Citat:
Ursprungligen postat av
Alex P. Keaton
Även om man som EnLitenFrys nämnt inte ska ta sånt här på alltför stort allvar tycker jag att det är intressant att se hur folk resonerar. Sätter man ihop ett lag som ska fungera i verkligheten eller bara sätta ihop "bästa" spelarna. Därför gillade jag också Garys tankesätt gällande Firmino. Carra har också rätt, Ronaldo skulle inte platsa i ett Klopplag. Nu följer jag inte United men tycker det är intressant att trots all negativ kritik som Mané fått ett bra tag att ingen väljer en Unitedspelare till vänster. Är väl till höger man har problem?
Bra spaning ang Mané. Vilka kör United till vänster, Rashford/Sancho/Martial, och ingen av dem är ens i diskussion att peta Mané?
Sen är det exakt som du säger att Ronaldo har enorma spetskvalitéer trots att han är till åren kommen, men han är ingen Klopp-spelare. En sån spelare i truppen skulle skapa huvudvärk för Klopp.
Det var inte Coutinho heller, så Klopp tyckte nog det mest var bra att han drog och man kunde köpa spelare Klopp ville ha istället. Historien får sägas ha gett Klopp rätt, även om han troligen inte öppet skulle säga good riddance ang Coutinho.
Fan, börjar bli nerväst nu! Bara några timmar till kickoff. Sjukt taggad!