2021-10-23, 22:24
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men varför ha sådana här bilder ute överhuvudtaget om det är en katastrof om de blir hackade? Tänker på sådana som Kallur som inte ens käkar ute i skräck för att någon ska stoppa ner något otillåtet i hennes mat. Man tar åtgärder för att saker inte ska hända. Här har Zara dels tagit dessa bilder och sedan lagt upp dom på molnet. Visst hon är dum men född -97 borde hon veta det här med nätet att det är helt säkert.

Jag tror att hon är rejält korkad
2021-10-23, 22:32
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hateu
Wow! Haha jobbigt läge för henne, men jäklar hon ser ut att gilla dp minst sagt. Om man scrollar ner längst ner av alla bilder på The Fappening där hon "uppgivet" skriver hon blivit hackad och ngn snott alla hennes bilder och lösenord xD

Kanske inte supersmart att som kändis lägga in alla lösenord på autofill och ha nakenbilder på molnettjänst.
2021-10-23, 22:34
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Inte många unga tjejer i Sverige som
1: är tillräckligt intressanta som personer att dom vågar skicka såna här bilder (Om det inte är från förorten dvs.)
2: Kör två fingrar i röven dessutom.

Önskar fler tjejer var som henne. Lite sköna, roliga, snuskiga. De flesta 18-30 är ju tråkigare än lättmjölk. Kommer vara så många kvinnor som går barnlösa om några år, vänta bara. De roliga tjejerna skaffar barn i 30års åldern nu och sedan gör dom slut efter typ 4-5 år och träffar en ny ungkarl som inte har barn och skaffar barn med honom - så männen går ut som "vinnare" medans kvinnor som är tråkiga och sätter för höga ribbor på sig själva går barnlösa och resten av sina liv kommer dom vara olyckliga.

Håller med dig. I min bok växer ZL efter de här bilderna. Karaktär! Och så mycket naket som finns idag är det där snart glömt. Eller så släpper hon en full nude konstbok så är krisen över förevigt.
2021-10-23, 22:35
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Jag fattar inget. Var är bilderna?
2021-10-23, 22:36
Medlem
Tankar? Tänker bara på hur mycket negerstock hon fått. Antalet hål kan vem som helst räkna ut
2021-10-23, 22:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Jag fattar inget. Var är bilderna?

Bilderna finns här:
(FB) Zara Larsson - fyll på!

Annars bara googla Zara Larsson nude.
2021-10-23, 22:40
Medlem
Gnargamel666s avatar
Även om jag inte gillar varken Z Larssons musik eller åsikter så är ju sånt här skit för jävligt,
internet glömmer ju aldrig.

Hon är en ung vacker kvinna och människa och så länge alla inblandade är vuxna och överens så finns det inget som är fel eller konstigt i kärlek eller sex. Alla människor vill ju få bekräftelse och vara omtyckta, det gäller ju även kändisar med givetvis.

Måste kännas för jävligt att få sitt intima privatliv utlagt på nätet, kändis eller ej.
hoppas bara att hon inte deppar ihop grottar ner sig som Jennifer Lawrence gjorde när hennes icloud vart hackat, är ju därför man inte har varken sett eller hört något av henne på 2 år.
2021-10-23, 22:42
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Inga problem! Mötte den här människan i samband med ett "event". Barngolfen som ska dra in pengar till Drottning Silvias barnsjukhus. Många kändisar på plats för att spela golf. Men andra, yngre personer var där för att interagera med sjuka barn. Inte något sådant från henne. Journalister gillade hon dock! Väldigt otrevlig också mot de stackars barn som vågade tilltala henne. Visste inte vem människan var innan detta, men sedan har hon varit på min radar och kan bara säga att det där kan jag bara se komma! Idiot, så enkelt!

Fyfan! Hon är en riktig falsk hycklande människa. Karman har verkligen gjort sitt jobb nu.
2021-10-23, 22:44
Bannlyst
Fattar väl alla att det är kineser som hämnas efter hon slutat göra reklam för deras telefon.👮🏽‍♀️✌️
2021-10-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Fyfan! Hon är en riktig falsk hycklande människa. Karman har verkligen gjort sitt jobb nu.

https://www.expressen.se/noje/zara-l...en-manshatare/

https://mobile.twitter.com/zaralarss...17800991260672
2021-10-23, 22:54
Medlem
Diva verkar osympatisk inget att bryr sig om henne
2021-10-23, 23:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnargamel666
Även om jag inte gillar varken Z Larssons musik eller åsikter så är ju sånt här skit för jävligt,
internet glömmer ju aldrig.

Hon är en ung vacker kvinna och människa och så länge alla inblandade är vuxna och överens så finns det inget som är fel eller konstigt i kärlek eller sex. Alla människor vill ju få bekräftelse och vara omtyckta, det gäller ju även kändisar med givetvis.

Måste kännas för jävligt att få sitt intima privatliv utlagt på nätet, kändis eller ej.
hoppas bara att hon inte deppar ihop grottar ner sig som Jennifer Lawrence gjorde när hennes icloud vart hackat, är ju därför man inte har varken sett eller hört något av henne på 2 år.

Jo hon är 23. Inte så kul kanske om säg 20 år och hennes ungar googlar mamma och finner det här. Kul kanske nu och hon skiter i det (likt hon letar skit med sin hand) men möjligen inte så kul i framtiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in