2021-10-12, 05:24
Medlem
Ny på listan: Gymgrossisten, den med ett gäng tjejer som stånkar. Vem fan vill höra på detta?
Citera
2021-10-12, 19:40
Medlem
Vimla. Den blotta åsynen av tjejen som "dansar" (skrevar som ingen morgondag fanns!) och alla de andra som bara står och stirrar på henne vid busshållplatsen, alltså... *väser*

Dagens hatobjekt.
Citera
2021-10-13, 10:29
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Polarn o pyret. Ungarna i lekparken som tjatar om sina storebröder och en jacka. Den har stört mig sedan första gången jag såg den. Att den dessutom är onödigt lång och körs ofta, gör det bara värre.
Citera
2021-10-16, 18:30
Medlem
Xedomes avatar
Nu får det vara nog!!

Jag orkar inte höra den jävla låten i Trygg-Hansa:s reklamfilm en förbannad jävla gång till!!!
Och inga jävla svartvita bilder på nyfödda små russin!!!

Tack för ordet.

Citera
2021-10-16, 18:56
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Jag stör mig så in i helvete på den snaggade mannen i Blip-reklamen. Han ser så jävla nöjd ut och sen det förbannade flaxandet med händerna

Länk till reklamklippet: https://m.youtube.com/watch?v=icS42Ub9clE
Citera
2021-10-16, 23:01
Medlem
WolframTungstens avatar
Där finns en reklamfilm för en glasögonkedja och naturligtvis är en av personerna på bild en neger/apa och hoppar och skuttar likt en djungelvilde. Den kedjan bojkottar jag.
Citera
2021-10-18, 14:06
Medlem
nullums avatar
Estrellas reklam där någon turk sitter och berättar på bruten svenska om att de använder mindre plast.

Felix med ungen som smetar ett lass med ketchup på sin mat.

Blir irrationellt irriterad på dessa två.
Citera
2021-10-18, 16:57
Medlem
Xedomes avatar
Trygg-Hansas reklam förföljer mig. Återigen den jävla låten. År efter år. Efter år. Och de äckliga svartvita bilderna barnsängar, lyckliga par. Nu även i mobilen. Orkar verkligen inte. Sliskigt, motbjudande och in i helvete repetitivt.

Citera
2021-10-18, 17:12
Medlem
proconsuls avatar
Jag hatar all reklam. Tittar inte på reklam-tv alls. Lyssnar inte på reklam-radio heller. Det är som att lyssna på totalt ointressanta människor, "varför berättar du det här för mig?"
Citera
2021-10-18, 17:30
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag hatar all reklam. Tittar inte på reklam-tv alls. Lyssnar inte på reklam-radio heller. Det är som att lyssna på totalt ointressanta människor, "varför berättar du det här för mig?"

Bra där, samma här. Men svårt att undvika? Ska man se nåt på Youtube el. dyl, måste man utstå minuter av försök till hjärntvätt. Blir bara mer och mer. Mördande är verkligen ordet.
Fy fan!

Tack för påminnelsen, får försöka hitta andra vägar..
Citera
2021-10-18, 20:46
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Bra där, samma här. Men svårt att undvika? Ska man se nåt på Youtube el. dyl, måste man utstå minuter av försök till hjärntvätt. Blir bara mer och mer. Mördande är verkligen ordet.
Fy fan!

Tack för påminnelsen, får försöka hitta andra vägar..

Ja, det är ju oundvikligt. Jag har inte ens svensk TV (bor utomlands) men jag tvingas se på reklamer på TV4 Play. Hade jag haft möjlighet, hade jag kollat på statlig TV utan reklamer för evigt.
Citera
2021-10-18, 22:35
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Ja, det är ju oundvikligt. Jag har inte ens svensk TV (bor utomlands) men jag tvingas se på reklamer på TV4 Play. Hade jag haft möjlighet, hade jag kollat på statlig TV utan reklamer för evigt.

Skaffa C-More. Då får du reklamfri TV 4 också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in