2021-10-22, 10:06
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Var kan bilderna beskådas nu?
2021-10-22, 10:24
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Hoppas på det sistnämnda.

Det skulle kännas orättvist, trots att jag inte är hennes målgrupp.
2021-10-22, 10:27
Medlem
Var är bilderna?
2021-10-22, 10:27
Citat:
Ursprungligen postat av jefamof1
"Zara Larsson jag har slutat titta på porr"

... och gör egen istället.

Nakenbilder i all ära, men fingrar i röven gör det svårt att komma ut med hedern i behåll.

Ja varje gång i framtiden när man ser eller hör om henne kommer den bilden ploppa fram i huvudet.
2021-10-22, 10:31
Medlem
JBernards avatar
Hon var ju finfin, ser dock lite sliten ut för att vara strax över 20 år, dock schysst kropp i det stora hela.

Bättre att hon sysslar med sånt där än gör infantila uttalanden, det ena tokigare än det andra.
2021-10-22, 10:40
Medlem
Epimaness avatar
På vilket vis förändrar detta hennes varumärke? Ja förutom att det blev lite mer explicit.

Däremot så tycker jag att hon skall hålla sig ifrån de tvärdumma politiska uttalanden hon kväker ur sig.
2021-10-22, 10:43
Medlem
madsolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Lol... Inte alls. Hon var med i Fördomspodden där Emil Persson ställde 30-40st fördomar om allt mellan himmel och jord. Det var han som förde in samtalet på porr och gräs. Hon hade inget med saken och göra. Ett annat exempel där Emil lyckas styra samtalet till oanade platser är denna veckans avsnitt, där han fick Ann Lundberg att säga att hon mer eller mindre ska hem och onanera med sin kristallen-statyett.

Dom går igenom och godkänner frågorna först gubben. Hela hennes team med publicist, agent etc är inblandad.
2021-10-22, 10:44
Medlem
crusades avatar
Har vi sett någon reaktion från ZL på detta?
2021-10-22, 10:49
Medlem
radarpars avatar
Hela hennes uppenbarelse och estetik har gett mig starka "Blacked Raw" vibbar sedan tidigare, och se på fan hon lajvar ju i princip hela konceptet. Tragiskt att porren påverkar unga sårbara konsumenter som Zara.
2021-10-22, 11:02
Medlem
Tycker bilderna är ganska oskyldiga,en ung snygg tjej som tar på sig själv. Och?….väx upp för fan.
2021-10-22, 11:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsolar
Dom går igenom och godkänner frågorna först gubben. Hela hennes team med publicist, agent etc är inblandad.

Exakt vad är det du menar din lilla naiva gulleplutt? Att hennes team gick igenom frågorna i förväg > såg att en fråga berörde porr > beslutade sig för att den frågan skulle vara med därför att det skulle kunna vara till hennes favör i form av damage control en vecka senare när hennes nakenbilder skulle läcka ut. Eller?
2021-10-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen
Tjena! Om du tar dig tillbaka till förstasidan kan du se ytterligare en bifogad länk med så kallat "bevismaterial".

På denna bild, hämtad direkt genom en snabb google-sökning i hennes namn går det att se att det är samma mobil som använts.

https://i0.wp.com/iglives.tv/wp-cont...80%2C870&ssl=1

Här kan du se tatueringarna lite tydligare.
https://preview.redd.it/9t3j2au03ri5...=webp&e1414ab6

Det finns även ett flertal inlägg och nyhetsartiklar angående hennes piercingar på brösten vilket ytterligare talar för att dessa är oförfalskade.

Okej, det kanske är sant. Har ingen aning om hur man förfalska. Jag vet bara hade det finns många bilder där ute där det påstår vara en kändis men det är bara någon som är väldigt lik.

Det finns ingen info om det på Facebook eller instagram från henne att hennes google konto skulle vara läckt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in