Citat:
Ursprungligen postat av
maniaesthai
"Frågan är vem som vill ha en sliten kravmaskin som hela orten kört ett tåg på?"
Det roliga är att ni tror ni vet vem dessa är. Vet oändligt mänga kvinnor i min krets som legat runt med hundratals, för att sedan hitta en man dem säger till är "nummer 2 eller 3" till
Den stackars mannen vet inget
Sluta tro att män har glowup efter 30. Ingen kvinna vill ha en flint, fet samt kort liten gubbe - ni lever er egengjord drömvärld.
Det är klart mannen i de allra flesta fall vet eller åtminstone misstänker att så är fallet, såvida de inte gifter sig med förståndshandikappade såklart. Helt enkelt en sådan sak som simps eller cucks väljer att inte se, eller så går de rentav igång på det, finns många perverterade kräk(inte minst bland kvinnorna såklart, men de är ju i regel mera att likna vid djur som är offer för sina lustar än människor.)
Kvinnor saknar mer eller mindre moraliska spärrar(dessutom kan de ofta ljuga obehindrat och med enkelhet, med manliga mått mätt är nästan alla kvinnor psykopater) och lever bara för njutning. Historiskt sett har samhället stigit in och lett dem på rätt väg men senaste femtio åren eller liknande så är det fritt fall med katastrofala följder för det kollektiva.
Det ironiska är dock att kvinnorna i stor utsträckning, omedvetet, röstar för en återgång till tidigare tillstånd(fast utan alla fördelar då såklart) så snart sitter de fast i köket igen med tillägget att denna gång kommer de flyga ut från balkongen om de inte sköter sig. På sikt tror jag att detta kan vara den enskilda faktor som kan ena babbeluringar och svenskar även om jag tvivlar på att det kommer vara en, över tid, hållbar situation.
(Är det något alla importerade förortsbabbar har rätt i så är det att kvinnor generellt är svekfulla luder).