2021-10-22, 19:22
Medlem
Skurhinkens avatar
En fin fitta besitter hon, inget snack om saken. Hade önskat lite mer kurvor dock.
2021-10-22, 19:23
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Jag är ärlig när jag säger att dessa bilder gjorde Zara till trasigt gods för mig, det finns ingenting kvar att upptäcka. Inte ens i fantasin.

Zara är säkert helt bestört över att LepraHunk på Flashback hädanefter betraktar henne som trasigt gods. HELVETE
2021-10-22, 19:30
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialtKontrakt
Zara är säkert helt bestört över att LepraHunk på Flashback hädanefter betraktar henne som trasigt gods. HELVETE
Vi får väl se. Det skulle inte vara första gången hon bölar loss över hur hon ”blir behandlad” av män. Hon är bara en privilegierad vit hora som inte förstår att värdesätta sin enda tillgång, offerkoftan är ständigt i närheten så hon slipper ta ansvar för sina gärningar. Hur mycket du än önskar kommer du dock aldrig att få peta på henne, det förstår du va? Det blir bara löjligt när du maniskt kommer ridande till hennes försvar, byfåne.
2021-10-22, 19:38
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herregudvadgott
Stackars jävla kvinna. Hoppas den som läckt ut dessa bilder ställs inför åtal!

Det är ju hon själv som tagit bilderna och sedan lagt ut dom på nätet hur ska någon kunna åtalas för detta?
2021-10-22, 19:42
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är ju hon själv som tagit bilderna och sedan lagt ut dom på nätet hur ska någon kunna åtalas för detta?

Handlar det inte om en hackad mobil?
2021-10-22, 19:47
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Jättefint stjärthål

Tack Zara

https://i.imgur.com/Zw8oqx9.jpeg
2021-10-22, 19:48
Medlem
Scalpings avatar
Det är ju inte ens samma brud på bilderna. Födelsemärken finns på vissa medan borta på andra. Bröstpieringen sitter ibland på höger bröst, ibland på vänster, men kan skulle kunna va speglat iof men nej, det här är inte äkta bilder på Zara. Photoshoppat eller andra brudar
2021-10-22, 19:48
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Gud hör bön
2021-10-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Om kvinnan delar ut fittan till kreti och pleti, vad finns det kvar för oss män att värdesätta? Få riktiga män vill avguda en hora som ändå delar ut ”belöningen” till höger och vänster.

Jag förstår att detta är ett oprövat koncept för dig eftersom du inte har lyxen att välja ditt umgänge, men om jag bad dig lämna rummet för att din fru ska suga av mig skulle du förstå vad jag pratar om. Nu förstår ju alla att du inte har en fru men lek med tanken ändå. Jag är ärlig när jag säger att dessa bilder gjorde Zara till trasigt gods för mig, det finns ingenting kvar att upptäcka. Inte ens i fantasin.
Få riktiga män har inte behovet av att ha ensamrätt till kvinnan och henens kropp på det där sättet. Du får inte mindre av henne bara för att andra också får ta del av henne. Det handlar som sagt bara om svartsjuka från din del.

Jag förstår att du är helt ärlig när du säger att dessa bilder gör Zara till skadat gods för dig. Jag är helt ärlig när jag säger att dessa bilder gör Zara till en mer åtråvärd kvinna för mig. Detta beror på att vi har två helt olika syn på relationer och sex. Skillnaden är att min syn är sund och ett tecken på mognad, din syn är destruktiv och ett tecken på svaghet.
2021-10-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Aj aj, det var riktigt skabbigt. Blev inte direkt förvånad heller, hon har aldrig varit någon skönhet, men det här var fan riktigt trashigt. Vet hon vad toapapper är? Kanske är svårt att hålla rent där när hon ska in med hela handen och gräva. Fyfan, det här skulle man aldrig ha klickat på!

Har du gått i skolan din sat? Då borde du veta att anus inte blir brunt av att man inte torkar bort all skit? Det är huden där som är tjockare vilket gör att pigmentet är mörkare, men du har väl aldrig haft turen att se ett sånt på nära håll! Hahaha
2021-10-22, 19:50
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Handlar det inte om en hackad mobil?
Det handlar mest om att vara efterbliven. Om man inte förstår lätt bilder/videos väldigt lätt får fötter när de ligger i en mobil eller skickas till andra mottagare kvalar man in som just efterbliven. I samma sekund man låter fotona lämna kamerarullen tappar man kontrollen över dem. De går aldrig från A direkt till B och stannar där. Det handlar inte om raketforskning, hackare är total överkurs i dylika fall.
2021-10-22, 19:55
Medlem
Giant Squids avatar
Det här får ju Jennifer Lawrence läckta bilder att likna söndagsskolan. Svårt att tänka mig hur Zara ska krångla sig ut ur detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in