2021-10-20, 00:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tackochhej08
Simon har ju dessutom en dom på sig. Enligt vad jag har kunnat se så gäller det något hos kronofogden, så antagligen skyldig pengar dit. Smart när man inte har något jobb eller inkomst..

Han är ju värsta hockeyproffset enligt Linn
Citera
2021-10-20, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han är ju värsta hockeyproffset enligt Linn

Haha jag dör! Hur mycket hockeyproffs man nu kan vara i HockeyEttan 😄
Citera
2021-10-20, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnaofsweden
Haha jag dör! Hur mycket hockeyproffs man nu kan vara i HockeyEttan 😄

Någon som
Har koll på vad man har för lön ca i den ligan ?
Citera
2021-10-20, 06:09
Medlem
Väldigt olika. Men du kan gott och väl tjäna en "normalsvenssons" månadslön per månad

Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Någon som
Citera
2021-10-20, 06:11
Medlem
Om du är duktig vitt säga 😅
Har en polare som spelar i hockeyettan och får ut runt 25-27k i månaden.
Citera
2021-10-20, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Känns som att Linn styr simon
Gabbe hade lite mer självbestämmande men denna Simon lyder som en hund tror hon skriver hans inlägg på instagram med

Detta tror jag 100% också. Samma gjordes med Gabbe. Hela hans ingstgram ändrades om till fluffelipuff när han träffade Linn. Som sen togs bort.

Tycker det är mysko att både L och S lägger upp exakt samtidigt allt nu 🤣. Får det att se ”ogenuint” ut, eller inte äkta.
Citera
2021-10-20, 07:27
Medlem
Båda två har aviserat att de ska ha frågestund idag. Jag har slängt iväg ett gäng frågor från den här tråden som lätt skulle kunna bemötas. Vad tror vi kommer hända:

1. De svarar ärligt på frågorna för de är normalt funtade människor som förstår att det är bättre att ge hela sanningen eftersom det då inte blir ryktesspridningar av att folk hittar på egna sanningar.
X. De ignorerar frågorna eftersom de sanningsenliga svaren inte passar in i den påhittade IG-verkligen.
2. Jag blir blockad 🤣

Ett alternativ av X är att de hittar på svar på frågorna som passar in i deras uppmålade värld..

Flera svarsalternativ är möjliga.

Förresten: hur många tror att Simon får svara på frågorna själv, utan retuscherade av Linn?
Citera
2021-10-20, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Båda två har aviserat att de ska ha frågestund idag. Jag har slängt iväg ett gäng frågor från den här tråden som lätt skulle kunna bemötas. Vad tror vi kommer hända:

1. De svarar ärligt på frågorna för de är normalt funtade människor som förstår att det är bättre att ge hela sanningen eftersom det då inte blir ryktesspridningar av att folk hittar på egna sanningar.
X. De ignorerar frågorna eftersom de sanningsenliga svaren inte passar in i den påhittade IG-verkligen.
2. Jag blir blockad 🤣

Ett alternativ av X är att de hittar på svar på frågorna som passar in i deras uppmålade värld..

Flera svarsalternativ är möjliga.

Förresten: hur många tror att Simon får svara på frågorna själv, utan retuscherade av Linn?

Jag tror inte ens Simon får klä sig själv på morgonen så sannolikheten att han får friheten att svara på frågestunden själv är nog lika med 0. Så uppenbart att hon sköter hans Instagram numera. Var likadant med Gabbe. Han har även sin email i sin insta-bio nu för tiden för att kunna jaga samarbeten. Samma med Gabbe. Lol
Citera
2021-10-20, 07:49
Medlem
Tackochhej08s avatar
Han har iallafall en dom på sig och vad jag kunnat söka i våra register så är det något som handlar om pengar.
Citera
2021-10-20, 08:02
Medlem
missprisonmikes avatar
Japp, Simon är med på Lexbase med en dom.
Citera
2021-10-20, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Någon som
0kronor
Citera
2021-10-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Detta tror jag 100% också. Samma gjordes med Gabbe. Hela hans ingstgram ändrades om till fluffelipuff när han träffade Linn. Som sen togs bort.

Tycker det är mysko att både L och S lägger upp exakt samtidigt allt nu 🤣. Får det att se ”ogenuint” ut, eller inte äkta.
Japp. Marcus var det likadant med. Där var det hon som styrde och ställde. Han lessnade till slut. Gabbe var det lite mer krut i därför det inte höll för hon kunde inte leka med honom och bestämma över honom som hon ville. Simon är rena barnleken. Här är det Linn som styr och det märks 100%… om man inte är blind
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in