2021-10-22, 21:24
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qken.t
Bild på Dumle, Adel, Einar, Z.E tillsammans

https://imgur.com/a/kioMaCd

Valfri svensson har högre IQ än dom fyra tillsammans.
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Har Haval gjort sig skyldig till våldtäkt?
Ja alltså jag är ju ingen säker källa. Folk kallade honom våldtäktsman tidigare i tråden och länken spreds också.
Citera
Medlem
Den här tråden är så utspårad av allt skitsnack sårade fiskpinnar känner över lille Nisse är kall som december natten.

Att inte moderatorna är inne & städar.

Hade ni hönshjärnor inte snackat så mkt skit i tråden så hade många med insyn sagt sitt nu.

Bara att hålla käften nu.

Och nej Einar blev inte våldtagen. Bara örfilad inte ens hårt slagen. Allt detta var f ö direkta order av ch*han när dom pratade via encro.

Vilka lögnaktiga luffare det finns här inne alltså. Känner sig så små av allt så deras enda ventilationskanal är apa sig på flashback.

Alla ni som vet något... Skriv inte till dessa rykteskåta skitsnackarfitter.

Eran favoritpojke eniar gjorde mkt fula saker på slutet som lär komma fram till slut.

Har ni snillen inte räknat ut varför inte dom andra två av hans rapparvänner bara kunde springa iväg & han blev nermejjad?!

Eländiga lögnaktiga skitnödiga kåta på skvaller hela bunten.
Senast redigerad av diako 2021-10-22 kl. 21:27.
Citera
2021-10-22, 21:25
Medlem
elgecys avatar
Jag tror många av dessa somaliska och arabiska klan-rappare från orterna som var i "krig" med Einar, hatade honom för att han var svensk. Ett rasistiskt hatbrott på sätt och vis.
Citera
2021-10-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Ja alltså jag är ju ingen säker källa. Folk kallade honom våldtäktsman tidigare i tråden och länken spreds också.
Du blandar ihop Haval med Dumle.
Citera
2021-10-22, 21:26
Medlem
Någon som har bilder ifrån minnestunden??
Citera
2021-10-22, 21:27
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzaaa
Du blandar ihop Haval med Dumle.
Mitt misstag.
Citera
2021-10-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag tror många av dessa somaliska och arabiska klan-rappare från orterna som var i "krig" med Einar, hatade honom för att han var svensk. Ett rasistiskt hatbrott på sätt och vis.
Ja det finns dock många rappare som blivit testade och förnedrade . Einar får skylla sig själv lite när han dissar Havals bror som blivit mördad.
Citera
2021-10-22, 21:28
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ja, jag fattar inte. Många i tråden talar om ghettopersoner precis som de känner dem och ser upp till dem. Alla har olika former av smeknamn och påstås tvärsäkert ligga bakom mordet eller vara nästa tänkta offer. Det blir heller inte bättre av att folk i tråden skriver från sina mobiler och använder sig av ghettovokabulär. Det är svårt att hänga med och jag känner mig som en boomer

Det svåra är att dom byter gäng, annars finns namnuppgifter vid en enkel sökning, även på Flashback förstås.
https://www.flashback.org/sp68238293
Citera
2021-10-22, 21:28
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Gamla onyktra gubbar med ölmagar och skinnvästar mot tungt beväpnade stockholmsgäng?

Gubbarna med "ölmage" och skinnvästar är minst lika beväpnade. De har varit med och styrt Sverige långt innan "orten" fanns
Citera
2021-10-22, 21:29
Medlem
elgecys avatar
Hade Einar körkort?
Citera
2021-10-22, 21:29
Medlem
Kuk9s avatar
Citat:
Och vad vet du om det?.
Jag har läst förundersökningsprotokollet.
Citat:
Anekdoter om invandring?
Jag syftade inte på dig. Vet inte vad du tidigare skrivit i tråden. Jag är som sagt bara så trött på att varenda tråd om kriminella nätverk består av så pass mycket politik och så pass lite relevant information.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in