2021-10-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
Tror du måste läsa om förhörs delen i FUP då det står att det var VB som inte ville att KJ skulle köra hem henne pga KJ hade druckit.
Sen att allt är osant kanske är viktigare? Ploy lämnade inte lgh levande. Försök att ringa 112 gjordes tidigt på kvällen. Sms till MB att "han är konstig". Enligt telefonmasterna så lämnade aldrig hennes tel lgh. Sen när han enl uppgift var hos sin bror så såg en granne att han och nån till bar ut nått stort långt inlindat från lgh.
Han är så jäkla störd. Han kommer få karma.
Han hade mått bättre att erkänna och få hjälp. Nu är han paria och har fortfarande kvar demonerna i huvet.
Citera
2021-10-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Sen att allt är osant kanske är viktigare? Ploy lämnade inte lgh levande. Försök att ringa 112 gjordes tidigt på kvällen. Sms till MB att "han är konstig". Enligt telefonmasterna så lämnade aldrig hennes tel lgh. Sen när han enl uppgift var hos sin bror så såg en granne att han och nån till bar ut nått stort långt inlindat från lgh.
Han är så jäkla störd. Han kommer få karma.
Han hade mått bättre att erkänna och få hjälp. Nu är han paria och har fortfarande kvar demonerna i huvet.

De där med masterna är bara en massa dynga!
Så vida man inte har GPS position så kan man inte säga att en viss person har varit på en specifik plats under en specifik tid.
I de här fallet så handlar det om att VBs mobil har pingat under den mast som täcker in det område där KJ bodde + ca 5 hektar område runt omkring den plats där masten är belägen!
De ända man med säkerhet kan säga är att VB var inom mastens verkans område, INGET ANNAT!
Senast redigerad av TheShadowMaster 2021-10-22 kl. 11:44.
Citera
2021-10-22, 12:52
Medlem
Citat:
Här är en ny youtube video om fallet.
Mycket nöje!
https://youtu.be/Se73B5K7xmw

Är det sant att han blev våldtagen av en lärare, eller är det något han hittat på?
Citera
2021-10-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Är det sant att han blev våldtagen av en lärare, eller är det något han hittat på?

Baserat på berättelsen hon fick publicerat i Expressen så har svårt att tro att den skulle vara påhittad, den är väldigt lik den berättelse som jag har hört så många andra kvinnor berätta.
Citera
2021-10-22, 14:22
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Själv erkänt i förhör som var filmsde att han kört i fyllan.
Iofs lite motsägelsefullt. Enl egen utsago ville han inte köra hem Ploy pga han druckit 1 öl. Men för att skaffa alibi så sa han att han svepte 5-6 öl på mindre än 60min för att hälsa på sin bror. Dock var ju ploys telefon på samma ställe hela tiden.

Det kära kära körkortet som KJ "aldrig skulle riskera", haha. PLUPP

Citat:
Tror du måste läsa om förhörs delen i FUP då det står att det var VB som inte ville att KJ skulle köra hem henne pga KJ hade druckit.

Är det VBs egna, eller är det personen som dömdes för mordet på henne som säger det? Även om KJ påstår att VB tyckte, så är det fortfarande så att KJ upprepade gånger bedyrar hur mycket hans körkort betyder, och att han aldrig skulle göra något för att bli av med det.
Citera
2021-10-22, 14:54
Medlem
Citat:
De där med masterna är bara en massa dynga!
Så vida man inte har GPS position så kan man inte säga att en viss person har varit på en specifik plats under en specifik tid.
I de här fallet så handlar det om att VBs mobil har pingat under den mast som täcker in det område där KJ bodde + ca 5 hektar område runt omkring den plats där masten är belägen!
De ända man med säkerhet kan säga är att VB var inom mastens verkans område, INGET ANNAT!
Men din lilla råtta. Förklara då varför mördaren K enligt egen uppg var i lgh under tiden när ploy försökte ringa 112? Var ju flera timmar före han enligt egna uppg lämnade lgh.
Citera
2021-10-22, 14:57
Medlem
Idioten kommer bara lida själv av att han inte erkände o fick vård. Familjen gör han en sån björntjänst när de skyddar han. Han är PARIA. Bodens MATS ALM. Förevigt fördömd.
Citera
2021-10-22, 18:01
Medlem
Citat:
Men din lilla råtta. Förklara då varför mördaren K enligt egen uppg var i lgh under tiden när ploy försökte ringa 112? Var ju flera timmar före han enligt egna uppg lämnade lgh.

Tack för det, nu kan jag rapportera inlägget då det inte är tillåtet me personangrepp. 👍
Vad har det med mast uppkoppling å göra??
Citera
2021-10-22, 18:11
Medlem
Citat:
Idioten kommer bara lida själv av att han inte erkände o fick vård. Familjen gör han en sån björntjänst när de skyddar han. Han är PARIA. Bodens MATS ALM. Förevigt fördömd.

Och du tror att KJ bryr sig i det?😂
Ärligt talat, tror du ärligt talat att vi hjälper våra klienter under tiden de finns i vårat förvar😂
Efter 19 år inom kriminalvården så kan jag säga att de ända vi gör är att tillfälligt ta bort buset från gatan, samt att utöka deras kriminella kontaktnät. That’s it!
Citera
2021-10-22, 18:34
Medlem
Citat:
Tack för det, nu kan jag rapportera inlägget då det inte är tillåtet me personangrepp. 👍
Vad har det med mast uppkoppling å göra??
Du försöker vrida o vända focus från själva kärnan.. ploy försökte påkalla uppmärksamhet tidigt på kvällen. Både till MB men även ett 112 samtal som ej gick fram. Det var flera timmar innan KJ låtsades lämna lgh. Så hon dog flera timmar innan säger hon drog. Då var bevisligen hennes tel i lgh även med KJs ord. Sen att inte telefonen rör på sig bekräftar bara det. Men du verkar tro att telefonen dansat runt efter hon dog. Bekräftar bara att Kj har fler i sin omgivning som behöver hjälp. Ni tror KJ kom billigt undan. Tvärtom för han själv har han stakat ut sin framtid som avskräde som ingen vettig vill ha nått att göra med.
Citera
2021-10-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ärligt talat, tror du ärligt talat att vi hjälper våra klienter under tiden de finns i vårat förvar😂
Efter 19 år inom kriminalvården så kan jag säga att de ända vi gör är att tillfälligt ta bort buset från gatan, samt att utöka deras kriminella kontaktnät. That’s it!
Pratar om psykiatrisk vård. Om du citerar mig så gör ett seriöst försök att läsa före vad jag skrivit. Sen att KJ skiter i vad han ev sitter bryr jag mig mindre. Han har inte riktigt förmågan att förstå grundläggande fakta. Sen om nån tror han mår bra så är det helt okey att ni tror det.
Citera
2021-10-22, 21:34
Medlem
Citat:

Har du möjligtvis någon koll på vem som är KJM:S partner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in