Citat:
Jag har säkert en form av PTSD men 100% trauma i olika delar till följd av denna GS-operation mot mig. Därför har de saboterat mitt liv mer än folk inser; trauma är oftast osynligt som visas när triggers uppkommer i ens liv. Det är verkligen är ond operation som egentligen är psykologisk krigföring. Min är som sagt puckade i att delta i en sådan uppenbar destruktiv operation som inte leder någonstans - istället har de blivit övertygade att spela med i agendan, mer sannolikt att de är medvetna att de deltar i en beteende- & trossystemförändringoperation mot mig för att de tycker att jag ska förändras/utvecklas såsom "kulten" vill. Självklart har de köpt vad "kulten" säljer - alla människor vill ha makt & inflytande som säkert "kulten" utlovat om de spelar med.
Att det här har med min hälsa att göra är ett skämt. I bästa fall spelar de dubbelspel: hävdar att det är för mitt bästa till familj & vänner medan allt annat de gör är att förvärra min hälsa samtidigt som de hävdar att det har med min hälsa att göra - de skapar både problemet & lösningen. Lösning vilket är DERAS operation mot mig - så enkelt kan de spela familjen mot en; att de använder existerande problem för att anspela på det för att få med familjen i deras sketna agenda.
På många sätt, eftersom jag utsatts för de facto psykologisk krigföring är den länken relevant. Men jag upplevde inte direkt Jugoslavkriget; jag var i Sverige. Det jag uppleva mest trauma för är förföljelse & mobbing av samhället för att vi var serber samt personliga saker som de mobbat mig för. Det är trauma jag har men GS-operationen gör mina barndomstrauma till barnspel då de saboterat mina jobb, mina studier & mina relationer ganska permanent att jag har svårt att ens fungera i samhället som jag vet används mot mig genom GS-operationen.
Att det här har med min hälsa att göra är ett skämt. I bästa fall spelar de dubbelspel: hävdar att det är för mitt bästa till familj & vänner medan allt annat de gör är att förvärra min hälsa samtidigt som de hävdar att det har med min hälsa att göra - de skapar både problemet & lösningen. Lösning vilket är DERAS operation mot mig - så enkelt kan de spela familjen mot en; att de använder existerande problem för att anspela på det för att få med familjen i deras sketna agenda.
På många sätt, eftersom jag utsatts för de facto psykologisk krigföring är den länken relevant. Men jag upplevde inte direkt Jugoslavkriget; jag var i Sverige. Det jag uppleva mest trauma för är förföljelse & mobbing av samhället för att vi var serber samt personliga saker som de mobbat mig för. Det är trauma jag har men GS-operationen gör mina barndomstrauma till barnspel då de saboterat mina jobb, mina studier & mina relationer ganska permanent att jag har svårt att ens fungera i samhället som jag vet används mot mig genom GS-operationen.
Länken var mer för de äldre runt dig och möjliga trauman som de haft av att ett krig i deras hemland rasat, och en anledning till att de beter sig så ofattbart som du beskriver.
Som du ser i länken så är de flera generationer efter som drabbats av andra världskriget. De vet hur människor kan agera i extrema förhållanden och kan blivit mörkrädda. Ageranden som jag hoppas kan någon gång detekteras med hjälp av hjärnavläsning och stoppas innan någon skadas.
Det är bland annat därför som det är mycket viktigt att stoppa dessa Zersetzung utövare som är gravt kriminella, så att sådan extraordinär teknik 1, inte faller i deras händer 2, kan detekteras så att när det missbrukas ( på krogen mot snygga kvinnor tex ) kan beivras lätt.