2021-10-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukulinskilli
Tjitt påmfritt det var nytt för mig att HA och Bandidos grundades i Sverige.

De skrev jag inte 😉
Men med det är ”gäng” med lite mer iq än alla dessa opålitliga somalieapor som springer runt och pepprar folk.
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Hur stor sannolikhet att Haval ligger bakom mordet?

Jag tror att vi kan vänta lite med att döma hans familj.

Men om det visar sig att han är inblandat så är det nog bäst för han att hela hans familj lämnar landet snabbt. Det gäller vem som än gjort det.

Folk kommer slakta deras lillasystrar, mormor whatever. Alltså den som det kommer fram har mördat Einar eller ligger bakom. Bäst för dem att hela släkten lämnar landet.

Stor sannolikhet tror jag. Alltså tänk dig situationen. Du kidnappar Sveriges största rappare. Förnedrar, misshandlar och våldtar honom analt. Han fortsätter umgås i gäng-kretsar, och vips så dör din bror medans du sitter inne för brottet. Han släpper även en låt som kan tolkas som att han var ansvarig för mordet. Jag skulle säga att Haval är högst ansvarig för detta
Senast redigerad av pansarbritta 2021-10-22 kl. 21:05.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Enligt uppgifter så var Einar tillsammans med adel och dumle när han blev skjuten

Om det stämmer lär det väl vara någon av dom som "gjort en yasin" och ringt över mördarna? Judas.
Citera
2021-10-22, 21:03
Medlem
Ingen som tänkt att hela knivskärningsgrejen kanske var konstgjord också..
Citera
2021-10-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejjjaSD
Hade vart härligt om HA eller Bandidos hade kunnat eliminera alla äckliga jävla gäng av utländsk härkomst.
Åk hem till era egna länder å lek krig istället jävla vidriga as!!

Gamla onyktra gubbar med ölmagar och skinnvästar mot tungt beväpnade stockholmsgäng?
Citera
2021-10-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Gamla onyktra gubbar med ölmagar och skinnvästar mot tungt beväpnade stockholmsgäng?

Dom står nog stadigare än somalier av ben som väger 60kg
Citera
2021-10-22, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Enligt uppgifter så var Einar tillsammans med adel och dumle när han blev skjuten

Han borde inte ha litat på dem isåfall.
Citera
2021-10-22, 21:07
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Vem fan är Dumle? Någon jävla chokladneger?
Ja, jag fattar inte. Många i tråden talar om ghettopersoner precis som de känner dem och ser upp till dem. Alla har olika former av smeknamn och påstås tvärsäkert ligga bakom mordet eller vara nästa tänkta offer. Det blir heller inte bättre av att folk i tråden skriver från sina mobiler och använder sig av ghettovokabulär. Det är svårt att hänga med och jag känner mig som en boomer
Citera
2021-10-22, 21:07
Medlem
Citat:

HA är mäktigast i Sverige, de finns i så många andra länder också om de behöver förstärkning.
Citera
2021-10-22, 21:08
Medlem
Citat:
Då har vi början på ett inbördeskrig. Det är så här det blir i en anarki. Fullständig moralisk upplösning råder när grovt kriminellas kampmusik blir till finkultur och väldsverkarna som knappt kan sjunga en ton blir musikaliska underbarn som får sitta TV-soffan med mamma.
Citera
2021-10-22, 21:10
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Just nu känns väl Haval spåret allra hetast, även fast hela grejen känns rörig. Är det ”bekräftat” att Einar var inblandad i mordet på Dara?

Einar var en av flera som utreddes på gärningsmannasidan men det är inte bekräftat att han var inblandad. Om det är Haval - vem har bollar i ”hans gäng” att utföra ett sånt här mord? Vilka hängde han med förutom Vårbynätverket? Skarpnäck känns som om de spelar i division 10 jmf med andra grupperingar i Sthlm…
Citera
2021-10-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Stor sannolikhet tror jag. Alltså tänk dig situationen. Du kidnappar Sveriges största rappare. Förnedrar, misshandlar och våldtar honom analt. Han fortsätter umgås i gäng-kretsar, och vips så dör din bror medans du sitter inne för brottet. Han släpper även en låt som kan tolkas som att han var ansvarig för mordet. Jag skulle säga att Haval är högst ansvarig för detta
Våldtog dom honom verkligen? Usch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in