2021-10-30, 21:03
  #8221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Att du fortsätter prata utan vetskap fascinerar mig. Det har funnits en pott i snart halvår på honom. Har du haft en krypterad lur får jag fråga? Med kontakter med de olika nätverken? Har du nån gång fått en bild på en person i den med ett pris under från beställare? Vet du hur saker går till på riktigt? Har du ens ägt en sky, encro?

Varför skyttarna tog jobbet beror på en personlig grej mellan dom och Nisse som lett till att dom såg sin chans att få bort han och samtidigt casha in. Dalen/Skarpnäck/Bagis har inga skyttar. Hur kommet det sig att ingen har hämnats Paki? Chapo, deras egen kille klippte honom, alla sörjer som fan men ingen har hämnata honom trots allmän vetskap om var han hängt efter han försvann från Dalen. Det är riktiga drängorter utan kapabla människor.

Din kunskap är inte tillräckligt stor för att du ska kunna dumförklara mig härinne.

Detta mord har inget med Dara att göra och ingen kommer hämnas Dara nu heller för Nisse är redan död.

Du skriver däremot tidigare att du anser att Nisse till 100% ligger bakom mordet på Dara. Men att det inte är de som ligger bakom hämnden (då de saknar skyttar m.m) – utan då snarare HH's "svarta falang" + Vårbynätverket m.fl som beställare?

Läs gärna mina teorier och även fråga till dig för några sidor sedan om du orkar / har lust.

Du är så påläst så jag har flera gånger misstänkt (som Drrty) att du sitter på den blå sidan. Kanske en blivande karriär annars om du lägger av med buset!
Citera
2021-10-30, 21:05
  #8222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Att du fortsätter prata utan vetskap fascinerar mig. Det har funnits en pott i snart halvår på honom. Har du haft en krypterad lur får jag fråga? Med kontakter med de olika nätverken? Har du nån gång fått en bild på en person i den med ett pris under från beställare? Vet du hur saker går till på riktigt? Har du ens ägt en sky, encro?

Varför skyttarna tog jobbet beror på en personlig grej mellan dom och Nisse som lett till att dom såg sin chans att få bort han och samtidigt casha in. Dalen/Skarpnäck/Bagis har inga skyttar. Hur kommet det sig att ingen har hämnats Paki? Chapo, deras egen kille klippte honom, alla sörjer som fan men ingen har hämnata honom trots allmän vetskap om var han hängt efter han försvann från Dalen. Det är riktiga drängorter utan kapabla människor.

Din kunskap är inte tillräckligt stor för att du ska kunna dumförklara mig härinne.

Detta mord har inget med Dara att göra och ingen kommer hämnas Dara nu heller för Nisse är redan död.

Men Vårby då? Hade dom inte egna skyttar? Som dessutom skulle vara mycket billigare och även bättre att anlita rent logistik och allt det där. Dom var tvungna att hämta folk från andra sidan stan?

Och Dalen/Bagis/Skarpnäck har inte bollar att klippa nån som beställt ett mord på en oskyldig snubbe som dessutom tillhör dom? Och den som beställde mordet till och med svek dom här orterna och blev portad därifrån?

Vet du vad? Jag har inget mer intresse av att diskutera med dig din instagram-gangster. Varnar bara alla att den här skribenten trollar och får information från Instagram och FUPar och hänvisar sen till att "gatan". Gatan säger precis tvärtemot det du säger men lycka till! Grovt kriminell men sitter här på Flashback och sjunger om andra...
Citera
2021-10-30, 21:09
  #8223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Men Vårby då? Hade dom inte egna skyttar? Som dessutom skulle vara mycket billigare och även bättre att anlita rent logistik och allt det där. Dom var tvungna att hämta folk från andra sidan stan?

Och Dalen/Bagis/Skarpnäck har inte bollar att klippa nån som beställt ett mord på en oskyldig snubbe som dessutom tillhör dom? Och den som beställde mordet till och med svek dom här orterna och blev portad därifrån?

Vet du vad? Jag har inget mer intresse av att diskutera med dig din instagram-gangster. Varnar bara alla att den här skribenten trollar och får information från Instagram och FUPar och hänvisar sen till att "gatan". Gatan säger precis tvärtemot det du säger men lycka till! Grovt kriminell men sitter här på Flashback och sjunger om andra...

Vi låter tiden se vem som har rätt återigen. Hänvisar dig till dara tråden där du dumförklarar mig på samma sätt när jag säger att nisse beställde mordet och nu när det är framme dumförklarar du andra i denna tråd som säger samma sak som du gjorde då. Snälla gå och lägg dig.

Sista gången jag svarar på dig, för det är som att diskutera med en vägg.
Citera
2021-10-30, 21:11
  #8224
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Men Vårby då? Hade dom inte egna skyttar? Som dessutom skulle vara mycket billigare och även bättre att anlita rent logistik och allt det där. Dom var tvungna att hämta folk från andra sidan stan?

Och Dalen/Bagis/Skarpnäck har inte bollar att klippa nån som beställt ett mord på en oskyldig snubbe som dessutom tillhör dom? Och den som beställde mordet till och med svek dom här orterna och blev portad därifrån?

Vet du vad? Jag har inget mer intresse av att diskutera med dig din instagram-gangster. Varnar bara alla att den här skribenten trollar och får information från Instagram och FUPar och hänvisar sen till att "gatan". Gatan säger precis tvärtemot det du säger men lycka till! Grovt kriminell men sitter här på Flashback och sjunger om andra...

Håller med dig.
Och om han visste något så hade han uttryckt sig på sätt som känns igen i den här miljön, inte skriva på sådär bra svenska. Det är en polis som försöker få info. Antingen håller folk med han, eller emot och skriver varför och tillsammans med massa fakta.

Han är lika uppenbar som civilare man ser på gatan. Ni vet, kängor, hoodie, väska, keps och hörlurar.

Han anstränger sig inte ens med att sätta på sig arbetskläder.
__________________
Senast redigerad av drrty 2021-10-30 kl. 21:20.
Citera
2021-10-30, 21:17
  #8225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Fan, du catcha mig. Jag är polis. Haha.

hur ligger det till då? vad vet du?... men det e underligt att nån som verkligen vet nått sitter och e så aktiv som du är här.
Citera
2021-10-30, 21:18
  #8226
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fortfarande ingen gm som anhållits?

Det är proffs sicarios vi har att göra med här, tabben är slängd och kläderna brända för längesen.

Polisiärt uppklarat på sin höjd.

Proffs? 3 träff av 10 hade porten gått upp hade han kanske kommit undan... Massa vittnen...

Kanske inte...
Citera
2021-10-30, 21:20
  #8227
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Jo dom används inte längre. Det är Chatmail eller Totalsec som används nu.

Ghost?
Citera
2021-10-30, 21:23
  #8228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Proffs? 3 träff av 10 hade porten gått upp hade han kanske kommit undan... Massa vittnen...

Kanske inte...

Vet man de? Att de är 3 träff och 7-10 miss?
Citera
2021-10-30, 21:24
  #8229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
enten så satt Einar i spania og planla betale noen unger knapt gamle nok til å kjøre VOI til å skyte Dara, ellers er han Nostradamus. Skjønner jo at hans babyface ikke var så uskyldig allikevel som jeg først trodde

https://samnytt.se/video-har-ar-einars-svar-till-kidnapparna-hotar-med-automatvapen/
https://samnytt.se/har-ar-kidnappade-rapparen-einar-domd-for-vapnat-ran-och-knivhugg/

"Och en grej är JÄVLIGT viktig om ni vill ha kaninen. Ni måste köra VOI, okej? Ingen VOI, inga pengar"

Hur tänkte du där?
Citera
2021-10-30, 21:26
  #8230
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Vet man de? Att de är 3 träff och 7-10 miss?

Det är det som sägs allafall...
Citera
2021-10-30, 21:30
  #8231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Det är det som sägs allafall...

Sant, har heller ej läst eller hört annat. Oklart om det är ren fakta dock
Citera
2021-10-30, 21:32
  #8232
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Sant, har heller ej läst eller hört annat. Oklart om det är ren fakta dock

Tio skott är fakta sedan är det oklar om det är 3 eller ev 4 träff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in