2021-10-18, 12:55
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har säkert en form av PTSD men 100% trauma i olika delar till följd av denna GS-operation mot mig. Därför har de saboterat mitt liv mer än folk inser; trauma är oftast osynligt som visas när triggers uppkommer i ens liv. Det är verkligen är ond operation som egentligen är psykologisk krigföring. Min är som sagt puckade i att delta i en sådan uppenbar destruktiv operation som inte leder någonstans - istället har de blivit övertygade att spela med i agendan, mer sannolikt att de är medvetna att de deltar i en beteende- & trossystemförändringoperation mot mig för att de tycker att jag ska förändras/utvecklas såsom "kulten" vill. Självklart har de köpt vad "kulten" säljer - alla människor vill ha makt & inflytande som säkert "kulten" utlovat om de spelar med.

Att det här har med min hälsa att göra är ett skämt. I bästa fall spelar de dubbelspel: hävdar att det är för mitt bästa till familj & vänner medan allt annat de gör är att förvärra min hälsa samtidigt som de hävdar att det har med min hälsa att göra - de skapar både problemet & lösningen. Lösning vilket är DERAS operation mot mig - så enkelt kan de spela familjen mot en; att de använder existerande problem för att anspela på det för att få med familjen i deras sketna agenda.

På många sätt, eftersom jag utsatts för de facto psykologisk krigföring är den länken relevant. Men jag upplevde inte direkt Jugoslavkriget; jag var i Sverige. Det jag uppleva mest trauma för är förföljelse & mobbing av samhället för att vi var serber samt personliga saker som de mobbat mig för. Det är trauma jag har men GS-operationen gör mina barndomstrauma till barnspel då de saboterat mina jobb, mina studier & mina relationer ganska permanent att jag har svårt att ens fungera i samhället som jag vet används mot mig genom GS-operationen.

Länken var mer för de äldre runt dig och möjliga trauman som de haft av att ett krig i deras hemland rasat, och en anledning till att de beter sig så ofattbart som du beskriver.

Som du ser i länken så är de flera generationer efter som drabbats av andra världskriget. De vet hur människor kan agera i extrema förhållanden och kan blivit mörkrädda. Ageranden som jag hoppas kan någon gång detekteras med hjälp av hjärnavläsning och stoppas innan någon skadas.

Det är bland annat därför som det är mycket viktigt att stoppa dessa Zersetzung utövare som är gravt kriminella, så att sådan extraordinär teknik 1, inte faller i deras händer 2, kan detekteras så att när det missbrukas ( på krogen mot snygga kvinnor tex ) kan beivras lätt.
Citera
2021-10-18, 13:45
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Länken var mer för de äldre runt dig och möjliga trauman som de haft av att ett krig i deras hemland rasat, och en anledning till att de beter sig så ofattbart som du beskriver.

Som du ser i länken så är de flera generationer efter som drabbats av andra världskriget. De vet hur människor kan agera i extrema förhållanden och kan blivit mörkrädda. Ageranden som jag hoppas kan någon gång detekteras med hjälp av hjärnavläsning och stoppas innan någon skadas.

Det är bland annat därför som det är mycket viktigt att stoppa dessa Zersetzung utövare som är gravt kriminella, så att sådan extraordinär teknik 1, inte faller i deras händer 2, kan detekteras så att när det missbrukas ( på krogen mot snygga kvinnor tex ) kan beivras lätt.

Mina föräldrar undvek också kriget direkt men indirekt upplevde vi alla det genom media & våra anhöriga i Serbien. De har säkert trauma också men det betyder väl att de är mer emot västerländsk påverkan i deras liv? Det finns ju två scenarios: de tror att de hjälper en "kult" som de kanske är medlemmar i (tror inte det) eller att de är tvingade att delta under olika former av indirekt hot & rädsla om vad de kommer göra om de motsätter sig agendan mot mig. Något jag tyvärr tror att de upplevt i form av sabotage eller liknande - de känner igen denna "kults" påverkan säkert lika väl som jag gör.

Det liknar för mig som att bara dåliga saker händer mig - allt från butikspersonal som ger felaktig eller dålig service till arbetskollegor som medvetet gör det svårt periodvis av oklara skäl.

För mig liknar det hela som ett patetiskt försök att styra min verklighet främst genom att använda sociala kretsen - en verklighet jag kan inget annat än att förkasta då jag upptäckt deras fule spel bakom min rygg som spelats sedan min tonår.

"Kulten" är patetisk då de agerar helt oärligt & ont; respekterar inte ens mänskliga rättigheter & utsätter folk för religiös eller politisk förföljelse MED hjälp av samhället. Det är säkert en av deras många agendor mot måltavlor.

De övervakar allt jag skriver & gör. Det är så jävla kränkande & olagligt att folk hellre antar att "Gud" är bakom det än denna mäktiga "kult" som har samhällets & statens tillit. Om jag ska tro något mina vänner sagt är att de är psykopater som dödar folk för agendans skull. Dock de som sponsrar skitet högre upp använder dessa psykopater för att utföra operationen.

Mina föräldrar är nog medvetna de också att vi är chanslösa mot denna "kult" så deras bästa val är att spela med för att ha någon kontroll av det de gör mot mig MEN de är fullt medvetna idag vilken otroligt makt & inflytande "kulten" har.
Citera
2021-10-19, 00:27
Medlem
RiktigTIs avatar
De kan ju inte förneka all den trauma & skada som skett mot mig genom alla år till följd av GS-operationen som MÅNGA i min sociala krets kan vittna om OM de blir tillsagda att ärligt vittna om hur jag påverkats av operationen. Permanenta skador i alla delar av mitt liv; det kan ingen förneka. De har tur att jag inte begått självmord & därmed ser jag det de gör mot mig mordförsök då de vet MYCKET väl hur dåligt jag mår av att bli grovt kränkt i privatlivet, saboterad på jobbet/i studier, förstörda relationer etc. - sådant som jag inte kan få tillbaka & alla vänner som blivit tillsagda att ta avstånd från mig för att jag börjar fråga ut dem. Jag tror att dessa skithögar har gjort för många misstag i mitt fall & är rädda för att avsluta operationen då den totalt misslyckats.

Vad fan tjänar dessa skithögar på? Samla data om mig; i hur deras PsyOps påverkar mig & mitt psyke genom deras perception management som skapar en falsk realitet. Idioterna är kriminella skithögar som råkar ha legitim auktoritet någonstans som tillåter dem att utföra grova brott mot mig & samtidigt kränka mina mänskliga rättigheter.

Det är irrationellt. Även europaparlamentariker deltar i operationen; poliser, universitetspersonal etc. - de kontaktar så gott som alla - därmed är logiken att de har samhällets & statens fulla tillit i operationen mot mig.

Jag är här för att dokumentera att jag är emot det & att det skadar mig så länge det pågår. De skulle ha slutat redan år 2013.. De skiter i vad jag vill; deras intresse av social engineering som av all indikat pekar på att "kulten" har en irrationell tro om mig i att hålla på i mer än 15 år.

TRAUMA. DET är verkligt & ofta permanent. Skithögarna vill inte erkänna hur negativt deras jävla GS-operation påverkat mig.
Citera
2021-10-19, 15:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Seriöst. Ni skyldiga som läser det här - ni är säkert lurade som vi är i att delta. Ni har eller låtsas ha kriminell ignorans om de grova brott som sker mot mig & att ni deltar i en kriminell verksamhet som dödar människor eller förstör deras liv.

Ni får order eller information om att skriva saker eller göra vissa inlägg. Det vet jag om - samma sak som de jag möter online & offline som blir rekryterade i "kultens" agenda mot mig som troligen baseras i trossystem & irrationella tron om mig.

Grunden till att de kommer undan är de gör en massa påståenden om en måltavla - påståenden som är extremt övertygande - det är sanning blandad med tro, lögner, vidskeplighet & rädsla.

Jag är övertygad i mitt fall att denna "kult" tror saker om mig som baseras i religion - det har en GS:are erkänt (thailändaren år 2013) - varför de fortfarande håller på betyder att de FORTFARANDE tror på skitet om mig. Det till min jävla skada & misslyckanden.

Deras grova misstag är att anta att jag ska acceptera deras grovt olagliga operation mot mig p.g.a. ego eller narcissism att får "uppmärksamhet" 24/7 från en mäktig "kult".

Enligt flera av mina vänner är de psykopater vilket jag tror på. I min analys & efterforskning har de dödat människor på olika vis -- bl.a. självmord.

I värsta fall är det en "kult" likt ISIS som VERKLIGEN tror på deras fundamentala tror om religion, spiritualitet & det ockulta. Att de på riktigt tror på att dessa saker som görs mot mig ska förändra mig enligt deras mål eller önskan. Jag har blivit för bra att upptäcka deras inflytande.

De flesta som har kontakt med mig ljuger & har blivit rekryterade i "kultens" agenda. De vet att jag vet men jag har inget val än att spela med i ett samhälle vars personer jag möter rekryteras av "kulten".

Vilka är "kulten"? Av att döma av deras otroliga inflytande & teknologiska makt är det en säkerhetstjänst; att döma av deras mål/syfte är det en "kult" som har irrationella skäl att utföra psykologiska operationer mot mig som baseras i trossystem. Det mer sannolika är att ett nätverk som frimurare används som har medlemmar & kontakter överallt i samhället.

Alternativ att det är ett delvis experiment in psychoinformation att påverka mitt psyke & liv genom informationsmanipulation i min omgivning online & offline (informationskrigföring).

Hur än jag ser på det kvarstår objektiva fakta att denna grupp har ett intresse av att manipulera min verklighet bakom min rygg som skett sedan tonåren OM inte innan det. Det sjuka är att det jag läser om MKUltra & kulter inom staten som utsätter barn för traumabaserad mind control liknar det jag är utsatt för. Det jag läst som liknar mitt fall är att de försöker "programmera" mig indirekt via media & sociala kretsen i hopp om att jag blir som de vill genom beteende- & trosystemmodifikation. Det betyder att "kulten" kan endast rekrytera mig eller använda mig i deras agenda om jag BLIR som de vill.

Det jag har dragit som slutsats att en grupp som "Illuminati" existerar. De opererar via polisen, militären & säkerhetstjänster där frimurare existerar som flugor runt dynga. Därmed är det viktigt att inte anta att polisens arbete mot en är legitim; troligen är det korrumperade agenter & personer som lyder "kultens" agenda från sina skyldigheter.

De tror att det finns en "hemlig" anledning till att jag är missnöjd & klagar. Jo - de har förstört mitt liv genom att skapa en overklig verklighet som förstört min förmåga att propert agera i ett samhälle & som ger incitament till min sociala krets att bete sig illa mot mig - eller de blir tillsagda för att "experimentera" a.k.a. social engineer:a i samråd med familjen.

De tror alltså att de är så smidiga att jag inte förstår det de gör. Det finns en anledning till varför sådana saker är olagliga - DET ÄR OVÄLKOMMET & SKADLIGT. Kränkande, saboterande, traumatiserande etc.

ÄNDÅ fortsätter de. Vad fan är fel med dem?? Är de SÅ desperata att jag ska bli det de vill? Bara dra åt helvete.
Citera
2021-10-20, 21:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag har varit under en eller flera former av påverkansoperationer sedan tonåren. Enligt thailändaren som erkände att han blev kontaktad via telefon från ett okänt nummer (som ej går att ringa till) att fråga ut mig & samla information om mig. Enligt hans tro vill de "lära känna dig" vilket betyder samla data om mig; illegalt såklart via min sociala krets men alla vet idag att de även avlyssnar mig troligen via telefonen & övervakar min identitet & aktivitet online. De använder människor runt mig för att bl.a. extrahera information från mig i olika frågor & vad jag ska göra. Det folk verkar ignorera är de massivt grova brott som sker mot mig som de deltar i!!!

Enligt flera av mina "vänner" är denna grupp psykopater. Det märks i att de skiter i alla som far illa från operationen. De har t.o.m. skadat personer för operationens agenda vilket kretsar kring mig.

Enligt thailänderan vill de bl.a. testa min karaktär för att se om jag exempelvis är anti-kristus - det är en sjuk sekt/kult eller auktoritet som tar min tro & psykologi på fullaste (dödligaste) allvar. De utför massiv social engineering & psykologiska operationer för att bl.a. programmera mig eller forma mig som de vill eller som de tror att jag vill.

Det de gör är extremt farligt eftersom det är ovälkommet & oönskat. Min familj & alla vänner är med på det i olika grader. Alla jag kontaktar online & offline blir eventuellt rekryterade till agendan. Även om jag informerar mina dejter att jag är förföljd av en kult som kontaktar alla jag har kontakt med så kommenterar de inte om det; bara ignorerar. Inte ens "varför då?" De börjar spela spel för att testa min karaktär & tro; mitt beteende etc. allt samlas & används i PsyOps efteråt. Mina vänner har skrivit rapporter till gruppen om mig.

De vill HEMSKT att jag ska förändras i tro & beteende till att bli vad de vill göra mig till. Det är utan tvekan en beteende- & trosystemoperation via påverkan från media & sociala kretsen. Det liknar mycket som Zersetzung men målet är att skapa något av en; att förstöra en är ofta en del av processen. De testar ens karaktär mest vid motgångar.

Familj & vänner deltar i det av olika skäl. Men utan familjens involvering hade operationen aldrig skett i sådan extrem vis med 24/7-påverkan.

Denna grupp med familjen ser mig mer som ett projekt än en människa som har rättigheter. Samhället deltar i det mer frivilligt än ofrivilligt - det finns en legitim auktoritet som orkestrerar denna grovt olagliga operation troligen i hemlighet med manipulation eller så är det hemlighetsklassat så myndigheter inte får gå ut om det.

Jag är inte anti-kristus eller någon figur i böcker, TV eller film ÄVEN om de vill skapa något sådant. De verkar tro att jag är lätt att "programmera" men icke - i 8/15 år har de försökt få mig att ta olika vägval (social engineering) men de kan aldrig tvinga mig. Min fria vilja kan de aldrig komma åt om inte fysiskt - de kan däremot försöka programmera mitt undermedvetande genom exempelvis NLP & avancerade PsyOps för att förändra mig (vilket de försöker).

Information jag skriver till t.ex. en tjej som jag dejtar blir på något sätt tillgänglig för gruppen - de följer all onlineaktivitet via t.ex. XKeyScore samt rekryterar främlingar & andra med lätthet.

Utan tvekan är det en legitim auktoritet bakom det vilket är den enda logiska förklaring till deras access överallt samt övertalningsförmåga att få med i princip 95% av alla jag träffar. De är utan tvekan experter inom PsyOps & social engineering - tro inte att de som orkestrerar det här är någon gammal ovän med iQ på 95. Denna gamla vän användes nog mot en såsom många blir.

Jag vet inte hur länge de ska hålla på - de tror fortfarande att jag ska "bli något" & därmed kommer de säkert att passivt övervaka mig för resten av mitt liv; om inte aktivt påverka mitt liv. De har investerat 15 år i denna PsyOp mot mig - vem vet hur mycket resurser som gått åt ändå känns det som att de har i princip oändligt med resurser...

"Illuminati" som beskrivet existerar & opererar via polis, militär & säkerhetstjänster samt i media. De tror på skit men agerar extremt på dessa tron.
Citera
2021-10-21, 14:33
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har varit under en eller flera former av påverkansoperationer sedan tonåren. Enligt thailändaren som erkände att han blev kontaktad via telefon från ett okänt nummer (som ej går att ringa till) att fråga ut mig & samla information om mig. Enligt hans tro vill de "lära känna dig" vilket betyder samla data om mig; illegalt såklart via min sociala krets men alla vet idag att de även avlyssnar mig troligen via telefonen & övervakar min identitet & aktivitet online. De använder människor runt mig för att bl.a. extrahera information från mig i olika frågor & vad jag ska göra. Det folk verkar ignorera är de massivt grova brott som sker mot mig som de deltar i!!!

Enligt flera av mina "vänner" är denna grupp psykopater. Det märks i att de skiter i alla som far illa från operationen. De har t.o.m. skadat personer för operationens agenda vilket kretsar kring mig.

Enligt thailänderan vill de bl.a. testa min karaktär för att se om jag exempelvis är anti-kristus - det är en sjuk sekt/kult eller auktoritet som tar min tro & psykologi på fullaste (dödligaste) allvar. De utför massiv social engineering & psykologiska operationer för att bl.a. programmera mig eller forma mig som de vill eller som de tror att jag vill.

Det de gör är extremt farligt eftersom det är ovälkommet & oönskat. Min familj & alla vänner är med på det i olika grader. Alla jag kontaktar online & offline blir eventuellt rekryterade till agendan. Även om jag informerar mina dejter att jag är förföljd av en kult som kontaktar alla jag har kontakt med så kommenterar de inte om det; bara ignorerar. Inte ens "varför då?" De börjar spela spel för att testa min karaktär & tro; mitt beteende etc. allt samlas & används i PsyOps efteråt. Mina vänner har skrivit rapporter till gruppen om mig.

De vill HEMSKT att jag ska förändras i tro & beteende till att bli vad de vill göra mig till. Det är utan tvekan en beteende- & trosystemoperation via påverkan från media & sociala kretsen. Det liknar mycket som Zersetzung men målet är att skapa något av en; att förstöra en är ofta en del av processen. De testar ens karaktär mest vid motgångar.

Familj & vänner deltar i det av olika skäl. Men utan familjens involvering hade operationen aldrig skett i sådan extrem vis med 24/7-påverkan.

Denna grupp med familjen ser mig mer som ett projekt än en människa som har rättigheter. Samhället deltar i det mer frivilligt än ofrivilligt - det finns en legitim auktoritet som orkestrerar denna grovt olagliga operation troligen i hemlighet med manipulation eller så är det hemlighetsklassat så myndigheter inte får gå ut om det.

Jag är inte anti-kristus eller någon figur i böcker, TV eller film ÄVEN om de vill skapa något sådant. De verkar tro att jag är lätt att "programmera" men icke - i 8/15 år har de försökt få mig att ta olika vägval (social engineering) men de kan aldrig tvinga mig. Min fria vilja kan de aldrig komma åt om inte fysiskt - de kan däremot försöka programmera mitt undermedvetande genom exempelvis NLP & avancerade PsyOps för att förändra mig (vilket de försöker).

Information jag skriver till t.ex. en tjej som jag dejtar blir på något sätt tillgänglig för gruppen - de följer all onlineaktivitet via t.ex. XKeyScore samt rekryterar främlingar & andra med lätthet.

Utan tvekan är det en legitim auktoritet bakom det vilket är den enda logiska förklaring till deras access överallt samt övertalningsförmåga att få med i princip 95% av alla jag träffar. De är utan tvekan experter inom PsyOps & social engineering - tro inte att de som orkestrerar det här är någon gammal ovän med iQ på 95. Denna gamla vän användes nog mot en såsom många blir.

Jag vet inte hur länge de ska hålla på - de tror fortfarande att jag ska "bli något" & därmed kommer de säkert att passivt övervaka mig för resten av mitt liv; om inte aktivt påverka mitt liv. De har investerat 15 år i denna PsyOp mot mig - vem vet hur mycket resurser som gått åt ändå känns det som att de har i princip oändligt med resurser...

"Illuminati" som beskrivet existerar & opererar via polis, militär & säkerhetstjänster samt i media. De tror på skit men agerar extremt på dessa tron.

Gå till en psykolog å få hjälp för fan å det är fort.....
Citera
2021-10-22, 15:55
Medlem
Det sista du ska göra är att gå till psykolog eller äta mediciner. Frimurarna gör detta på kyrkans begäran. Det är för att du har lyckats att ta dig ur deras maskin. Andra människor blir inslavade i deras skit vid 1-5 års ålder. Du har antagligen fått i dig något som har fått din vagus nerv att gå din egen väg.

Man gör det för att kunna läsa av dina tankar och handlingsförlamad samt att få dig att kunna mottaga REM Sleep

Mitt tips , tänk på att du har både eeg och ekg , fokusera falskt, låtsas att du fokuserar på en sak men du egentligen fokuserar på en annan, då tröttnar dom. Tänl på att dom låtsas att dom in läsa dina tankar i started fram tills att dom har vänt på dina nerver. Bara krångla.

Dom kommer inte skada dig. Dom vill bara hitta ett ställe i hjärnan som är kopplat till död/självmord

Svälj bort allt aluminium i kroppen.
Citera
2021-10-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Mina röster började i slutet av Juli år 2016 när jag var inlagd. Tre veckor efter det att jag hotat en handläggare på FK med självmord efter ett negativt beslut. Det var dessutom en handläggare med invandrarbakgrund av namnet _ra Landa_ som låg bakom detta beslut. Hade det varit en annan handläggare så hade jag kanske fått ett positivt beslut.
(I_a La_dar)

Det är var en läkare med (_alin Hamré_) som då troligtvis under ett sömnbortförande i Juli år 2016 skickade mig till Neurologen i samma sjukhus (i smyg utan att jag visste om det) innan rösterna började.
M_lin Ha_r_n.

Jag kan tillägga att denna Ma_in är en liten tanig kortväxt blondin i 52kg klassen typ jämna 160cm lång, i 50års åldern. Det Kanske nu bara en tidsfråga innan någon annan patient som fått hjärnimplantat via Säpo under ett sömnbortförande som vill hämnas och kasta henne i asfalten några gånger och se hur länge hon lever? Hoppas! Det skulle vara värt att fira!

Efter detta fick jag tag på en praktikplats för ca5 år sedan, Oktober 2016. Jag hade varit där några dagar och de gillade mig och kallade mig redan efter tre dagar där "Titanic-chefen" och två dagar senare kom det dit någon typ av kund eller verkade vara bekant till någon av medarbetarna som börja prata som om han visste allt om mig. När jag sedan frågar denna medarbetare, som pratade med denne sa han att personen inte visste vem jag var och de bara pratade om husvagnar och kollade på husvagnar på arbetsplatsen trots att de fanns inga husvagnar alls att kolla på detta ställe som var en vanlig bilverkstad, personen var antagligen från Säpo.

Jag hade även en annan praktikplats för ca 15 år sedan som det fungerade bra på, men efter några månader därefter började mina grannar på våningsplanet ovanför min lägenhet att varje kväll ca kl 23 att banka på elementrören som hade sovrummet precis ovanför mitt sovrum. Jag gick upp och hälsade på och klagade vid ett par tillfällen på bankljuden, men detta par som bodde där fortsatte så min sömn blev lidande och även prestationen på praktiken och efter ca ett halvår fick jag en svår magsjuka som gav bestående men i forn av IBS- problem. Vilket ledde till att jag slutade på praktikplatsen och då upphörde de även med bankandet i rören. Som om dessa grannar var infiltrerad av Säpo, eller bara en jävligt lätträknad galning? I syfte att försöka förstöra min yrkeskarriär och låta mig bli permanent sjukpensionär?

Man kan ju undra vilka som styr vårt land. Som om de vill att vissa ska tvingas leva på skattebetalarnas bekostnad istället att vara en skattebetalande tillgång för samhället? Inte så konstigt att allt börjar bli dyrt i vårt land!

Jodå Säpo har småjävlats med mig i över 16år. Dom har väl bränt ca 15-20 Mkr på mig under den tiden. Anledningen till den höga kostnaden är att de måste planlägga vart jag befinner mig noggrant, så jag inte kommer på dessa jävla statsanställda ligister på bar gärning när de gör sina små attentat. Nu senaste svinhuggorna var att de hade gjort hack i vindrutan på min mors bil medan den stod parkerad, samt hack i lacken på taket, vid ett tillfälle när jag lånat den. Ja i 16 år har de hållit på sådär utan att jag kommit på dem på bar gärning en enda gång.

Kan tillägga att denna Ma_in Ham_én som är bosatt i by utanför U_eå har ett även ett företag registrerat på sig som inte beskriver vad verksamheten består av startat år 2007, denna verksamhet skulle gärna få heta (Inplantat AB) eller något i den stilen.
Citera
2021-10-22, 20:41
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Efter detta fick jag tag på en praktikplats för ca5 år sedan, Oktober 2016. Jag hade varit där några dagar och de gillade mig och kallade mig redan efter tre dagar där "Titanic-chefen" och två dagar senare kom det dit någon typ av kund eller verkade vara bekant till någon av medarbetarna som börja prata som om han visste allt om mig. När jag sedan frågar denna medarbetare, som pratade med denne sa han att personen inte visste vem jag var och de bara pratade om husvagnar och kollade på husvagnar på arbetsplatsen trots att de fanns inga husvagnar alls att kolla på detta ställe som var en vanlig bilverkstad, personen var antagligen från Säpo.

Jag hade även en annan praktikplats för ca 15 år sedan som det fungerade bra på, men efter några månader därefter började mina grannar på våningsplanet ovanför min lägenhet att varje kväll ca kl 23 att banka på elementrören som hade sovrummet precis ovanför mitt sovrum. Jag gick upp och hälsade på och klagade vid ett par tillfällen på bankljuden, men detta par som bodde där fortsatte så min sömn blev lidande och även prestationen på praktiken och efter ca ett halvår fick jag en svår magsjuka som gav bestående men i forn av IBS- problem. Vilket ledde till att jag slutade på praktikplatsen och då upphörde de även med bankandet i rören. Som om dessa grannar var infiltrerad av Säpo, eller bara en jävligt lätträknad galning? I syfte att försöka förstöra min yrkeskarriär och låta mig bli permanent sjukpensionär?

Vad hette dessa grannar? Har du bilder (via nätet)?

Ang husvagnar och praktikplats på en verkstad, så om du börjat höra röster så ville man kanske informera din omgivning så att de inte satt dig i en bil?

Jag hade själv börjat vakna nattetid på ett ställe där det var mycket strul med grannar. En natt så trodde jag att det var fasad jobbarna på ställningen utanför som börjat och att det var morgon. Var ett ordentligt bankande som gummiklubbor ungf. Jag låg och lyssnad på detta utan att öppna ögonen några sekunder (blundade för att kuna somna om) och sneglade till slut på klocka som visade 03 på natten och jag for upp och precis samtidigt slutade bankandet. Insyn plus förstör sömnen...

Ang implantat så förstår jag att det vore en dröm för många att kunna installera det i någons huvud.

Men har svårt för detta då jag mer tror att de kan lurat dig och sedan eventuellt använt riktat ljud, V2K. (kanske någon substans kan höja volymen tillfälligt ?) Men du får mediciner? Givet att de kan upphöra med något då du börjat med medicin, men har detta minskat denna upplevelse?
Senast redigerad av regafra 2021-10-22 kl. 21:02.
Citera
2021-10-22, 20:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeto
Det sista du ska göra är att gå till psykolog eller äta mediciner. Frimurarna gör detta på kyrkans begäran. Det är för att du har lyckats att ta dig ur deras maskin. Andra människor blir inslavade i deras skit vid 1-5 års ålder. Du har antagligen fått i dig något som har fått din vagus nerv att gå din egen väg.

Man gör det för att kunna läsa av dina tankar och handlingsförlamad samt att få dig att kunna mottaga REM Sleep

Mitt tips , tänk på att du har både eeg och ekg , fokusera falskt, låtsas att du fokuserar på en sak men du egentligen fokuserar på en annan, då tröttnar dom. Tänl på att dom låtsas att dom in läsa dina tankar i started fram tills att dom har vänt på dina nerver. Bara krångla.

Dom kommer inte skada dig. Dom vill bara hitta ett ställe i hjärnan som är kopplat till död/självmord

Svälj bort allt aluminium i kroppen.

Tack för stödet. Mina frågor är:
+ Vilken kyrka? Katolska hade jag gissat baserat på min erfarenhet & det jag hört.
+ Varför gör kyrkan det? Till vilket syfte?
+ Varför går Frimurare i kyrkans agenda?

Jag är mer än misstänksam att en kyrka (kult/sekt) är bakom det - alternativt ett sällskap.. Dock förklarar det inte den extrema inflytande & teknologiska dominans de har över ens liv. De har total koll på ens liv - även de som jag dejtar online blir kontaktade. Det är alltså grovt olagligt men allmänheten är överens att det är "lagligt" att de facto utsätta en person för politiskt/religiös förföljelse hur än oetiskt & omoraliskt det är. Det är verkligen en galen operation som existerar enbart öppet men hemligt för att en legitim auktoritet sponsrar det vilka har samhällets & statens tillit vilket kan mycket väl vara en kyrka men deras kontakter i frimurare kan förklara varför de blandar in säkerhetstjänster eller utnyttjar deras resurser i ens organiserade förföljelse.

En förföljelse de vill ska likna något annat - allt är de facto illusion i så att alla är del av det men undviker att tala om det. Det är ett grymt skämt att det liknas bland min sociala krets som Truman Show.

Det är grovt olagligt. Alla i min omgivning VET att jag har mått dåligt av det sedan 2013 då de avslöjade skitet för mig. Min familj deltar i agendan som ser mig mer som ett projekt än att respektera min person & mina rättigheter samt min vilja. De är säkert så jävla sugna på den makt denna grupp har som jag aktivt arbetar emot - de trodde säkert att jag skulle falla lätt för deras programmering & SOCIAL ENGINEERING mot mig.

Kyrkor är farliga. T.ex. Scientologikyrkan. Katolska kyrkan har fört riktigt krig mot andra religioner samt inom kristendomen. Denna förföljelse jag utsätts för låter som att den är baserad i religion/spiritualitet. Vatikanen & katolska kyrkan har dåligt rykte för de som läser på; alla andra blundar för alla brott de begår & begått historiskt sett.
Citera
2021-10-22, 23:19
Medlem
Har en ganska ny Facebook grupp för TI målpersoner om gang stalking
https://m.facebook.com/groups/276653046360490/?ref=group_browse

Min ungerska grupp för TI målpersoner har 1313 medlemmar
https://m.facebook.com/groups/517575362096186/?ref=group_browse

Profilen på grupperna är klssisk säkerhetstjänst med dess verksamhetsområden, avlyssning, gang stalking och säkerhetstjänstens nätverk av civila källor. Progosen för kontrakterade källor är 9% av ungerns befolkning och 5% för Sverige. Säkerhetstjänsten rekryterar inom alla samhällsgrupper för källvärdets skull så oavsett vilken specifik grupp man kollar efter så kommer man alltid hitta några av dessa där.
Citera
2021-10-23, 01:51
Avslutad
En god vän sade en rätt bra grej angående GS.

"Tror du inte exempelvis Greta Thunberg och Elon Musk har minst 30 personer efter sig hela tiden som jagar dem och försöker påverka dem av diverse anledningar? Men självklart kan de inte fokusera på dessa personer - utan de måste ju fokusera på vad de håller på med."

Nu är väl sannolikt ingen i tråden av de förfölja en sådan tungviktare som dessa, eller ens som Einar, men tanken är densamma. Bara för att en av en eller annan anledning, vilken också i praktiken kan vara irrationell , fått en massa förföljare; är det således fel att fokusera på förföljarna och vad de vill.

De vill ju olika saker, är med i olika grupper, inte sällan är de också religiösa eller politiska extremister dessutom. Det är helt fel att låta dessa människor på något sätt påverka en eller fokusera på dem. Det korrekta är att fokusera på sina egna uppgifter; på sitt kall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in