2021-10-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ja, jag fattar inte. Många i tråden talar om ghettopersoner precis som de känner dem och ser upp till dem. Alla har olika former av smeknamn och påstås tvärsäkert ligga bakom mordet eller vara nästa tänkta offer. Det blir heller inte bättre av att folk i tråden skriver från sina mobiler och använder sig av ghettovokabulär. Det är svårt att hänga med och jag känner mig som en boomer

Gråt inte för att du inte är efterbliven.

Allt jävla idoliserande av ghettopersoner är mentalt retarderade personer som inte klarar av att föra ett normalt liv utan måste söka ADHD-kickar för att inte krasa sönder av ångest. De borde medicineras och hållas på gruppboende.
Citera
2021-10-22, 21:18
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Med en dildo, ja.

Detta är för övrigt vad Haval sysslat med före Einar.

https://www.friatider.se/gruppvaldtog-flicka-tills-hon-nastan-forblodde-slipper-fangelse

Tror faktiskt även att Einar beställde mordet på Havals bror. Han kunde inte ta en sån extrem förnedring utan att göra något åt saken. Respektblatte-mentalitet, samt att han vill behålla sin gangster image.

Eftersom det var Haval som "började" genom att våldta Einar tycker jag allt är denne vidrige Havals fel.
Citera
2021-10-22, 21:19
Medlem
Citat:
Med en dildo, ja.

https://www.friatider.se/gruppvaldtog-flicka-tills-hon-nastan-forblodde-slipper-fangelse

Tror faktiskt även att Einar beställde mordet på Havals bror. Han kunde inte ta en sån extrem förnedring utan att göra något åt saken. Respektblatte-mentalitet, samt att han vill behålla sin gangster image.
Rätta mig om jag har fel men det där gäller väl inte Haval?
Citera
2021-10-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Våldtog dom honom verkligen? Usch

Nej det falska rykten.De klädde honom i kvinnokläder och hundhalsband för att förnedra honom, trampade på hans huvud och rånade honom på guldkedjor och klocka. Sedan försökte de utpressa honom på 3 miljoner men han betalade inte. De var även på väg att placera en bomb utanför hans mammas dörr men avskräcktes av poliser i området.
Citera
2021-10-22, 21:20
Medlem
Citat:
Med en dildo, ja.

Hur var Haval inblandad i detta?
Citera
2021-10-22, 21:20
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk9
Han blev inte våldtagen. Sluta sprida desinformation. Användare som dig förstör varenda jäkla tråd rörande gängbrottslighet. Alltid en massa lögner, bisarra spekulationer och oväsentliga anekdoter om invandring och politik. Det borde finnas en tråd för folk som vill diskutera fall på riktigt.

Och vad vet du om det? Anekdoter om invandring? Du är helt ute och cyklar. Gå och lägg dig.
Citera
2021-10-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffmom7
Då ska du veta att det där va väl samma kväll som knivbråket på krogen om jag inte minns fel..

Du skojar? Hur kom de ens in på N&C klädda sådär?
Har inte varit där på något år men det var ju då i det närmaste ”finkrog” med ett klientel på åtminstone 25+.

Inte direkt ett ställe där ett gäng småfeta förortare med kepsar och magväskor vistas. Men vad vet jag.
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Eftersom det var Haval som "började" genom att våldta Einar tycker jag allt är denne vidrige Havals fel.
Ja, det har du rätt i. Han har förmodligen en annan syn på det hela dock
Citera
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Citat:
Med en dildo, ja.

Har Haval gjort sig skyldig till våldtäkt?
Citera
2021-10-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Sluta snacka skit.

Inga bilder som ev visade våldtäkt kunde Einar identifieras på. Polisen skrev även i FUP att det finns inga belägg för att något sådant inträffade heller efter ha utrett saker. Ingen GM åtalades heller för våldtäkt.

Ett rykte som startade på sociala medier.
Precis.Då Einar/hans mamma vägrade betala spreds bilder på sociala medier. Någon lusgikurre la även ut någon bögporr i samband med det och så tyckte grabbarna det var kul att sprida rykten. Inget sådant finns dock i förundersökningen där de har GM:s egna bilder.
Citera
2021-10-22, 21:22
Medlem
Harry_s avatar
skulle inte bli förvånad om några snorungar gjorde det för skoj skull
Citera
2021-10-22, 21:23
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Är det sant att husbys hyenor jagar den som mördat Einar??

Då får man hoppas att de visar vart skåpet ska stå.

Han umgicks med dem? Var han medlem?
Ja, han var sen med medlemsavgiften! Därför de klippte han! Klart som korvspad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in