2021-10-22, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akamull
Lugnets allé 48b

Nej
Citera
2021-10-22, 06:18
Medlem
Chockad absolut. Men han rappade om och även involverad(?) I kriminella kretsar då är det o te förvånande.

Vila i frid allafall
Citera
Medlem
Min teori kanske är helt åt helvete..

Men alla i Vårbynätverket som åkte på kidnappningen även Yasin och haval. Alla har överklagat sina domar och ska prövas inom 2 veckor, Det rimmar ju lite att man mer eller mindre avrättar honom just nu.

Jag tänker att det är en varning till resten av Einars familjemedlemmar som medverkade i utredning mot dom och gjorde det möjligt att döma dom även fast Einar själv inte medverkade.

För känns som datumen när han blir jappt och datumen när överklagan ska upp i hovrätten bara är 2veckor från varandra känns ju som det är en varning till dom som väljer medverka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Ni fattar väl att det var hämnd för Nosh & Chow i första hand?
Trodde det var deras klick som blev knivad och inte tvärtom.
Men du kan väl berätta mer, du som fattar?
Citera
2021-10-22, 06:20
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Inte när övriga samhället sätter press på deras offentliga värdegrunder.
Vad övriga samhället står är inte de i Södermalmsbubblan medvetna om. Och i orten hyllar man just nu sina brushor som knäppt svennen.
Citera
2021-10-22, 06:21
Bannlyst
Både SVT och TV4 ägnar stor del åt detta mord.
Nu kommer det bli snack om att han får mer uppmärksamhet bara för han var vit och svensk 👮🏽‍♀️🇸🇪✌️
Citera
2021-10-22, 06:21
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Hur stor var han egentligen? Kan inte minnas att jag hört offret tidigare...
Det är nog för att du är över 20, har jobb och inte umgås med kriminella.

Riktig jävla skitmusik. Synd att man ska behöva dö för att man leker gangster.
Citera
2021-10-22, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerJaegarn
Den första uppmärksamheten Nils fick var igenom ett klipp när han rappa som 12-åring eller något liknande. Han har vuxit upp med en massa babbar och betett sig som en också så blir inte så värst chockad över att han blir tagen av daga.

Desto intressantare är att han är väl den första som är lite mer än ortenkänd som blir klippt utav rapparna?

Jag vet att det är hans fel. Men när han var "ung" och man vet att alla har "hånat" han lite så dog han nu. Jag läste nånstans att båda hans föräldrar var riktigt rika.?
Citera
2021-10-22, 06:22
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Både SVT och TV4 ägnar stor del åt detta mord.
Nu kommer det bli snack om att han får mer uppmärksamhet bara för han var vit och svensk 👮🏽‍♀️🇸🇪✌️
Oja. Det kommer bli en riktig skitstorm från vänsterhåll.
Citera
2021-10-22, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Hur stor var han egentligen? Kan inte minnas att jag hört offret tidigare...

En av Sveriges mest framgångsrika artister. Cirka en miljon lyssnare i månaden på Spotify. Hans mest streamade låtar har uppemåt 40 miljoner streams.

Lyssnar inte alls på den typen av musik men tankarna går till de anhöriga. Vila i frid.
Citera
2021-10-22, 06:24
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Vad övriga samhället står är inte de i Södermalmsbubblan medvetna om. Och i orten hyllar man just nu sina brushor som knäppt svennen.

De behöver pengar för att överleva eller hur? Övriga samhället menar jag, bland annat, är att inget företag kommer att vilja sponsra dom, eller synas med dom. Tror du då att de kan tycka det är värt att göra det du säger?
Citera
2021-10-22, 06:26
Medlem
Buttholesurfers avatar
Så går det om man pundar & dealar med babbar... Har förövrigt inte hört en låt av den sk. kändisen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in