2021-10-23, 02:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
En god vän sade en rätt bra grej angående GS.

"Tror du inte exempelvis Greta Thunberg och Elon Musk har minst 30 personer efter sig hela tiden som jagar dem och försöker påverka dem av diverse anledningar? Men självklart kan de inte fokusera på dessa personer - utan de måste ju fokusera på vad de håller på med."

Nu är väl sannolikt ingen i tråden av de förfölja en sådan tungviktare som dessa, eller ens som Einar, men tanken är densamma. Bara för att en av en eller annan anledning, vilken också i praktiken kan vara irrationell , fått en massa förföljare; är det således fel att fokusera på förföljarna och vad de vill.

De vill ju olika saker, är med i olika grupper, inte sällan är de också religiösa eller politiska extremister dessutom. Det är helt fel att låta dessa människor på något sätt påverka en eller fokusera på dem. Det korrekta är att fokusera på sina egna uppgifter; på sitt kall.

Bra poäng! Dock är det inte problemet; problemet är att en grupp AKTIVT social engineer:ar ens liv efter sådan poäng. Det är inte naturligt men artificiellt. Sedan tror jag personligen att sådana som Thunberg & Musk har haft grupper som hjälpt dem bli populära & framgångsrika. Vad kallas för "Illuminati" som kan utföra sådana massiva påverkan genom personer de anser passar in i någon agenda eller rentav o-/gillar en person så denna blir måltavla för aktiv påverkan som jag blir. I något bästa fall är vi utsatta för indirekt "programmering" för beteende- & trosförändring enligt sponsorns agenda i den verklighet de vill tvinga oss i. Sedan åtminstone studera oss eller samla data.

Det handlar kanske om sitt "kall" men den extrema påverkan de utför på mig har ändrat mitt liv tusen gånger över åtta år - de har ingen respekt för att jag ska skapa mitt liv men att det ska ske enligt deras väldigt sluga "väg" genom att skicka undermedveten meddelande & utföra psykologiska operationer.

Att hitta sitt "kall" är precis vad kulter/sekter & sällskap hävdar för att ge vilsna personer något att tro på vilket är att alla har ett syfte. Skillnaden i mitt fall är att denna grupp VERKLIGEN vill undersöka mig & mitt liv - "öde". De verkar extremt intresserade av att se vad jag gör & samtidigt påverka det.

De tror att jag ska bli något & därmed försöker de social engineer:a efter den tron. Det är som att gruppen verkligen vill styra & ställa i ens liv efter ens egna vilja. Om vi väljer att leva i isolation så anpassar de sin strategi; om vi är sociala så anpassar de med många civila som hjälper dem att utföra deras agenda mot en.

Alltså det är som en form av slaveri i att de agerar som att de har ägarskap över ens liv; där jag saknar rättigheter där inte ens lagen spelar roll; alla bryter mo lagen genom att delta i operationen. Operationen omänskliggör en person till ett projekt med mål att utföra påverkan & inflytande genom teknologi såväl som människor.

Det som är extremt intressant är hur de tar kontakt med personer online & offline så snabbt & övertygar vissa att delta.

Det är utan tvekan grovt olagligt. I min mening kan det endast vara få i världen med denna access i samhället, staten & teknologi - en säkerhetstjänst. Folk fattar inte att säkerhetstjänster är lätta att missbruka.

Hur i helvete ska vi acceptera att en okänd grupp "psykopater" som anser att de vet vad ens öde är & ska social engineer:a utefter det? De tror att jag är typ Anti-Kristus & ska därmed testa det på mig. Det är extremt kränkande (självklart extremt olagligt).

Sådan idioti där en är utsatt för de facto psykologisk krigföring via säkerhetstjänster som stöds av något sällskap eller liknande. De är rutinerade i att skapa samhället & påverka det - det vore dödligt fel att anta att denna grupp inte gjort det här i flera decennium.

Idioterna tror att alla har ett "öde" vilket återigen låter som en jävla kult/sekt/sällskap-ideologi.
Citera
2021-10-23, 03:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Bra poäng! Dock är det inte problemet; problemet är att en grupp AKTIVT social engineer:ar ens liv efter sådan poäng. Det är inte naturligt men artificiellt. Sedan tror jag personligen att sådana som Thunberg & Musk har haft grupper som hjälpt dem bli populära & framgångsrika. Vad kallas för "Illuminati" som kan utföra sådana massiva påverkan genom personer de anser passar in i någon agenda eller rentav o-/gillar en person så denna blir måltavla för aktiv påverkan som jag blir. I något bästa fall är vi utsatta för indirekt "programmering" för beteende- & trosförändring enligt sponsorns agenda i den verklighet de vill tvinga oss i. Sedan åtminstone studera oss eller samla data.

Det handlar kanske om sitt "kall" men den extrema påverkan de utför på mig har ändrat mitt liv tusen gånger över åtta år - de har ingen respekt för att jag ska skapa mitt liv men att det ska ske enligt deras väldigt sluga "väg" genom att skicka undermedveten meddelande & utföra psykologiska operationer.

Att hitta sitt "kall" är precis vad kulter/sekter & sällskap hävdar för att ge vilsna personer något att tro på vilket är att alla har ett syfte. Skillnaden i mitt fall är att denna grupp VERKLIGEN vill undersöka mig & mitt liv - "öde". De verkar extremt intresserade av att se vad jag gör & samtidigt påverka det.

De tror att jag ska bli något & därmed försöker de social engineer:a efter den tron. Det är som att gruppen verkligen vill styra & ställa i ens liv efter ens egna vilja. Om vi väljer att leva i isolation så anpassar de sin strategi; om vi är sociala så anpassar de med många civila som hjälper dem att utföra deras agenda mot en.

Alltså det är som en form av slaveri i att de agerar som att de har ägarskap över ens liv; där jag saknar rättigheter där inte ens lagen spelar roll; alla bryter mo lagen genom att delta i operationen. Operationen omänskliggör en person till ett projekt med mål att utföra påverkan & inflytande genom teknologi såväl som människor.

Det som är extremt intressant är hur de tar kontakt med personer online & offline så snabbt & övertygar vissa att delta.

Det är utan tvekan grovt olagligt. I min mening kan det endast vara få i världen med denna access i samhället, staten & teknologi - en säkerhetstjänst. Folk fattar inte att säkerhetstjänster är lätta att missbruka.

Hur i helvete ska vi acceptera att en okänd grupp "psykopater" som anser att de vet vad ens öde är & ska social engineer:a utefter det? De tror att jag är typ Anti-Kristus & ska därmed testa det på mig. Det är extremt kränkande (självklart extremt olagligt).

Sådan idioti där en är utsatt för de facto psykologisk krigföring via säkerhetstjänster som stöds av något sällskap eller liknande. De är rutinerade i att skapa samhället & påverka det - det vore dödligt fel att anta att denna grupp inte gjort det här i flera decennium.

Idioterna tror att alla har ett "öde" vilket återigen låter som en jävla kult/sekt/sällskap-ideologi.

I New Age-byn körde de mycket med att de ansåg att mitt kall var att "syssla med välgörenhet". De ville få mig att bli en aktivist för en viss sak. Det hela är ganska snurrigt. Jag hade ju redan mitt projekt som jag sysslade med samt börjar också bli äldre. Att satsa dessa enorma resurser på att en sådan som jag, som redan hade mitt projekt och som sagt börjar bli lite äldre samt ännu mer bekväm än innan, skall bli aktivist, det är/var om något bisarrt.

I Sthlm hade jag också aktivister efter mig av olika slag. Med riktigt döda hjärntvättade sektblickar (fast jag säkert höll med om en del av dem i sak). På landet på ett ställe var det också aktivister av jag tror ett annat slag; lika döda blickar även där. Konstigt är det. Jag är motsatsen till en sektmedlem själv. Ändå försökte de så pass länge. Snacka om att lägga ned resurser på fel person.

Samma sak hände i New Age byn ibland med Michal och de andra, hennes syster bland annat. Vid vissa tillfällen slog de alla ned blicken; ifrån att åtminstone ha verkat levande visade de sig alla var utsatta för hjärntvätt. Minst sagt skrämmande. Men vad är det för sekt och vem har hjärntvättat dem, kan man fråga sig? Michal, som ju var min main handler föreföll ju själv hjärntvättad. Hjärntvättat sig själv? Vem vet...

Problemet med den här typen av programmering eller hjärntvätt är att du inte kan förutspå resultatet - vilket gör att jag frågar mig följande:
1. Är det verkligen försök till hjärntvätt eller är det kanske snarare ett experiment?
2. Har de underskattat objektet som de försökt hjärntvätta?
3. Har de överskattat sin förmåga till att påverka?

Just det faktumet att det är omöjligt att genomföra en hjärntvätt, och också det stora antalet aktörer med olika agendor, får mig att tro att det snarare rör sig om ett experiment, än om en hjärntvätt.

Ponera om de i New-age byn ville göra om mig till en aktivist av något slag; men om jag verkligen var den bitcoin-personen som de eventuellt trodde att jag var. Något sådant hade ju kunnat slagit fullständigt slint. Utan pardon hade jag ju dels kunnat göra mig av med dem alla inklusive deras samarbetspartners, och sedan bidragit till att deras ö blev en kassako för ett antal smaklösa hotell, exempelvis.

De andra aktivisterna, av olika slag hade jag ju också kunnat gjort mig av med samt sedermera lagt ned resurser på att motarbeta deras agendor; bara för att hämnas deras försök till hjärntvätt exempelvis. Hade de några kontrollmekanismer för att förhindra att något sådant skulle ske? Nej knappast.

Det är ju helt bisarrt. Aktivister av olika slag som lägger ned enorma resurser på någon - någon som sedan ev gör allt för att förgöra dem. Oavsett om de tillhör någon religiös sekt eller om det rör sig om annat. Kanske är de så pass hjärntvättade att de helt enkelt inte kan tänka särskilt logiskt?

Det var också det en person sade till mig i New Age-byn: att "om du letar efter människor som tänker logiskt och är intellektuella så har du kommit till fel ställe". Visst. Men ändå fortsatte de ju efter detta.

Det jag försöker säga är att deras påverkan ju löper risk att gå i motsatt riktning. Objektet kan ta vägen åt alla möjliga håll av manipuleringen. Ytterst förvirrande. Är det verkligen det som de vill?

Pegasus och liknande används som jag förstå det nästan uteslutande av säkerhetstjänster så den enda rimliga förklaringen är att någon i en kontrollposition på någon säkerhetstjänst antingen har en egen agenda av något slag eller att denne person är mutad, exempelvis av starka ekonomiska intressen.

F ö v tror jag att anledningen att så få är utsatta i den här tråden är för att så få just är utsatta i samhället i övrigt. Det är operationer/experiment gällande vissa avvikare, helt enkelt. Extrema avvikare dessutom. Avvikande DNA, bakgrund, etc - en massa parametrar.

Sådan här manipulering funkar ju inte; vilket de borde ha räknat ut sedan länge. Det är något som är besynnerligt.

Nåväl. Bör ge avkastning i längden av någon form, allt som de utsatt en för. Något annat vore i mitt tycke helt skandalöst.
Citera
2021-10-23, 10:12
Avslutad
Citat:
I New Age-byn körde de mycket med att de ansåg att mitt kall var att "syssla med välgörenhet". De ville få mig att bli en aktivist för en viss sak. Det hela är ganska snurrigt. Jag hade ju redan mitt projekt som jag sysslade med samt börjar också bli äldre. Att satsa dessa enorma resurser på att en sådan som jag, som redan hade mitt projekt och som sagt börjar bli lite äldre samt ännu mer bekväm än innan, skall bli aktivist, det är/var om något bisarrt.

I Sthlm hade jag också aktivister efter mig av olika slag. Med riktigt döda hjärntvättade sektblickar (fast jag säkert höll med om en del av dem i sak). På landet på ett ställe var det också aktivister av jag tror ett annat slag; lika döda blickar även där. Konstigt är det. Jag är motsatsen till en sektmedlem själv. Ändå försökte de så pass länge. Snacka om att lägga ned resurser på fel person.

Samma sak hände i New Age byn ibland med Michal och de andra, hennes syster bland annat. Vid vissa tillfällen slog de alla ned blicken; ifrån att åtminstone ha verkat levande visade de sig alla var utsatta för hjärntvätt. Minst sagt skrämmande. Men vad är det för sekt och vem har hjärntvättat dem, kan man fråga sig? Michal, som ju var min main handler föreföll ju själv hjärntvättad. Hjärntvättat sig själv? Vem vet...

Problemet med den här typen av programmering eller hjärntvätt är att du inte kan förutspå resultatet - vilket gör att jag frågar mig följande:
1. Är det verkligen försök till hjärntvätt eller är det kanske snarare ett experiment?

Just det faktumet att det är omöjligt att genomföra en hjärntvätt, och också det stora antalet aktörer med olika agendor, får mig att tro att det snarare rör sig om ett experiment, än om en hjärntvätt.

Ponera om de i New-age byn ville göra om mig till en aktivist av något slag; men om jag verkligen var den bitcoin-personen som de eventuellt trodde att jag var. Något sådant hade ju kunnat slagit fullständigt slint. Utan pardon hade jag ju dels kunnat göra mig av med dem alla inklusive deras samarbetspartners, och sedan bidragit till att deras ö blev en kassako för ett antal smaklösa hotell, exempelvis.

De andra aktivisterna, av olika slag hade jag ju också kunnat gjort mig av med samt sedermera lagt ned resurser på att motarbeta deras agendor; bara för att hämnas deras försök till hjärntvätt exempelvis. Hade de några kontrollmekanismer för att förhindra att något sådant skulle ske? Nej knappast.

Det är ju helt bisarrt. Aktivister av olika slag som lägger ned enorma resurser på någon - någon som sedan ev gör allt för att förgöra dem. Oavsett om de tillhör någon religiös sekt eller om det rör sig om annat. Kanske är de så pass hjärntvättade att de helt enkelt inte kan tänka särskilt logiskt?

Det var också det en person sade till mig i New Age-byn: att "om du letar efter människor som tänker logiskt och är intellektuella så har du kommit till fel ställe". Visst. Men ändå fortsatte de ju efter detta.

Det jag försöker säga är att deras påverkan ju löper risk att gå i motsatt riktning. Objektet kan ta vägen åt alla möjliga håll av manipuleringen. Ytterst förvirrande. Är det verkligen det som de vill?

Pegasus och liknande används som jag förstå det nästan uteslutande av säkerhetstjänster så den enda rimliga förklaringen är att någon i en kontrollposition på någon säkerhetstjänst antingen har en egen agenda av något slag eller att denne person är mutad, exempelvis av starka ekonomiska intressen.

F ö v tror jag att anledningen att så få är utsatta i den här tråden är för att så få just är utsatta i samhället i övrigt. Det är operationer/experiment gällande vissa avvikare, helt enkelt. Extrema avvikare dessutom. Avvikande DNA, bakgrund, etc - en massa parametrar.

Sådan här manipulering funkar ju inte; vilket de borde ha räknat ut sedan länge. Det är något som är besynnerligt.

Nåväl. Bör ge avkastning i längden av någon form, allt som de utsatt en för. Något annat vore i mitt tycke helt skandalöst.

Slutsats för min del: Samma som alltid, de har försökt pressa en för att man skall skaffa sig en partner. Det är grunden i operationen. Lika mycket är det (kanske) ett experiment av avvikare av något slag.

Sedan delar tusentals eller hundratals möjliga förklaringar andraplats, alla mer eller mindre orimliga, utifrån min synpunkt (men kanske inte ifrån en sekts synpunkt, eller ett protokoll av något slag där objektet förföljs eftersom det uppfyller specifika parametrar - inte konstigare än så).

Sekten eller säkerhetstjänsten kan också drivas av i viss mån prestige: "Nu har vi lagt ned tiotals miljoner på det här objektet - låt oss nu inte gå lottlösa efter att under alla dessa år bevisa hans 'farlighetsgard'/'riskgrad' - vem vet hur de tänker exakt. Alternativt: Efter allt detta skall vi minsann utvinna hans potential eller åtminstone ge honom något i gengäld för de skador som vi åsamkat honom (en partner, ev också ett redigt kapital eller dylikt).

I vilket fall är det egentligen idiotiskt att fokusera på några dårar som förföljer en, oavsett vilka det är. Konsten är att försöka leva sitt liv utan deras inblandning och fokusera på det som en vill etc; det som en skulle fokusera på annars. Tids nog lär de tröttna (efter att man mottagit deras kompensation, är sannolikt).
Citera
2021-10-23, 13:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Jag tror dock inte att någon är "mutad" - denna grupp är väldigt organiserad, mer likt en specialförband i underrättelse än någon ensam person som fått pengar för att missbruka statliga övervakningstjänster.

Dina frågor:

Att det är ett experiment är en del. Deras påverkan på mitt liv har orsakat mycket skada samt många förändringar i mitt liv & i andras. Det är verkliga resultat som förändrar liv. Faktum är så att de experimenterar med ens liv & andras liv. Om något går illa är det jag som får störst negativitet eftersom de får alla att riktiga uppmärksamhet mot mig.

I min mening försöker de simulera en falsk verklighet runt mig med extrema men. Exempelvis involvera kvinnor jag dejtar online i det relativt omgående eller så har vissa av dem blivit kontaktade.

Deras operation går ut på att ljuga mig rakt upp i ansiktet som att jag är dum i huvudet som inte förstår att vissa som skickas till mig för att samla data om mig, fråga mig specifikt om saker som händer i mitt liv & låtsas som att det sker "naturligt" - mycket likt ett experiment men som sagt är det inte ett experiment utan en psykologiskt operation med social engineering. Det verkar som att de fokuserar på vad jag gör i allmänhet & vilka val jag gör. Det de gör är i realitet gaslighting vilket är en psykologisk tortyrmetod - säger en sak som sedan förvrids eller förnekas vilket verkar vara deras favoritknep.

Jag fattar verkligen inte - varför vill de skapa en sådan verklighet runt mot som baseras i lögner & svek? Är det för att de tror att jag är anti-Kristus & därmed ska skapa en sådan verklighet runt mig? Eller förändra mig till det genom socialt infiytande & psykologiska operationer? Just det här går i spår av din "kall"-hyptes att de försöker social engineer:a vägen till vad de tror är ditt "kall"? Återigen, det låter sjukt precis vad kulter, sekter, sällskap & kyrkor bygger sina fundament på - alla har ett "syfte" & en spirituell värld finns.

Är det en typ av domedagskult med extrem inflytande & djupa resurser såsom Jehovas vittnen? De skiter väl om de hamnar i fängelse eller bryter mot lagen eftersom domedagen är precis runt hörnet. Deras mål är att hitta de 144 000 Guds utvalda personer i Bibeln som ska överleva domedagen eller slåss för Gud efter döden - dessa 144 000 är populärt ämne i GS-propaganda online & i vissa New Age-cirklar. De kan även utnyttja Bibliska texter för att radikalisera måltavlor & få dem att tänka i sådana banor.

Att programmera (hjärntvätta) en är också bara en biprodukt verkar det som eftersom de baserar programmeringen i stort på vad en gör & tänker - i real-tid oftast.

Allt jag skriver här blir insamlat & analyserat - de vet mycket väl i dagsläget vad jag vet & att det de gör är grovt olagligt. Jag är övertygad att de arbetar ovanför lagen & alla rättigheter en person har - det är sjukt att se det så men i realitet är ALLT tillåtet i krig eller liknande.

Jag gillar dina tankegångar - väldigt logiska & rationella. Det är något jag gjort inlägg om förut på Reddit - att deras mål är först att bryta ner ens logiska & rationella tänkande för att sedan mata in propaganda att det är demoner eller statliga sci-fi-vapen som ansvarar för GS-operationen. En person som mig kan inte enkelt ta emot propaganda eller skitsnack även om ens hela sociala krets propagerar & gaslight:ar. Ironiskt nog är det de som verkar ologiska & irrationell men om vi förstår deras påverkan som en psykologisk operation med social engineering är det logiskt. Syftet & motivationen är dock väldigt irrationell eftersom jag misstänker att det bygger på hat, fördomar, religion eller sådan.

I min mening tar de kontakt med i princip alla organisationer en har kontakt med - de skickar en form av "journal" eller ringer för att övertyga de ansvariga att delta. De skickar i princip ut en psykologisk profil om en fylld med påståenden eller lögner; som att jag är anti-Kristus & därmed ska de "testa" mig om jag är det - liknande. De i princip går runt & utsätter mig för MASSIV förföljelse där de kommer undan för att de är duktiga på att ljuga & har teknologi att spåra ens aktivitet online & offline. De VILL att personer ska tro saker OM en.

Trauma har skapats inom mig. Djupt. Alla som gaslight:ar & förnekar operationens existens är en pik & trauma-pik de senaste åtta år av öppen GS-operation.
Citera
2021-10-23, 18:29
Avslutad
Citat:

"De tror att jag ska bli något & därmed försöker de social engineer:a efter den tron. "

Fattar inte varför de inte bara ringer upp och säger: "Vi tycker du verkar vara en högintelligent och intressant person, skulle du vara intresserad av dessa styrelseuppdrag?" eller "Vi ringer ifrån en frivillig organisation som sysslar med .... och har noterat dina starka ledaregenskaper; skulle du kunna tänka dig att bli aktiv inom vår rörelse? skulle kunna kunna ha behov av en ledare som dig" - eller något sådant (om det nu är det de vill) - knäppt att de går en massa märkliga omvägar på det här ytterst kostsamma sättet.

I mitt tycke: ingen logik alls.

Man tar sig för pannan.
Citera
2021-10-23, 22:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
"De tror att jag ska bli något & därmed försöker de social engineer:a efter den tron. "

Fattar inte varför de inte bara ringer upp och säger: "Vi tycker du verkar vara en högintelligent och intressant person, skulle du vara intresserad av dessa styrelseuppdrag?" eller "Vi ringer ifrån en frivillig organisation som sysslar med .... och har noterat dina starka ledaregenskaper; skulle du kunna tänka dig att bli aktiv inom vår rörelse? skulle kunna kunna ha behov av en ledare som dig" - eller något sådant (om det nu är det de vill) - knäppt att de går en massa märkliga omvägar på det här ytterst kostsamma sättet.

I mitt tycke: ingen logik alls.

Man tar sig för pannan.

I mitt fall rör det sig i så fall om en form av initieringsoperation. Logiken är rakt fram: om de ser mig som en ledare tycker de att jag bör förstå det eller dem jag ska leda. Lärdomar är bäst givna genom att involvera en & delta i något på intimt sätt.

Därmed vill de att jag ska veta all det gör av det skälet.

Det där med ledarskap är sant; folk följer mig. Om jag är en sådan ledare eller om de blivit övertygade vet jag inte i varje fall.

Som sagt så kanske vill de att jag ska leda en del av denna sekt/kult/sällskap/kyrka som sponsrar mig beteende- & trossystemmodifkation.
Citera
2021-10-23, 23:08
Avslutad
Citat:
I mitt fall rör det sig i så fall om en form av initieringsoperation. Logiken är rakt fram: om de ser mig som en ledare tycker de att jag bör förstå det eller dem jag ska leda. Lärdomar är bäst givna genom att involvera en & delta i något på intimt sätt.

Därmed vill de att jag ska veta all det gör av det skälet.

Det där med ledarskap är sant; folk följer mig. Om jag är en sådan ledare eller om de blivit övertygade vet jag inte i varje fall.

Som sagt så kanske vill de att jag ska leda en del av denna sekt/kult/sällskap/kyrka som sponsrar mig beteende- & trossystemmodifkation.

Blir nog bra med allt ändå.

Kommer ge avkastning i form av en riktigt riktigt bra partner (för min del, gissar jag).

Sedan kan det leda till andra bra saker också.

Kompensation ev på tal - eller så glömmer man bort de kraven per automatik. Får se. Men löser sig nog.
Citera
2021-10-24, 00:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Blir nog bra med allt ändå.

Kommer ge avkastning i form av en riktigt riktigt bra partner (för min del, gissar jag).

Sedan kan det leda till andra bra saker också.

Kompensation ev på tal - eller så glömmer man bort de kraven per automatik. Får se. Men löser sig nog.

Deras uppfattning av avkastning räknas säkerligen i vad det blir av en - om det nu är beteende- & trosförändring som ligger till grund för den massivt olagliga operationen.

Jag är fortfarande överraskad att du anser att de agerar som någon Cupid? Jag dejtar just nu en läkarstudent online. Hon har varit del av det sedan dag ett känns det som - hon skrev till mig först på dejtingsidan. Vi har kommit långt i vårt dejtande; vi är nära på att bli par. Nu är det skrämmande eftersom jag vet inte hur denna operation påverkar hennes syn på mig. Jag är övertygad att hon är en del av operationen; hennes känslor verkar äkta men i den värld jag lever i vet jag inget baserat på logik & rationalitet eftersom gruppen bakom det förvrider ens verklighet mer mot irrationalitet.

Därmed vet jag att om vi blir ihop att hon kommer bli min "main handlar" - väldig intim sådan. Därför är denna operation extremt förödande då jag inte kan lita på någon eftersom de litar på en grupp som jag VET är kriminell i natur som orsakats dödsfall runtom i världen; som bl.a. är kopplade till masskjutningar.

Det du påstår om en perfekt partner - det verkar som att jag hittat min i all ärlighet. Vi får se hur det går; inget är satt i sten men jag önskar att vi går in i ett seriöst förhållande. Som sagt är hon en del av operationen; troligen har hon minimalt med information om mig vid dejtingskedet - det hon säkert vet är grundinformation som de skickar ut till alla. Hon är extremt intelligent; att hon accepterar något baserat på en annans ord är otroligt; hon söker troligen bevis.

Eller om hon blivit tillsagd saker om mig som inte är sanna; att hon ska komma nära mig för att vinna mitt förtroende & därmed fråga ut mig eller samla information.

Kompensation är väl ett skämt? De har ju lekt med liv & död i mitt fall där om jag hade svagare psyke så vore självmord något gjort för längesedan. Jag tror att denna operation är extremt seriös för denna grupp; på nivå av liv & död. Jag tror inte att denna grupp riskerar deras GS-system som ger sig på mig öppet trots mina klagomål över fyra år om de inte är villiga att riskera deras operation & mitt liv.¨

Som sagt så är min familj med på det; de vet att denna grupp är extremt seriösa i deras agenda; de har sagt att dessa person är "inte goda" samt flera av mina vänner sagt att de ansvariga är en grupp psykopater.

När jag insåg år 2017 att de troligen är en Illuminati-typ av grupp var min första tanke: "Coolt men vad fan vill de av mig?" - men jag inser att de flesta som deltar i det tycker att det mer är kul eller coolt att agera hemligt & se min reaktion. Oavsett vad de säger att det här en global GS-operation som inte handlar om något litet & obetydelsefullt. Uppenbarligen ställer samhället, staten, sociala kretsen & familjen upp på operationen.

Kan jag ens lita på att den här läkarstudenten är seriös? Sedan har jag en annan läkarstudent som jag dejtat men numera är vänner som skriver nästan varje dag. Hon är också med på det - i operationen. Egentligen är det hela hur sinnessjukt som helst att de använder XKeyScore eller Pegasus för att spåra min internetaktivitet i syfte att kontakta de som jag kontaktar. Alternativt att de kontaktades i förväg & tillfrågades att dejta mig. Det känns som en jävla organiserad förföljelse av hjärnspel.

Det känns även att de testar en efter intuition - eller skapar det. Om det nu är en form av operation för att öka ens förmåga i olika. Jag har ju utvecklat efter åtta år en bra känsla på vad som sker i olika utfall eller val eftersom de som rekryteras brukar reagera på samma vis vilket ännu pekar på att vad än de sagt till alla i åtta år är samma jävla skit.
Citera
2021-10-24, 01:05
Medlem
regafras avatar
En person som säger sig jobba på säpo och vilja förbättra myndigheten.

Ang kraftfulla tvångsmedel som sedan kan bli tvunget att dölja med många medel?

Jag funderade tex på två vattenfyllda lägenheter ovanför i rad och en stor renovering varje gång ,om man ville jobba med att ta bort inborrat material , med "naturliga" förevändningar?

Jag har som hastigast lekt med tanken om det vattenfyllda var för att pika om uppgifter, i ett stort mål som jag fick veta samtidigt då jag fick veta att även jag stod med i på ett felaktigt sätt och började läsa lite.

"Personalomsättningen på Säpo är extremt hög. Har man jobbat på myndigheten ett år börjar man bli senior. Värt att tänka på är att Säpo förfogar över kraftfulla tvångsmedel som nybörjare därmed sitter och leker med. I vissa fall kommer de direkt från plugget, har aldrig jobbat och sitter och lyssnar på inborrade mikrofoner hemma hos folk."

(FB) Anställda om Säkerhetspolisen (Säpo)
Citera
2021-10-24, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra

Jag funderade tex på två vattenfyllda lägenheter ovanför i rad och en stor renovering varje gång ,om man ville jobba med att ta bort inborrat material , med "naturliga" förevändningar?

Jag har som hastigast lekt med tanken om det vattenfyllda var för att pika om uppgifter, i ett stort mål som jag fick veta samtidigt då jag fick veta att även jag stod med i på ett felaktigt sätt och började läsa lite.

"Personalomsättningen på Säpo är extremt hög. Har man jobbat på myndigheten ett år börjar man bli senior. Värt att tänka på är att Säpo förfogar över kraftfulla tvångsmedel som nybörjare därmed sitter och leker med. I vissa fall kommer de direkt från plugget, har aldrig jobbat och sitter och lyssnar på inborrade mikrofoner hemma hos folk."

Två VATTENFYLLDA lägenheter? Vill du utveckla detta litegrann? Känns lite som att Gevalia är med på ett hörn.
Citera
2021-10-24, 06:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regafra

Att personalomsättningen på Säpo skulle vara "extremt hög" tror jag absolut inte på. Lägg in annan valfri säkerhetstjänst och känn på hur rimligt det låter: "personalomsättningen inom CIA är extremt hög" - "folk får jobb där direkt efter plugget", eller: "personalomsättningen inom MUST är extremt hög". I mina ögon är det extremt osannolikt. Skulle gissa att det är precis tvärtom, att du måste ha många års erfarenhet ifrån annan utredande polis (eller komma ifrån militären) för att få jobba på SÄPO.

Däremot tror jag SÄPOS resurser kan missbrukas eftersom fotfolk som de har på fältet kan ingå i gemensamma grupperingar, vilka samarbetar sinsemellan och ser till att de alltid har resurser för att vara efter vissa. Fotfolket, med dubbla medlemsskap, vad det nu gäller, ser till att de får de bevis som de behöver för att fortsätta lägga resurser på objektet ifråga. De överordnade på SÄPO ser bara bevisen (inte själva manipuleringen, ev provokation etc).

Inborrade mikrofoner förhåller jag mig också skeptisk till.

Tänk på olika typer av politiska samt religiösa extremister samt främmande makt kan vilja svartmåla SÄPO.
Citera
2021-10-24, 06:55
Medlem
regafras avatar
Citat:
Att personalomsättningen på Säpo skulle vara "extremt hög" tror jag absolut inte på. Lägg in annan valfri säkerhetstjänst och känn på hur rimligt det låter: "personalomsättningen inom CIA är extremt hög" - "folk får jobb där direkt efter plugget", eller: "personalomsättningen inom MUST är extremt hög". I mina ögon är det extremt osannolikt. Skulle gissa att det är precis tvärtom, att du måste ha många års erfarenhet ifrån annan utredande polis (eller komma ifrån militären) för att få jobba på SÄPO.

Däremot tror jag SÄPOS resurser kan missbrukas eftersom fotfolk som de har på fältet kan ingå i gemensamma grupperingar, vilka samarbetar sinsemellan och ser till att de alltid har resurser för att vara efter vissa. Fotfolket, med dubbla medlemsskap, vad det nu gäller, ser till att de får de bevis som de behöver för att fortsätta lägga resurser på objektet ifråga. De överordnade på SÄPO ser bara bevisen (inte själva manipuleringen, ev provokation etc).

Inborrade mikrofoner förhåller jag mig också skeptisk till.

Tänk på olika typer av politiska samt religiösa extremister samt främmande makt kan vilja svartmåla SÄPO.

Delar av myndigheten kanske, intressant tråd.

Ang "Inborrade mikrofoner förhåller jag mig också skeptisk till." så är det ju så de gör/gjorde borrade fram till tapeten/putsen. Har ju själv en takplanka som jag med buggsweper får samma kraftiga signal som från spionglasögon som är påslagna eller från mobiltelefonen då den söker mast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in