Citat:
Att du fortsätter prata utan vetskap fascinerar mig. Det har funnits en pott i snart halvår på honom. Har du haft en krypterad lur får jag fråga? Med kontakter med de olika nätverken? Har du nån gång fått en bild på en person i den med ett pris under från beställare? Vet du hur saker går till på riktigt? Har du ens ägt en sky, encro?
Varför skyttarna tog jobbet beror på en personlig grej mellan dom och Nisse som lett till att dom såg sin chans att få bort han och samtidigt casha in. Dalen/Skarpnäck/Bagis har inga skyttar. Hur kommet det sig att ingen har hämnats Paki? Chapo, deras egen kille klippte honom, alla sörjer som fan men ingen har hämnata honom trots allmän vetskap om var han hängt efter han försvann från Dalen. Det är riktiga drängorter utan kapabla människor.
Din kunskap är inte tillräckligt stor för att du ska kunna dumförklara mig härinne.
Detta mord har inget med Dara att göra och ingen kommer hämnas Dara nu heller för Nisse är redan död.
Varför skyttarna tog jobbet beror på en personlig grej mellan dom och Nisse som lett till att dom såg sin chans att få bort han och samtidigt casha in. Dalen/Skarpnäck/Bagis har inga skyttar. Hur kommet det sig att ingen har hämnats Paki? Chapo, deras egen kille klippte honom, alla sörjer som fan men ingen har hämnata honom trots allmän vetskap om var han hängt efter han försvann från Dalen. Det är riktiga drängorter utan kapabla människor.
Din kunskap är inte tillräckligt stor för att du ska kunna dumförklara mig härinne.
Detta mord har inget med Dara att göra och ingen kommer hämnas Dara nu heller för Nisse är redan död.
Du skriver däremot tidigare att du anser att Nisse till 100% ligger bakom mordet på Dara. Men att det inte är de som ligger bakom hämnden (då de saknar skyttar m.m) – utan då snarare HH's "svarta falang" + Vårbynätverket m.fl som beställare?
Läs gärna mina teorier och även fråga till dig för några sidor sedan om du orkar / har lust.
Du är så påläst så jag har flera gånger misstänkt (som Drrty) att du sitter på den blå sidan. Kanske en blivande karriär annars om du lägger av med buset!