2021-02-22, 03:53
Medlem
FalconSights avatar
HON ÄR TILLBAKA!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=rnEJTKFiLqE
Citera
2021-07-01, 21:05
Medlem
smoerreboms avatar
https://www.langd.se/hanna-oberg-och...874-86106.html

Enligt uppgift ska Clara Henry nu springa Vasaloppet ultra trail 90.

Med tanke på att hon inte klarade att ens genomföra ett Vasalopp på skidor reser det lite frågetecken kring hennes förmåga att springa distansen i terräng. Har hon börjat träna mer målmedvetet eller kan vi ha en felbedömning på gång?
Citera
2021-07-05, 00:07
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FalconSight
HON ÄR TILLBAKA!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=rnEJTKFiLqE
Harry Potter är inte längre hennes favoritbok - för det är en skymf mot hela "communityn" tydligen. SVT-anställd och förespråkare för cancel culture, går det ihop egentlig? Clara Henry avslöjade sig själv i alla fall som en extremt feg och intellektuellt svag människa, som likt ett viljelöst får följer de andra mobbarnas minsta vink.
Citera
2021-08-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
https://www.langd.se/hanna-oberg-och...874-86106.html

Enligt uppgift ska Clara Henry nu springa Vasaloppet ultra trail 90.

Med tanke på att hon inte klarade att ens genomföra ett Vasalopp på skidor reser det lite frågetecken kring hennes förmåga att springa distansen i terräng. Har hon börjat träna mer målmedvetet eller kan vi ha en felbedömning på gång?

Verkar som alternativ B. Hon har fått hjälp av 6-dagars-Johnny Hällneby och Runstreak-Ellen och gick imål med utmaningen.

Imponerande!
Citera
2021-08-22, 16:40
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Verkar som alternativ B. Hon har fått hjälp av 6-dagars-Johnny Hällneby och Runstreak-Ellen och gick imål med utmaningen.

Imponerande!
Det är ju ett enormt steg att gå från att inte klara att staka nio mil till att springa nio mil i terräng, om det inte är nån bluff alltså. Det är absolut imponerande om det är sant
Citera
2021-08-23, 12:27
Medlem
Sant är det ju, hon har tränat en jävla massa löpning sen hon fick bryta Vasaloppet. Men det var ju inte så att de sprang hela vägen, utan det var en del gång, flera pauser osv. Men i mål kom hon.
Citera
2021-10-23, 10:22
Medlem
Intelligenss avatar
Jag fattar inte vad folk ser hos denna människa.

Hon har förvisso ett ganska vackert ansikte, men så fort hon öppnar käften märks det att hon inte är en särskilt smart person. En typisk IQ-lättviktare som säger väldigt mycket "asså" och "typ".

Såg ett avsnitt när hennes så kallade humorserie som skulle vara så normbrytande gick på SVT och kunde inte alls fatta hypen då hon inte var en bra skådis samt att allt bara var tråkigt, woke på det sämsta sättet och totalt intetsägande.

Såg tillsammans med mina syskonbarn något avsnitt av "Bäst i test" där hon var med för nått år sedan. Lite småkul att hon uppenbart blev kränkt när hon försökte vara rolig i studion men fick noll respons från publiken medan Per Andersson drog ner asgarv några sekunder senare (Hon till och med frågade irriterat varför de skrattade åt hans skämt när de inte skrattade mot hennes).
Citera
2021-10-23, 12:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens

Hon har förvisso ett ganska vackert ansikte, men så fort hon öppnar käften märks det att hon inte är en särskilt smart person. En typisk IQ-lättviktare som säger väldigt mycket "asså" och "typ".

Såg ett avsnitt när hennes så kallade humorserie som skulle vara så normbrytande gick på SVT och kunde inte alls fatta hypen då hon inte var en bra skådis samt att allt bara var tråkigt, woke på det sämsta sättet och totalt intetsägande.

Såg tillsammans med mina syskonbarn något avsnitt av "Bäst i test" där hon var med för nått år sedan. Lite småkul att hon uppenbart blev kränkt när hon försökte vara rolig i studion men fick noll respons från publiken medan Per Andersson drog ner asgarv några sekunder senare (Hon till och med frågade irriterat varför de skrattade åt hans skämt när de inte skrattade mot hennes).

Men det är väl grejen. Folk stör sig på henne för att hon inte är rolig eller bra på något sätt. Se bara på hur läser innantill på fusklappar när hon programleder. Varför ska då denna människa synas och vara med överallt!? För att hon är ung tjej med de "rätta" åsikterna hos SVT-bossarna. De rätta åsiketerna som är just nu att vara hatisk röd.
Citera
2021-10-23, 13:19
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men det är väl grejen. Folk stör sig på henne för att hon inte är rolig eller bra på något sätt. Se bara på hur läser innantill på fusklappar när hon programleder. Varför ska då denna människa synas och vara med överallt!? För att hon är ung tjej med de "rätta" åsikterna hos SVT-bossarna. De rätta åsiketerna som är just nu att vara hatisk röd.

Säga vad man vill om Clara, men hon har en jävla charm. Charm är ett väldigt mystiskt fenomen för det går inte riktigt att bryta ner vad den består i. Men det finns vissa markörer, såsom självdistans..

Och just självdistans har ju Clara överflöd av. Jag minns en gång när hon hade skadat sin Fiffi med en sån där tjej-hantel, vad är det de heter, kettlebell? Detta hände under eran då hon höll på som mest med youtube. Hon bjöd på hela storyn och la helt sonika upp en video kort efteråt med en avslöjande titel i stil med: ”Råkade spräcka min fitta!”

Hon är en härlig tjej ändå, med en härlig energi, det måste man ge henne. Visst, hon är inte skarpaste kniven i lådan, men det behöver man inte vara för att bli omtyckt, man kan ha andra kvaliteter, och det har Clara.
Citera
2021-10-23, 13:30
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens

Jag tycker hon representerar svenska kvinnor utomordentligt bra.
Jag hade stört mig på om hon vore begåvad, det hade ju inte känts det minsta autentiskt.
Citera
2021-12-11, 22:10
Medlem
Lite konstigt när jag såg henne hos Malou igår. Enligt Clara blir hennes partner irriterad på henne vid vissa saker. Enligt Clara säger "hon"(hennes partner) saker. Senare i samtalet säger Clara att hon är singel. Undrar hur det ligger till, har hon en parter eller ej.
Citera
2022-01-16, 11:59
Medlem
pazeras avatar
Gillar hon a2m? Lever hon? Har SVT råd att sponsra henne? Hon har pratat klart om mens och orättvisor? Har SVT hittat någon annan postergirl med rätt åsikter? Kanske någon med mer utländskt klingande efternamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in