2021-10-23, 00:37
Medlem
Mardolls avatar
Självklart har hon spridit dessa själv. Hennes karriär går inte så bra just nu. Hennes senaste singlar var inte ens top 20 i Sverige.
2021-10-23, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Haha nä jag är mer fascinerad och vill gärna veta mer hur ofta du hör kukar beskrivas. Och vilka killars kukar pratas det mest om? Tillfälliga kontakter eller är även pojkvänner och äkta makars kukar som omtalas? Och var håller man till? På caféet i samband med latten eller energidrycken på gymet?

Den nakna kroppen har alltid varit intressant för folk, både manskroppen och kvinnokroppen. Men att man nu väljer en sångerskas kropp beror väl på att hon berört på andra sätt. Och om man inte kan verbalisera vad man tycker Zara gör för fel och vilka åsikter man ogillar hos henne så kan man nu titta på hennes bilder och låta tungan löpa kring hur horigt allting är.

Män är fyllda med känslor, reagerar ofta känslomässigt i stället för att föra en vuxen debatt. "Stjärthål hahahaha" typ.
Ni kvinnor snackar väl längd och tjocklek. hahahaha
2021-10-23, 00:42
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fyfan. Hon är så jävlig skarrig. Usch kan hon inte behålla bilderna för sig själv

Hon verkar gilla att ta den i fisen
2021-10-23, 00:53
Medlem
karlsoons avatar
Usch vilken äcklig fitta hon har.. Den är ju helt röd😐🤮
2021-10-23, 00:53
Medlem
karlsoons avatar
Usch vilken äcklig fitta hon har.. Den är ju helt röd😐🤮
Typ som att den är rutten.
2021-10-23, 00:54
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomplantfan
Alla inom underhållningsindustrin knarkar. Knappast något nytt.

Näee det är det verkligen inte men att hon på bilden ser djävligt beroende ut, abstinens.

Zara borde ju ha så pass gott om pengar och pondus att hon inte behöver förnedra sig med att pulla sin egen röv inför kamera.
2021-10-23, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Ser ju inte ens ansiktet. Kan ju vilken hora som helst.
Mycket lik den tråden handlar om.
2021-10-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Jag tycker hon är fantastisk. Ser fantastisk ut dessutom. Bilderna är förödande men inte helt givet, Paris H överlevde... Men tycker synd om henne. Däremot borde det inte betyda något, hon har rätt att njuta sin egen kropp som alla andra. Ni som skriver nedlåtande. Tror ni skall släppa kuken innan ni uttalar er.

Kim Kardashian startade sin karriär genom att bli påsatt i röven av en neger som sedan "läckte" ut på nätet.

Så, precis som du tror skadar detta ej Zaras karriär ett dugg!
2021-10-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Inget fel på det du skriver, felet är att Zara Larsson har utsett sig som en kändisarnas feminist och nästan vit manshatare. Att sedan läsa att hon slutat att röka gräs och titta på porr och någon vecka senare ligger naken bilder ute på prydda Zara. Självklart blir det en snackis och en tråd på fb.

Ja det där med hennes feminism ser jag inte positivt på. Det är en annan sak. Har försökt lyssna på henne ibland men jag orkar bara inte. Det är så banalt samtidigt som det är uppe i stratosfären. Men förhoppningsvis så växer hon ur det. Många kvinnor gör det. De kan vara jätteeggade som tonåringar och sen börjar de jobba och får lite ordning i tänkandet. Men för Zaras del kanske det inte blir så då hon kommer att ha mycket ja-sägare omkring sig. Men tänker inte hata på henne för det. Eller hennes stjärthål. Dock blir det ju intressant med att så många män hoppar på henne om att hon är naken med en frenesi som är rätt fantastisk. Känslomässiga utspel, i stället för att hålla huvudet kallt och diskutera vad det nu är hon pratar feministiskt om.
2021-10-23, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ni kvinnor snackar väl längd och tjocklek. hahahaha

Sällan kvinnor lägger ut bilder på dem och skriver att det där var den äckligaste jävla ful penis jag sett i hela mitt liv.

Var väl för några år sedan det fanns en blogg där man kunde lägga upp oönskade bilder på penisar. Har ingen aning om vad som hände sen med den. Den kanske lever, vad vet jag?
2021-10-23, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagas90
Du vet inte vad kondom är va? Jag gissar på att du är 8 år gammal. Han har ingen kondom på bilden.

Det är visst en kondom han har. Den slutar precis vid ''vårtan''
2021-10-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekren
Håller med fullständigt. Synd att hennes bilder blivit hackade, det förtjänar hon inte. Jag är dock glad att hon verkar uppskatta analsex, alla som gör det är en +1 i min bok. Det är hon värd respekt för.
Finns ingen respekt för denna lilla donna. Mycket snack om feminist. sedan är hon rökare och porrberoende. Rimmar dåligt. En karriär liknande Anna Book, spikrakt nedför. Sug på den du.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in