersoner som vågar visa sina namn i samma debattforum och grupper som dårarna.

Så vilka är allternativen för någon som utsatts för gang stalking? Polisen lär man väl kunna glömma för de har väl samma chefer så en stalking anmälan om trakasserier är väl en direkt biljett in på psyket.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-10-24 kl. 14:13.
Citera
2021-10-24, 14:36
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Vad finns det för alternatív för de som utsatts för gang stalking och fått sina liv förstörda?

Friskrivning är väl knappast något jätte åttåvärt längre för någon som blivit hemlös, blivit smutskastade i tiotals år och förlorat tiotals år av arbete, företagsmöjligheter eller socialt nätverk.

Så vilka skälga alternatív finns då kvar? Vad kommer ni på förutom terrorattentat, tiotals miljoner skadestånd, revolution, anmälan till europadomstolen, kartlägga säkerhetstjänsten via öppna källor, komma åt gang stalkers nätverk via deras egna app de har i sina telefoner, söndra dem, ta steget och bli tungt kriminell eller skapa en miljö som gör det möjligt för en massa demonstrationer?

Däremot bör man kategorisera alla som sprider artiklar om mind Control, v2k, Implantat och annat skit som dårar. De kommer aldrig uppnå annat än ott se ut som idioter och minska antalet målpersoner som vågar visa sina namn i samma debattforum och grupper som dårarna.

Så vilka är allternativen för någon som utsatts för gang stalking? Polisen lär man väl kunna glömma för de har väl samma chefer så en stalking anmälan om trakasserier är väl en direkt biljett in på psyket.

Först ett klargörande ang ljud, v2k har jag läst någonstans fungerar som riktat ljud https://www.youtube.com/watch?v=hmNzf9ztnAk och skulle kunna förklara mycket av de som hävdar implantat.

Du har rätt i att man måste sålla ut flera för att nå i mål, men om man tar bort ljud utifrån med de tekniker som finns så kan man orsaka ännu mera skada på redan utsatta.

Jag ha själv varit med om händelser som måste bero på sömninlärning och där vore riktat ljud alt infra/ultraljud antingen med vanliga ljudvågor eller mikrovågor den enkla förklaringen.

Hur man ska agera annat än att vänta till sin död?
Jag beskriver vad som har hänt här och hoppas på att någon mr advokat ber mig om dokument på de handlingar som jag vet nu är upphovet till detta runt mig, då dessa finns på nätet med mitt namn och personuppgifter och är alltså lätta att verifiera. Jag hoppas denne ber mig namnge några och vad de gjort för att hamna i mitt register, denna får gärna fråga vilka bloggar som nämnt mitt namn och om jag kan delge skärmklippen.

Jag har 1, anledningen till varför man varit ute efter mig, med flera syften , 2, jag har personuppgifter på minst ett hundra personer och varför dessa är i mitt register och lika många till i omgivningarna( har kartoteket i huvudet , men övriga dokument sparat lite varstans) 3, jag har anmälningar på grova brott, 4 jag har bilder och inspelningar, 5 jag har journaler som visar att till och med läkare hjälpt till att försena alt ljugit om somatisk, lätt botad, sjukdom som jag fått haft i stort hela livet tills jag själv betalade för en operation. Bland annat.

Till alla mina kära läsare vill jag säga "missuppfatta mig rätt " där jag hastat i texterna. Ta hjälp av någon om ni kör fast eller skicka ett pm
Senast redigerad av regafra 2021-10-24 kl. 15:34.
Citera
2021-10-24, 15:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Det är realiteten. Zersetzung var uppbyggt på sådan viss att göra samhället till ett vapen mot de som öppet klagar om att de är utsatta för statliga påverkansoperationer á la Zersetzung.

Däremot tror jag att syftet här är mycket ondare & seriösa än att bara ge sig på ett fåtal individer. I mitt fall är det öppet & de som deltar verkar tro att det har med psykologi att göra alternativt med religion/spiritualitet. Hur som helst förstör det ens liv vilket ingen kan förneka som känner mig - & ändå tiger de vilket är hjärte- & själskrossande!!!!!

Alternativt är min familj 100% med på "kultens" sida & agenda vilket blir allt mer uppenbart. Kulten som de tror att de arbetar med är en front för någon säkerhetsliknande grupp som har resurser att utföra Zersetzung-liknande förföljelse.
Citera
2021-10-24, 16:03
Medlem
Citat:
Först ett klargörande ang ljud, v2k har jag läst någonstans fungerar som riktat ljud https://www.youtube.com/watch?v=hmNzf9ztnAk och skulle kunna förklara mycket av de som hävdar implantat.

Du har rätt i att man måste sålla ut flera för att nå i mål, men om man tar bort ljud utifrån med de tekniker som finns så kan man orsaka ännu mera skada på redan utsatta.

Jag ha själv varit med om händelser som måste bero på sömninlärning och där vore riktat ljud alt infra/ultraljud antingen med vanliga ljudvågor eller mikrovågor den enkla förklaringen.

Hur man ska agera annat än att vänta till sin död?
Jag beskriver vad som har hänt här och hoppas på att någon mr advokat ber mig om dokument på de handlingar som jag vet nu är upphovet till detta runt mig, då dessa finns på nätet med mitt namn och personuppgifter och är alltså lätta att verifiera. Jag hoppas denne ber mig namnge några och vad de gjort för att hamna i mitt register, denna får gärna fråga vilka bloggar som nämnt mitt namn och om jag kan delge skärmklippen.

Jag har 1, anledningen till varför man varit ute efter mig, med flera syften , 2, jag har personuppgifter på minst ett hundra personer och varför dessa är i mitt register och lika många till i omgivningarna( har kartoteket i huvudet , men övriga dokument sparat lite varstans) 3, jag har anmälningar på grova brott, 4 jag har bilder och inspelningar, 5 jag har journaler som visar att till och med läkare hjälpt till att försena alt ljugit om somatisk, lätt botad, sjukdom som jag fått haft i stort hela livet tills jag själv betalade för en operation. Bland annat.

Till alla mina kära läsare vill jag säga "missuppfatta mig rätt " där jag hastat i texterna. Ta hjälp av någon om ni kör fast eller skicka ett pm

Beträffande ljuden så är jag säker på att det är nån granne du hör. Dessutom har de nån form av talespost, den går ut på att vem som helst inom deras nätverk får skicka meddelande som sedan läses upp högt av nätverkspersoner i din omgivning. Jag skulle säga att allt du uppfattar ha hört egentligen bara är toppen av isberget av allt som sägs.

Finns även nån form av patrull av påverkare probokatörer, ofta ett par bestående av en man och en kvinna vars uppgift verkar vara att gå mellan olika målpersoners, måltavlorns, nyrekryterades och skyddsobjekts adresser och bara säger några ord innan de går vidare. Dessa påverkares röster är värt att memorera för de ljuger alltid och du ska agera tvärtom mot vad de förväntar sig.

Nu är detta inte viktigt och att ta bilder med mobilen blir svårt då den är hackad och de ser när du börjar röra på dig i deras riktning eller ut ur din bostad.

Vill du ta dem på när gärning så ta vanlig kamera och lämna mobilen hemma. Du kan också montera utrustning för väggavlyssning och koppla högtalare till dessa. Du kan koplla väggavlyssnare mot elkontakter eller avloppsledingar för du hör hela huset där. Ljuduptagare nära misstänkta platser eller hemlig kameraövervakning kan även vara andra vägar att gå. En kamera skall då helst placeras på ställen där folk ofta har sin mobil framme och du kan se vad som finns på skärmen.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-10-24 kl. 16:16.
Citera
2021-10-24, 16:13
Medlem
regafras avatar
Citat:
Beträffande ljuden så är jag säker på att det är nån granne du hör. Dessutom har de nån form av talespost, den går ut på att vem som helst inom deras nätverk får skicka meddelande som sedan läses upp högt av nätverkspersoner i din omgivning. Jag skulle säga att allt du uppfattar ha hört egentligen bara är toppen av isberget av allt som sägs.

Jag har inte sagt att jag hör ett ljud , jag har sagt att det jag uppfatta som sömninlärning möjligen är riktat ljud under sömn.

Ang att ta någon på bar gärning så har jag ju dokument som en MR advokat skulle kunna ta till domstol lätt, men i Sverige så arbetar de inte emot staten eller de som de misstänker vara där ifrån, inte heller media gör så då de inte biter den hand som föder dem. Jag har bilder, jag har personinfo som jag angav i mitt svar till dig alldeles nyss.

Kort och gott ; jag har ett solitt case men inga som vågar ta i det.
Senast redigerad av regafra 2021-10-24 kl. 16:20.
Citera
2021-10-24, 17:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är sannerligen en grekisk tragedi att denna "kult" är så jävla övertygande. Jag förstår att medelsvenssons & andra oinsatta i den mörka delen av samhället inte fattar vad som pågår. De flesta är alltså effektivt hjärndöda i den bemärkelsen att de deltar i organiserad brottslighet inte helt olikt hur civila tyska höll käften om koncentrationsläger i Nazityskland eller de som hjälpte staten i förföljelse av judar eller i Östtyskland under Zersetzung.

Jag menar att det finns en väldigt trolig "kult" (sekt/kyrka/sällskap) bakom min GS-operation - jag vet ju vad de FÖRSÖKER få mig att tro & HUR de går tillväga. I professionella termer genomför de "Perception Management" på mig där de helt enkelt frågar personer om de vill frivilligt (till att börja med) ställa upp på att utföra aktioner/handlingar mot mig där de måste lyssna 100% på "kultens" order.

De vill få mig att tro att det hela är övernaturligt eller liknande; alternativt också utföra beteende- & trosystemförändring - det är utan tvekan den mest logiska förklaringen i mitt fall. Frågan är varför de fokuserar så mycket på min psykologi & min fria vilja (vad jag gör). De manipulerar ens HELA sociala krets genom att helt enkelt sprida påståenden som är grundlösa eller fabricerade som då sociala kretsen VILL veta mer om.

Bara väldigt få förstår att "kulten" bakom orkestretionen är vad många känner till som "Illuminati" där säkerhetstjänster är en huvuddel då de används som verktyg av andra intressenter. Det kan mycket väl vara korrumperade polisen eller arbetare på t.ex. SÄPO - de är säkert med i något nätverk såsom Frimurare eller känner i första hand sådana. Det är så infiltrationen går till & statliga resurser missbrukas för irrationella operationer som GS.

I min mening det som de försöker få mig att tro är att en spirituell verklighet finns där denna koordinering sker; all information & förföljelse kommer ifrån. I realitet dock är det teknologier som NSA m.fl. har utvecklat som missbrukas av delar av organisationer eller en fristående grupp (sekt/kult) som missbrukar allmänhetens religiösa tro för att komma undan med grova brott inom övervakning, förföljelse etc.

Ni försöker separera religion & stat men det verkar som i mitt fall att de utnyttjar religion & trossystem för att komma undan med uppenbara lagbrott helt öppet i samhället eftersom människor tror att de deltar i en operationen som har med Gud att göra.

Som sagt är denna "kult" som förföljt mig sedan gymnasiet inte bättre än ISIS i att de rekryterar & radikaliserar människor i känsliga situationer & deras sociala krets.

Återigen vet jag vad de håller på med i flera år; ändå fortsätter denna jävla psykopatiska New Age-kult eller vad fan de psykopater tror på.

Jag börjar tro att de är helt galna & sjuka i huvudet i att fortsätta i samma veva & tro att något ska förändras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in