2021-10-23, 02:02
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ser helylle ut. Men röker gräs som en borsbindare, glor på porr. Tackar för sig till killar om det inte blir ligga på första dejten etc. Sedan kommer det här. Man kan nästan tro att det finns en agenda här.

Vilket får man väl se när väl Zara uttalar sig. Typ det där bryr jag mig inte ett skit om, låt folk glo på mitt rövhål och fantisera eller om det blir som efter Scarlett med flera läckta bilder att oj det är så synd om mig! De här bilderna skulle vara privata!

En genuint svensk praktslyna med andra ord.
Inte kommer hon att sälja sig nej en väl fostrad svensk tjej hon utför alla konster av egen fri vilja och utan att ta betalt.
Ja och att vi tackar för det, kuken o jag.
2021-10-23, 02:05
Medlem
[quote=blomplantfan|77677779]En vettig man har val. Om det står mellan en kvinna som horar ut sig på nätet eller inte så blir svaret "inte". Kan väl inte vara så jävla kul att veta att ens barn bli mobbade i skolan eftersom alla pojkar där runkat till ens morsa?[/QHåller med dig men gulgrodan har någon sned sexbild. Hoppas hon inte har barn och lägger upp sin grodkropp på ngn sexsida.
2021-10-23, 02:07
Medlem
Vad är det för människor som kommenterar här? Har en känsla av att avundsjuka fetton inte gillar att Zara bjuder på fucking guld. För helt ärligt, vilken straight man hade kritiserat detta? Nej just det. Be gone you unwanted skanks!
2021-10-23, 02:14
Medlem
blomplantfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungMajor
Vad är det för människor som kommenterar här? Har en känsla av att avundsjuka fetton inte gillar att Zara bjuder på fucking guld. För helt ärligt, vilken straight man hade kritiserat detta? Nej just det. Be gone you unwanted skanks!

Att du dyrkar en högst medioker kropp säger väl mer om dig?
2021-10-23, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Även kvinnor har könsdrift. Till och med "feminister"!
Gällande bilderna, om de inte är deepfakes, så påminner hon väldigt mycket om Lily Rader.
Dock tar Lily den inte i "tvåan".
Söt tjej! (Båda två)

Gillar faktiskt fröken Larsson än mer nu!
Det är väl självklart att alla är kåta inget konstigt i det. När den lilla perfekta Zara kommer ut med nakenbilder så blir det ju en tråd som många blir nyfikna på. För några år sedan skulle hon vara så perfekt. Ett antal gräsrök och kanske lite annat smått o gott så har hon ju tappat hela sin grund tanke.
2021-10-23, 02:42
Medlem
GoFuckADucks avatar
Nån som kan se om hon har häng eller streckfitta? Bilderna är lite svåra att avgöra detta helt!
2021-10-23, 02:43
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är det sista jag vill ha det idylliska familjelivet, fy fan vad sådana människor är tråkiga som sitter där på fredagar med sin tacos och tittar på Idol . #kräks

Hahaha jo du pojkvasker att fan vad trist som vi familjära lever.
Efter tacos så blir det nam-nam, smulan, kakan och grädde på moset.

Tänk att ni unga tror på dom politiska budskapen att endast folk i rosa peruk, lösbröst, läder och med jättedildos som skriker ut att titta vi knullar! Så djävla kinky vi ääär! Har det kul här i livet och vet allt.

Det är skränfåglar, freaks! Dom kan våra politiker runka till med sina spastiska rörelser och ticks -ääää jag kommer! SPATT SPATT BLINK BLINK iiiiiiiiiihhh!

Vanligt folk kör rubbet och har kul utav helvete men att det sker privat.
2021-10-23, 02:45
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Nån som kan se om hon har häng eller streckfitta? Bilderna är lite svåra att avgöra detta helt!

En nätt liten stram fitta ser det ut som.
2021-10-23, 02:56
Medlem
Haha va ere för weebs som skriver här, flashback e verkligen bara massa weebs i mammas källare nu förtiden
2021-10-23, 02:57
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Är du hennes revisor eftersom du kan siffrorna? Vad menar du med de sista raderna? Så du har flyttat utomlands för att få en man?

Inte speciellt svårt att kolla upp hennes ekonomi.

Förväntar mig dock inte att någon med nick "Volvo123" skulle ha koll på hur det stora vida internet fungerar till mer än att hänga på Flashback.
2021-10-23, 03:04
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Näee det är det verkligen inte men att hon på bilden ser djävligt beroende ut, abstinens.

Zara borde ju ha så pass gott om pengar och pondus att hon inte behöver förnedra sig med att pulla sin egen röv inför kamera.

Men hon kanske tycker det är skönt?
2021-10-23, 03:28
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Men hon kanske tycker det är skönt?

Så kan det mycket väl ligga till men för egen räkning så har det varit tunnsått med kvinnor som pullar sig själva i anus. Inte det att dom inte skulle tycka om det bara det att dom gör det inte, och att jag blir hård ändå.
Det skulle aldrig falla mig in att be en kvinna pulla sig själv inför mig, det skulle verka underligt i mina ögon, inom porren så är det ju en praxis men att det är fantasier till salu.

Kanske snubben hade det svårt med att bli hård och behövde uppmuntras..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in