2021-10-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingLegLock
Varför får man inte tycka att det är äckligt och vädra den åsikten, vad är så hemskt med det?

Det finns ingen här som förespråkar förbud för kvinnor att vara lössläppta men vi lämnar dem kvinnorna åt dig helt enkelt och väljer kvinnor som matchar våra preferenser.
Du får tycka och säga vad du vill, men inte utan slippa mothugg. Precis som du har rätt att vädra dina åsikter så har jag rätt att vädra vad jag tycker om dina åsikter.
2021-10-22, 22:27
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Vad är en bra förebild för dig? Moder Teresa eller?
Nej, för mig räcker det om man klarar av att behålla byxorna på då och då. Det borde väl inte utgöra för höga krav?
2021-10-22, 22:29
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Nej, för mig räcker det om man klarar av att behålla byxorna på då och då. Det borde väl inte utgöra för höga krav?

Tråkig värld om inte folk får leva och vara som dom vill. En del gillar faktiskt porr , swingers hor och snusk . Låt folk få bestämma över sina egna liv utan dina moralpredikningar så kommer folk låta dig leva ditt liv jag lovar dig.
2021-10-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Jaha, nu gör du dig även till talesman för alla kvinnor också? Det finns visst ingen ände på självförtroende hos den efterblivne.

Zara verkar dock ha kommit till insikt, till skillnad från dig.
Därför har Zara Larsson slutat titta på porr och röka gräs
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-och-roka-gras
Inte för alla kvinnor, men du är allt bra verklighetsfrånvänd om du tror att kvinnor generellt skulle acceptera en man med dina åsikter, eller att män generellt delar dina åsikter.
2021-10-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Du får tycka och säga vad du vill, men inte utan slippa mothugg. Precis som du har rätt att vädra dina åsikter så har jag rätt att vädra vad jag tycker om dina åsikter.

Stör mig på attityden att vi är några jävla grottmänniskor och att det skulle vara något konstigt att föredra mer selektiva tjejer
2021-10-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingLegLock
Stör mig på attityden att vi är några jävla grottmänniskor och att det skulle vara något konstigt att föredra mer selektiva tjejer
Varför då? Det är ju sant.
2021-10-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vad har hänt med mitt älskade Flashback? Istället för att glädjas åt att Zara helt uppenbarligen tar den i tvåan och dra en stilla långrunk åt bilderna håller ni på att horstämpla henne och klaga.

Det är väl helt uppenbart att 99,9% av de som skriver i den här tråden inte skulle få knulla henne oavsett om ni slantade upp en miljon eller inte (kanske 2% av oss hade fått det med lite bra ladd i fickan på en skön efterfest). Så horstämpeln kan vi slänga genom fönstret direkt.

Hade jag varit 10 år yngre och om hon hade varit vettig i övrigt är det väl inga som helst problem att inleda ett förhållande med en tjej som uppenbarligen gillar sex (hon har ju inte spridit de där bilderna med flit för uppmärksamheten direkt), sådant är det bara småkukade omegahannar som har problem med. Klart att din brud har haft sex med andra om ni inte träffades när ni var 15, det har väl du också haft?

När blev det så jävla mycket talibaner här?

Håller med fullständigt. Synd att hennes bilder blivit hackade, det förtjänar hon inte. Jag är dock glad att hon verkar uppskatta analsex, alla som gör det är en +1 i min bok. Det är hon värd respekt för.
2021-10-22, 22:38
Medlem
Vad besviken man blir på många av inläggen. Trodde trådens läsare skulle mysa tillsammans över bilderna på en vacker kvinna men det är ju mest inlägg om att hon är en hora eller att hon är ful.

Vad har hänt med flashback..
2021-10-22, 22:44
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krytte
Vad besviken man blir på många av inläggen. Trodde trådens läsare skulle mysa tillsammans över bilderna på en vacker kvinna men det är ju mest inlägg om att hon är en hora eller att hon är ful.

Vad har hänt med flashback..

Ja det är helt knäppt vad sjukt dåligt flashback blivit
2021-10-22, 22:45
Medlem
Braindeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Varför lägger hon upp när hon pumpas på Snapchat
Vet inte varför hon kör fingerpistolen i rumpan heller, kanske är det någon hyllning till Eynaar.
Skulle jag skulle gissa så "pumpas" hon inte på den filmen utan det är mer skratt i den.
2021-10-22, 22:45
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekren
Håller med fullständigt. Synd att hennes bilder blivit hackade, det förtjänar hon inte. Jag är dock glad att hon verkar uppskatta analsex, alla som gör det är en +1 i min bok. Det är hon värd respekt för.
Snyggt första inlägg, det kommer gå bra för dig!
2021-10-22, 22:50
Medlem
AdamSmiths avatar
Jag har svårt att förstå varför någon i allmänhet och kändisar i synnerhet är så förbannat efterblivna när det gäller IT-säkerhet. Att ha nakenbilder i molnet är att be om att de kommer ut på ett eller annat sätt.
Senast redigerad av AdamSmith 2021-10-22 kl. 22:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in