Citat:
Ursprungligen postat av
jonnaofsweden
Hade jag varit en av papporna där så hade jag verkligen inte tyckt att det var okej. Otäckt.
Jag tycker det är märkligt att släkt och familj låter henne hållas !
Sen funderar jag på , har hon ens några vänner ????????