Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-23, 01:17
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Eh nej. Zara larsson är inte speciellt vacker. Hon är snarare väldigt medioker. Man ser det speciellt när hon är osminkad.

Är förmodligen därför hon lagt upp sådana bilder. Dåligt självförtroende för hon vet att hon inte är speciellt grann så lägger hon ut bilder för hon vill ha bekräftelse. Ganska vanligt förekommande bland kvinnor. Det brukar mest vara snygga tjejer som lägger ut men hennes kändisskap gör väl att hon vågar.

Det är just det mediokra som är så vackert. Zara ser helylle ut.
Fejkade brudar med IQ ankhjärna den sorten lägger gärna ut sig.
Dom flesta kvinnor söker bekräftelse men knappast på det sättet som är fallet här.
2021-10-23, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av System76
Jag är helt enig med dig. Zara är skitsnygg och ser inte riktigt vad problemet skulle vara med att hon gillar "assplay".

Min fru gillar att bli tagen bakifrån med en plugg i stjärten eller musen (jag kör då analt) och sanningen är att jag kan tycka att ombyte förnöjjer men jag gpr igång mer på att hon gillar det samtidigt som hon är den drivande faktorn.

Och det kan jag lova att ingen kan tänka sig vad min fru som utåt sätt verkar så proper och "fröken duktig" går igång på.

Det är väl egentligen Zaras förlust i allt det här, för bilderna är det ingen som kommer komma ihåg eller bry sig om i framtiden.

Vem fan tänker på den där blåsta bimbon i hollywood som var med i filmen "Passenger" och hennes bilder som läckte?

Men nu fick det inte förbli hennes hemlighet att sockersöta Zara tycker om att bli lite "freaky" i bingen. Med betoning på LIIITE.

Har moralisterna i tråden aldrig knullat eller vad fan handlar det om?
Vad du och din fru gör hemma spelar ingen roll. Du kanske är en lokal känds utanför tipsboden men Zara är ju en svensk kändis så då kanske det blir lite mera kommentarer. Lägg ut du bilder på dig och din fru på nätet så ska vi nog kommentera dina bilder med.
2021-10-23, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Om hon vet bilderna är ute nu så mår hon nog inte så bra.

Det är lugnt. Någon hade ju sålt OxyContin till henne.

Hon är väl hög just nu.
2021-10-23, 01:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det är just det mediokra som är så vackert. Zara ser helylle ut.
Fejkade brudar med IQ ankhjärna den sorten lägger gärna ut sig.
Dom flesta kvinnor söker bekräftelse men knappast på det sättet som är fallet här.

Ser helylle ut. Men röker gräs som en borsbindare, glor på porr. Tackar för sig till killar om det inte blir ligga på första dejten etc. Sedan kommer det här. Man kan nästan tro att det finns en agenda här.

Vilket får man väl se när väl Zara uttalar sig. Typ det där bryr jag mig inte ett skit om, låt folk glo på mitt rövhål och fantisera eller om det blir som efter Scarlett med flera läckta bilder att oj det är så synd om mig! De här bilderna skulle vara privata!
2021-10-23, 01:35
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Finns ingen respekt för denna lilla donna. Mycket snack om feminist. sedan är hon rökare och porrberoende. Rimmar dåligt. En karriär liknande Anna Book, spikrakt nedför. Sug på den du.

Även kvinnor har könsdrift. Till och med "feminister"!
Gällande bilderna, om de inte är deepfakes, så påminner hon väldigt mycket om Lily Rader.
Dock tar Lily den inte i "tvåan".
Söt tjej! (Båda två)

Gillar faktiskt fröken Larsson än mer nu!
2021-10-23, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det känns konstigt att männen på FB hoppas att Zaras karriär ska vara slut för att det finns nakenbilder på henne. Det har blivit helt knasiga. Allt fler kvinnor söker sig utomlands för män. Danmark och Norge bara där.

2019 hade Zara en månadsinkomst på drygt 315 000.
Är du hennes revisor eftersom du kan siffrorna? Vad menar du med de sista raderna? Så du har flyttat utomlands för att få en man?
2021-10-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fyfan. Hon är så jävlig skarrig. Usch kan hon inte behålla bilderna för sig själv
Bilder för den gamle idolen Raffa?
2021-10-23, 01:45
Medlem
Citat:
Du framstår faktiskt som väldigt känslomässigt just nu. Zara tjänade cirka 4 miljoner 2019. Hon är framgångsrik. Inte roligt att privata bilder kommer ut, men hon har en karriär som går väldigt bra.

Det som många verkar glömma här är att den här typen av utlagda bilder ökar på en artists värde. Till och med Kim Kardashian gjorde en kalaskärriär på det sättet. Så det fäller inte om kvinnan ser bra ut och det gör ju Zara så detta gör henne bara hetare. Kvinnor gillar sina artistkvinnor och stjärnor. Och hon har en utmärkt röst och musikalitet.
Nu har väl zaras karriär dalat lite ( kanske pga corona) men hon var ju tydligen få en liten puff uppåt med Carola. Snacka inte för mycket kurvan går neråt för Zara.
2021-10-23, 01:49
Medlem
Citat:
Du framstår faktiskt som väldigt känslomässigt just nu. Zara tjänade cirka 4 miljoner 2019. Hon är framgångsrik. Inte roligt att privata bilder kommer ut, men hon har en karriär som går väldigt bra.

Det som många verkar glömma här är att den här typen av utlagda bilder ökar på en artists värde. Till och med Kim Kardashian gjorde en kalaskärriär på det sättet. Så det fäller inte om kvinnan ser bra ut och det gör ju Zara så detta gör henne bara hetare. Kvinnor gillar sina artistkvinnor och stjärnor. Och hon har en utmärkt röst och musikalitet.
Din vissna sommarbukettt. Så du är så jävla dum så du tror att hon lägger ut nakenbilder för att få fart på karriären?
2021-10-23, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Tji fick du för detta kallar jag fylld arena

https://www.youtube.com/watch?v=-r111pTdaBU
Din jävla Italienska loppa, det var väl inte Zara som fylle arenan pga sin sång.
2021-10-23, 01:59
Medlem
Citat:
Men varför skulle inte någon som kallar sig för feminist inte ta nakenbilder för då? Det förstår då inte jag.

Att någon lagt ut dessa mot hennes vilja är ju förstås tragiskt. Men det är ju i såna tider vi lever i. Kanske Zara nekade en man något och han lyckades ta hennes bilder. Vem vet?

Men du, varför kan man inte vara en förebild för att man gillar att ta fotografier på sitt nakna jag? Låter väldigt gammaldags och faktiskt doftar det av en sexualskräck.
Inget fel på nakenhet men inte på nätet till allas beskådan. Hennes lyssnare är väl mellan 12 och 30 max. Härlig förebild för unga tonårs tjejer som kanske har henne som idol.
2021-10-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
En vettig man skulle inte se det som något negativt.
Då får man hoppas att det dyker upp bilder på dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in