2021-10-19, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Nu får det vara nog!!

Jag orkar inte höra den jävla låten i Trygg-Hansa:s reklamfilm en förbannad jävla gång till!!!
Och inga jävla svartvita bilder på nyfödda små russin!!!

Tack för ordet.

Jag med!!! Jag hatar den så mycket så jag har faktiskt ringt och klagat för snart ett år sen och fråga' hur länge dom tänker sända den. Svaret blev "Vi kommer sluta i januari". Har dom slutat? NEJ - jag fick se den nyss 2 gånger på TV8.

- Vad är det för kanal som du brukar se den på?
Citera
2021-10-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Trygg-Hansas reklam förföljer mig. Återigen den jävla låten. År efter år. Efter år. Och de äckliga svartvita bilderna barnsängar, lyckliga par. Nu även i mobilen. Orkar verkligen inte. Sliskigt, motbjudande och in i helvete repetitivt.

Va? I mobilen? Jag såg den nyss på tv som du nyss fick veta (visste' inte att det var du igen), och jag har ringt och klagat och mina vänner avskyr deras reklam också, speciellt den med nyfödda barnet. Varje gång jag tror att den har slutat visas så kommer den igen. Men jag har inte haft otur att träffa på den i mobilen.
Citera
2021-10-21, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Audis gapiga Tomaaarooouw tomaaarouuw ajj lavvvv juuu tomaaarouw...sjungen av nån elvaårig pojke som borde sparka fotboll istället.

Kan även nämna diverse youghurtreklam, dels den där danskar spanar i kikare, dels den där nån farsa kör avsugningsstön när han äter slasket och dottern vill dra på festival och låna bilen. Löjligt är vad det är.

Audis reklam har jag inte sett på ett tag. Är det inte en kvinna som sjunger?
Citera
2021-10-21, 14:07
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Audis reklam har jag inte sett på ett tag. Är det inte en kvinna som sjunger?

Jag skulle säga det är ett barn i denna reklamen. Har inte sett den heller på ett tag men så har jag inte sett speciellt mycket på teve heller. En annan reklam som försvunnit är Volvo med den gapiga duetten och lufs-Lassgård.
Citera
2021-10-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Och hon säger "fiffigt". Jag får direkt känslan av att hon pratar till ett barn.

Jag med! Usch! Och jag känner igen hennes röst också, pratar hon inte typ överallt?
Citera
2021-10-21, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Killen i sheba reklamen. Ser ju utvecklingsstörd ut.

HAHAHAH! Asgarv! Håller med!
Citera
2021-10-24, 10:35
Medlem
Poogles avatar
Jamen alltså den där Estrella reklamen som går på Twitch. en blatte som pratar om mindre plast och säger "galadrius in the sky" vad det nu är. Jag blir inte sugen på att köpa nåt 🙄 eller deras netonnet reklam med streamers som verkar totalt inkompetenta 🙈
Citera
2021-10-24, 11:54
Medlem
Verisure hemlarm? Alltså kan inte förstå om dom är allvarliga eller försöker parodisera just reklam-stereotypen?
Citera
2021-10-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkuttCobain
Jag blir förvånad om ingen tidigare har nämnt verisure reklamerna i den här tråden. Kan faktiskt inte komma på nån sämre och blev nu irriterad när jag tänker på hur dåliga skådisarna är.

(dem kan väl få lite cred för att dem vågar ha ett par där inte en av dem är icke skidåkare).

+10000
Blir jätteirriterad blandat med ångestladdad.. Skämskudde räcker inte..
Citera
2021-10-24, 14:16
Bannlyst
Ingen film, men radioreklamen för "Just kiss.se" driver mig till vansinne. Den som är ansvarig för den borde kölhalas,
Citera
2021-10-24, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Ingen film, men radioreklamen för "Just kiss.se" driver mig till vansinne. Den som är ansvarig för den borde kölhalas,

Länge sen som den var nu tycker jag!
Citera
2021-10-24, 19:59
Medlem
DoktorNos avatar
Alla reklamfilmer med den Eskilstuna-stöniga entoniga kvinnorösten är hemska. Vet inte vem det är som pratar men hon låter likadant i ett flertal reklamfilmer. Ett exempel är nåt jävla kaffe, Senseo, och då hör man henne säga nåt om "komposterbara pads".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in