2021-10-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Partiledare för Pillarövpartiet?

Hon skulle nog bli en bra politiker. Hon verkar vara duktig på att sära på skinkorna. Det är ett viktigt krav för att kunna bli politiker.

Risken är stor att hon påverkas för mycket av alla " särintressen "
2021-10-23, 11:19
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Förvånar mig inte. Röda kvinnor är destruktiva. Och Zara är väl röd så det visslar, fast mest är väl det sorgligt, att hon inte fick rätt ledning i livet. Hon har levt på sitt utseende, när det vissnar så har hon inget.

Konservativa kvinnor är en helt annan stam. Jag stod i ICA häromdagen och en kvinna skulle böja sig ner för att plocka upp varor. Då höll hon för sin urringning. Jag tittade på hennes hand och såg att hon var gift och jag blev glad för hur hon behandlade sig själv och sin man. Där och då välsignade jag henne. Hon röstade inte på sossarna kan jag garantera. Och det lär inte hittas några bilder på henne på nätet. Gud med henne.

Och vilken milsvid till sossekvinnor som Zara. De slänger upp bilder på sig själv på internet som de inte var värda mer en hora på Rosenlund. Hur skall de kunna se på sig själv med själv självaktning? Det viktigaste en kvinna har är sin stolthet, Zara har ingen. Stackars kvinna.

Eftersom du har konstaterat att Zara Larsson slänger upp bilder på sig själv på internet som om hon inte är värd mer en hora på Rosenlund så undrar man ju vilka bilder du åsyftar? Dom här bilderna som diskuteras har hon ju inte slängt upp på sig själv. Och har du i så fall tittat på bilderna, med din religiösa livsåskådning?
2021-10-23, 11:24
Medlem
Dofternas avatar
Två fingrar i dalen är kanske en hyllning till Einár från Dalen.
Gang sign?
2021-10-23, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Du verkar inte förstå. När man förr använde lättklädda tjejer i reklam ansågs det vara förnedrande, att tjejer bara sågs som hål som inte hade några andra kvalitéer. Den underliggande åsikten var att tjejer tydligen enbart kunde göra karriär genom att visa fittan, i övrigt ansågs de vara smått värdelösa. Det var mestadels kvinnor som var emot detta utnyttjande medan män naturligtvis hejade på beteendet, varför inte? Kravlöst sex är den lättaste vägen, orka bry sig om att det är en människa bakom fittan.

Nu har feministerna vänt på detta och ju mer pengar man tjänar på att visa fittan, desto ”starkare” är man. Jag föreställer mig dock att varje kvinna även vill ha respekt men vem respekterar någon som inte respekterar sig själv? När kvinnan säger ”jag vet minsann mitt värde” säger mannen ”jag med, det står i prislistan”. Sluta prata, visa fittan, NU. Jag swishar 20kr, 50 om du även skickar bilder på din mamma.

Det är väl respektfullt? Yo go girl!

Stackars kränka lille man

Snälla förklara hur man inte respekterar sig själv för att man tar bilder på sin kropp, likt miljontals andra människor också gör - privat.
Har alla dessa människor ingen respekt för sig själva? Finns det ingen respekt kvar hos människosläktet?
2021-10-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Förvånar mig inte. Röda kvinnor är destruktiva. Och Zara är väl röd så det visslar, fast mest är väl det sorgligt, att hon inte fick rätt ledning i livet. Hon har levt på sitt utseende, när det vissnar så har hon inget.

Konservativa kvinnor är en helt annan stam. Jag stod i ICA häromdagen och en kvinna skulle böja sig ner för att plocka upp varor. Då höll hon för sin urringning. Jag tittade på hennes hand och såg att hon var gift och jag blev glad för hur hon behandlade sig själv och sin man. Där och då välsignade jag henne. Hon röstade inte på sossarna kan jag garantera. Och det lär inte hittas några bilder på henne på nätet. Gud med henne.

Och vilken milsvid till sossekvinnor som Zara. De slänger upp bilder på sig själv på internet som de inte var värda mer en hora på Rosenlund. Hur skall de kunna se på sig själv med själv självaktning? Det viktigaste en kvinna har är sin stolthet, Zara har ingen. Stackars kvinna.

Kan religiösa fanatiker som tror på sagofigurer snälla hålla sig samman?
Ingen kvinna behöver din "välsignelse" eller "bekräftelse" över något över huvudtaget.
Var vänlig och dra dig tillbaka till din sekt och sluta spy galla över helt vanliga människor
2021-10-23, 11:35
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Stackars kränka lille man

Snälla förklara hur man inte respekterar sig själv för att man tar bilder på sin kropp, likt miljontals andra människor också gör - privat.
Har alla dessa människor ingen respekt för sig själva? Finns det ingen respekt kvar hos människosläktet?
Jag är inte kränkt, jag har tillgång till fitta billigare än en Calzone. Det är alldeles utmärkt men det gör inte dig till hustrumaterial, tvärtom. Fortsätt ge bort godiset gratis så belönar vi män kvinnorna som har vett att hålla på det tills den rätta kliver in. Winwin för alla män samt kvinnorna som respekterar sig själva.
2021-10-23, 11:38
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ingen kvinna behöver din "välsignelse" eller "bekräftelse" över något över huvudtaget.
Var vänlig och dra dig tillbaka till din sekt och sluta spy galla över helt vanliga människor
Det är ju just det dessa kvinnor behöver. Om en kvinna visar fittan men ingen tittar, vad finns det att vinna på det förutom att det drar kallt kring godiset? Varje artist behöver naturligtvis en publik.
2021-10-23, 11:40
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ja, jag skulle vilja att de i min sekt var på ett ställe och de som tillhör "de vanliga" skulle vara på ett annat ställe. Där är vi överens, jag har inget med dig och zara gemensamt tror jag. Dock är väl det så att du och jag delar samma ställe och jag är inte den som backar för en fight.

Det är inte att spy galla på vanliga människor att gilla deras beteende. Det är nämligen så att i min värld så är den där konservativa kvinnan vanlig. Och jag tror att hennes man och säkerligen barn är stolta över henne.

Du kan väl hålla dig till Zara.
2021-10-23, 11:40
Medlem
100 procent på att sigge runkar skiten ur sig idag
2021-10-23, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Fram till 2015 hade hon 3-4 stora filmer per år.
Den du länkar verkar vara hennes första "stora" film på åtminstone 2-3 år.
Hade varit spännande att höra hur mycket hon har gått ner i lön.

du har nog missat corona senaste 2,5 år, inga stora filmer har släppts än förrutom tenet som det gick sådär med
2021-10-23, 11:51
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ingen som vågar skicka bilderna till stora kvällstidningarna? Det kanske är en icke-nyhet för dom att Zara världsartistens nakenbilder läckt.

Detta handlar väl dels om att bildernas autenticitet inte är bekräftad (har bara sett folk skriva vad hon ska ha sagt om dem men ingen länk) och dels om att kvällstidningar i alla fall i Sverige kan vara försiktiga med att skriva om kändiskvinnors nakenbilder eftersom de så ofta kommer fram genom att folk hackar deras konton
2021-10-23, 11:53
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen
Stötte tidigare idag på en hel drös bilder på den världsomslagna Zara Larsson samt henne fullt blottade kropp utan några som helst undantag för skygghet. Det var med andra ord bilder på henne (med tatueringar som matchar hennes egna) i alla möjliga positioner; i ena gick det att beskåda de vackra brösten och i den andra hade hon två fingrar i chokladstjärnan.

Jag hade gärna bifogat några bilder som bevis då jag vet att ni flashbackare inte bara är VÄLDIGT kritiska när det kommer till sådant men också VÄLDIGT sugna på att se den guldvärda erotiska samlingen jag innehar.

Med de varmaste och ödmjukaste hälsningar en sådan som jag kan ge; får jag önska er en riktigt fin kväll.

Mvh. Dundersnusen

Personligen ser jag det som ett stort antiklimax. 1 av 5 porrvibbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in