2021-10-23, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nu har väl zaras karriär dalat lite ( kanske pga corona) men hon var ju tydligen få en liten puff uppåt med Carola. Snacka inte för mycket kurvan går neråt för Zara.

Hon och Carola kanske kan röka lite gräs tillsammans och ställa sig på alla fyra med gape:ing assholes, köra upp några fingrar där bak och sjunga något fint. Skulle säkert bli instagram-hit direkt, succé. Asshole duet.
Senast redigerad av ensamkrigaren 2021-10-23 kl. 09:13.
2021-10-23, 09:12
Moderator
pewpews avatar
Hur mycket jag än ogillar henne så är det tragiskt. Hon är en ung naiv tjej även om hon utåt sett försöker ge ett annat intryck.
2021-10-23, 09:12
Medlem
skulle tro SVT nobbar henne nu helt.
2021-10-23, 09:18
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Hon och Carola kanske kan röka lite gräs tillsammans och ställa sig på alla fyra med gape:ing assholes, köra upp några fingrar där bak och sjunga något fint. Skulle säkert bli instagram-hit direkt, succé. Asshole duet.

HAHAHAHHAHAHAHHAHA! Sjukt kul! SJUKT KUL 🤣🤣🤣🤣😂😂😂

Är inte alls förvånad att hon tagit såna här bilder. Extremt många gör det, så varför skulle hon vara ett undantag?
2021-10-23, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Nakenbilder på ett googlekonto? Då får hon skylla sig självt. Det går inte att säga att man är naiv längre.
Exakt detta , efter alla tusentals läckor från cloudtjänster. 🤷‍♂️ Det är nästan som att det är värt risken.
2021-10-23, 09:30
Medlem
Problemet är väl när småtjejer som har Zara som idol söker på nätet och ser det här.

Två fingrar upp i röven? Känns som det krockar lite med hennes image 😀
2021-10-23, 09:31
Medlem
magpests avatar
Mina tankar? Att hon måste vara efterbliven som laddar upp sina horbilder till "the cloud".
2021-10-23, 09:35
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jag vet inte så mycket om Brittans karriär, men var väl psykiskt sjuk och förlorade vårdnaden om sina söner om jag minns rätt. Men hittade detta, där hon nyligt lagt ut nakna självporträtt.

Kanske männen i tråden känner sig maktlösa när kvinnor själv använder sina mysiga kroppar för att de vill och kan av vilken anledning de själva tycker. Kvinnliga artister visar ju väldigt mycket hud i vardagen också. De har tagit makten över sin egen hud.

Och män ylar olyckligt! För de får se naken hud. De vet inte riktigt hur de ska hantera detta. De vill se men vill inte se. De får skärpa till sig och inse att kvinnor kan göra sådant i dag. Om de vill.

The pop star shared a series of completely nude self-portraits on Instagram yesterday, following the news that her father, Jamie Spears, had officially been suspended as the conservator of her estate. The new photos were taken during Spears's trip to what is believed to be Hawaii with her fiancé, Sam Asghari, and gave a glimpse of the tropical paradise the couple are enjoying during their stay. https://www.harpersbazaar.com/celebr...vatorship-win/
Du verkar inte förstå. När man förr använde lättklädda tjejer i reklam ansågs det vara förnedrande, att tjejer bara sågs som hål som inte hade några andra kvalitéer. Den underliggande åsikten var att tjejer tydligen enbart kunde göra karriär genom att visa fittan, i övrigt ansågs de vara smått värdelösa. Det var mestadels kvinnor som var emot detta utnyttjande medan män naturligtvis hejade på beteendet, varför inte? Kravlöst sex är den lättaste vägen, orka bry sig om att det är en människa bakom fittan.

Nu har feministerna vänt på detta och ju mer pengar man tjänar på att visa fittan, desto ”starkare” är man. Jag föreställer mig dock att varje kvinna även vill ha respekt men vem respekterar någon som inte respekterar sig själv? När kvinnan säger ”jag vet minsann mitt värde” säger mannen ”jag med, det står i prislistan”. Sluta prata, visa fittan, NU. Jag swishar 20kr, 50 om du även skickar bilder på din mamma.

Det är väl respektfullt? Yo go girl!
Senast redigerad av LepraHunk 2021-10-23 kl. 10:01.
2021-10-23, 09:42
Medlem
Intressant att sossarnas kommande partiledare och blivande statsminister Maggan, tycker att Zara har de rätta kvaliteterna att bli partiledare.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...li-partiledare
2021-10-23, 09:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
Samma tatuering på bilden där hon har fingrarna upp i rumpan iaf. Synd att hon är så rabiat och korkad när hon skriver bara. Utöver det är hon ju faktiskt en riktigt läcker liten slyna.

Shhh, shhh, shhh Zarah.. Just put your fingers in your ass and stop fucking talking.. Dumbass..
Åh, vad man hoppas att någon faktiskt säger detta till den hjärndöda lilla lantlollan. Mycket passande.

... Just turn around and let your other lips do the talking....
Citat:
Ursprungligen postat av kingping123
Problemet är väl när småtjejer som har Zara som idol söker på nätet och ser det här.

Två fingrar upp i röven? Känns som det krockar lite med hennes image 😀
Hon har nog legat med många anusfixerade MENA, så det faller sig helt naturligt för henne att visa upp anus insida. What a twist! Vilken feminist!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2021-10-23 kl. 09:46.
2021-10-23, 09:59
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Är det bara jag som reagerar på bröstpiercingen? Hur vanliga är de idag? Nu börjar jag bli gammal och har varit med en och samma kvinna i ett tvåsiffrigt antal år, så det var ett tag sedan jag var med en massa kvinnor. För mig har piercing i bröstet eller skrevet alltid varit en dealbreaker.

Ja det är ”usch”
2021-10-23, 10:08
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Bilder för den gamle idolen Raffa?

Ja kanske en trekant med gangsterbossen himself, Zara och Rufina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto