Citat:
En god vän sade en rätt bra grej angående GS.
"Tror du inte exempelvis Greta Thunberg och Elon Musk har minst 30 personer efter sig hela tiden som jagar dem och försöker påverka dem av diverse anledningar? Men självklart kan de inte fokusera på dessa personer - utan de måste ju fokusera på vad de håller på med."
Nu är väl sannolikt ingen i tråden av de förfölja en sådan tungviktare som dessa, eller ens som Einar, men tanken är densamma. Bara för att en av en eller annan anledning, vilken också i praktiken kan vara irrationell , fått en massa förföljare; är det således fel att fokusera på förföljarna och vad de vill.
De vill ju olika saker, är med i olika grupper, inte sällan är de också religiösa eller politiska extremister dessutom. Det är helt fel att låta dessa människor på något sätt påverka en eller fokusera på dem. Det korrekta är att fokusera på sina egna uppgifter; på sitt kall.
"Tror du inte exempelvis Greta Thunberg och Elon Musk har minst 30 personer efter sig hela tiden som jagar dem och försöker påverka dem av diverse anledningar? Men självklart kan de inte fokusera på dessa personer - utan de måste ju fokusera på vad de håller på med."
Nu är väl sannolikt ingen i tråden av de förfölja en sådan tungviktare som dessa, eller ens som Einar, men tanken är densamma. Bara för att en av en eller annan anledning, vilken också i praktiken kan vara irrationell , fått en massa förföljare; är det således fel att fokusera på förföljarna och vad de vill.
De vill ju olika saker, är med i olika grupper, inte sällan är de också religiösa eller politiska extremister dessutom. Det är helt fel att låta dessa människor på något sätt påverka en eller fokusera på dem. Det korrekta är att fokusera på sina egna uppgifter; på sitt kall.
Bra poäng! Dock är det inte problemet; problemet är att en grupp AKTIVT social engineer:ar ens liv efter sådan poäng. Det är inte naturligt men artificiellt. Sedan tror jag personligen att sådana som Thunberg & Musk har haft grupper som hjälpt dem bli populära & framgångsrika. Vad kallas för "Illuminati" som kan utföra sådana massiva påverkan genom personer de anser passar in i någon agenda eller rentav o-/gillar en person så denna blir måltavla för aktiv påverkan som jag blir. I något bästa fall är vi utsatta för indirekt "programmering" för beteende- & trosförändring enligt sponsorns agenda i den verklighet de vill tvinga oss i. Sedan åtminstone studera oss eller samla data.
Det handlar kanske om sitt "kall" men den extrema påverkan de utför på mig har ändrat mitt liv tusen gånger över åtta år - de har ingen respekt för att jag ska skapa mitt liv men att det ska ske enligt deras väldigt sluga "väg" genom att skicka undermedveten meddelande & utföra psykologiska operationer.
Att hitta sitt "kall" är precis vad kulter/sekter & sällskap hävdar för att ge vilsna personer något att tro på vilket är att alla har ett syfte. Skillnaden i mitt fall är att denna grupp VERKLIGEN vill undersöka mig & mitt liv - "öde". De verkar extremt intresserade av att se vad jag gör & samtidigt påverka det.
De tror att jag ska bli något & därmed försöker de social engineer:a efter den tron. Det är som att gruppen verkligen vill styra & ställa i ens liv efter ens egna vilja. Om vi väljer att leva i isolation så anpassar de sin strategi; om vi är sociala så anpassar de med många civila som hjälper dem att utföra deras agenda mot en.
Alltså det är som en form av slaveri i att de agerar som att de har ägarskap över ens liv; där jag saknar rättigheter där inte ens lagen spelar roll; alla bryter mo lagen genom att delta i operationen. Operationen omänskliggör en person till ett projekt med mål att utföra påverkan & inflytande genom teknologi såväl som människor.
Det som är extremt intressant är hur de tar kontakt med personer online & offline så snabbt & övertygar vissa att delta.
Det är utan tvekan grovt olagligt. I min mening kan det endast vara få i världen med denna access i samhället, staten & teknologi - en säkerhetstjänst. Folk fattar inte att säkerhetstjänster är lätta att missbruka.
Hur i helvete ska vi acceptera att en okänd grupp "psykopater" som anser att de vet vad ens öde är & ska social engineer:a utefter det? De tror att jag är typ Anti-Kristus & ska därmed testa det på mig. Det är extremt kränkande (självklart extremt olagligt).
Sådan idioti där en är utsatt för de facto psykologisk krigföring via säkerhetstjänster som stöds av något sällskap eller liknande. De är rutinerade i att skapa samhället & påverka det - det vore dödligt fel att anta att denna grupp inte gjort det här i flera decennium.
Idioterna tror att alla har ett "öde" vilket återigen låter som en jävla kult/sekt/sällskap-ideologi.