2021-10-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Eller skickar man helt enkelt inte nakenbilder överhuvudtaget. Problem löst.

Hon har inte skickat bilder.
2021-10-22, 15:28
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Personligen anser jag nog att om man väljer att ha sådana bilder på ett sätt som hackare kan komma åt, så får man skylla sig lite själv när det händer, för är man kändis så är det snarare när än om det händer

Några år på anstalt minskar i alla fall intresset att knäcka kändisars konton.
2021-10-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Då har du inte sett mycket fittor i ditt liv om du tycker den fittan är nice, den är ju längre än vad Sverige är från Ystad till Haparanda...
Ju mer desto bättre
2021-10-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Ju mer desto bättre

Nja.. men skönt att alla tänker olika så slipper man ramla över långfittor på vägen.
Nån som kommer ihåg YouTube-klippet/låten bullfittan när den rullad ut över vägen och en cykel kör över den. Det ser jag framför mig när jag såg henne i doggy
2021-10-22, 15:32
Medlem
twoeggss avatar
Fanns väl några klipp där hon knullade en svart kille för några år sedan. Lite snark över det hela
2021-10-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Och det vet ju du så klart ?

Patetiskt med feminister folk som dig som alltid skall försvara helt utan argument eller fakta.

Ja hennes telefon är säkert hackad.

Men inte fan tog hon dessa bilder för sig själv ? Är du så efterbliven du tror en ung tjej tar bilder på sig själv utan att skicka dem till en snubbe ?

Fy fan rösträtten måste tas bort från er Feminister. Ni är så eftersatta mentalt att ni inte ens kan fungera som människor.

Suck.

Hon har själv gått ut med att hennes Google-konto blev hackat och hennes Facebook har raderats. Häng med lite.

Hon har säkert skickat bilderna till någon men det var inte så läckan uppstod.
2021-10-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Kan man inte bleka daimen med vilken syra som helst? Blanda citronsyra med vatten och maizena och pensla på i krysset och låt verka en kvart om dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Sexiga bilder. Hon måste nog göra någon typ av statement, hon är för offentlig för att gå under jorden. Så det är väl bara att släppa skammen och gå vidare. Funkar det så funkar det. Annars får hon lägga ner karriären.

Hon gjort det igår på sin insta-story.
2021-10-22, 15:35
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Tankar? Jag lider med hennes far. Högt uppsatt militär. Kan inte vara så lätt att få respekt hos sina underordnade som sitter och runkar åt bilder på hans dotter.

HAHA DET är dina första tankar om den här saken?! Hennes farsa?! HAHAHAHA

Mina tankar var snarare, undrar vem som var mottagaren till dessa foton....och hur fan har de inte läckt ut innan...
2021-10-22, 15:38
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
HAHA DET är dina första tankar om den här saken?! Hennes farsa?! HAHAHAHA

Mina tankar var snarare, undrar vem som var mottagaren till dessa foton....och hur fan har de inte läckt ut innan...
Ja? Hennes avsaknad av konsekvenstänkande. Allt vi gör i livet får konsekvenser för andra människor.

Hennes far är dessutom en person jag respekterar. Hans dotter inte likaså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Suck.

Hon har själv gått ut med att hennes Google-konto blev hackat och hennes Facebook har raderats. Häng med lite.

Hon har säkert skickat bilderna till någon men det var inte så läckan uppstod.
Men varför tar en kändis såna bilder överhuvudtaget? Precis ALLA bör vara medvetna om att risken att de hamnar fel är överhängande.
Avstängd
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Några år på anstalt minskar i alla fall intresset att knäcka kändisars konton.

Ja alltså dataintrång är ju inte direkt lagligt.
2021-10-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Tankar? Jag lider med hennes far. Högt uppsatt militär. Kan inte vara så lätt att få respekt hos sina underordnade som sitter och runkar åt bilder på hans dotter.

Jordan B peterson säger det ganska bra: Uppfostra inte dina barn till att göra saker som får dig att avsky dina egna barn.

Hennes farsa har uppenbarligen misslyckats med att sätta upp referensramar och tyglar på sin dotter som springer och gängar med allehanda med symptomatiskt låg afrikansk börd. (källa: IQ world wide, sök och kolla IQ baserat på etnicitet och länder. Vet att det finns feminister här som tappar hakan men gör detta och sedan kommentarar du mitt inlägg.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in