2021-12-11, 13:28
Medlem
Ny frågestund nu. Gissar på att vi får se minst en adlink och/eller reklam för ett samarbete. Någon som vågar satsa emot..? 😁
Citera
2021-12-11, 13:39
Medlem
XtraXs avatar
Pojkvännen lär få mycket respekt i hockeylaget när han lallar runt i pyjamasar från Polarn o Pyret. Vilken toffel han verkar vara.
Citera
2021-12-11, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Pojkvännen lär få mycket respekt i hockeylaget när han lallar runt i pyjamasar från Polarn o Pyret. Vilken toffel han verkar vara.

Japp det är därför jag tror detta kan hålla :’D. För hon verkar få bossa omkring honom hur som helst. Han verkar inte så jätte ”bright” om man säger så. Mer sådär ”öööh ok vi gör som du vill öööh”.
Citera
2021-12-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
Jisses! Inflation i WT-träsket. Julia Spindel är också en väldigt spännande filur som förtjänar sin egena tråd.

Namnet Juvelia ger mig rysningar. Det är så GRÄSLIGT. Att ge sitt barn ett mobboffernamn borde klassas som barnmisshandel. Vad är problemet med vanliga namn? Typ Emma, Lisa, Sofia, Jessica. Suck.

Alltså… JULIA SPINDEL. Det är gud förbarme mig en level värre än Linnsan. Och ungen heter alltså på riktigt JUVELIA SPINDEL 😳
Citera
2021-12-11, 15:35
Medlem
"enklaste pysslet för barnen i vinter" och så är det hon som gör allt..... 😂
Citera
2021-12-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Alltså… JULIA SPINDEL. Det är gud förbarme mig en level värre än Linnsan. Och ungen heter alltså på riktigt JUVELIA SPINDEL 😳

Med ett efternamn som Spindel borde man verkligen balansera ut det med ett lite vanligare förnamn haha

Linn heter ju Andersson i eftermamn vilket är bland dom allra vanligaste så ett lite ovanligare förnamn är kanske inte helt galet. Men Juvelia är inte bara ovanligt, det är också fult
Citera
2021-12-11, 18:02
Medlem
Vad Simon ser glad ut i videon för Polarn o Pyret..
Citera
2021-12-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Japp det är därför jag tror detta kan hålla :’D. För hon verkar få bossa omkring honom hur som helst. Han verkar inte så jätte ”bright” om man säger så. Mer sådär ”öööh ok vi gör som du vill öööh”.
Citera
2021-12-11, 19:06
Medlem
Sätter 5000 spenn på att Simon kommer tröttna och sticka om ett år eller två Max. Hur Marcus stod ut så länge är det stora vida frågan? Hon verkar leta reda på svaga väldigt snälla killar så att hon kan styra och ställa hur hon vill , därför det inte funkade med Gabbe. Han var inte en av dom svaga. Snälla. Marcus är världen snällaste (har gemensamma vänner som honom).. han var lite som av en knähund till Linn.. tills hon hade ”tappa” känslorna buhu..

På tal om något helt annat är det bara jag som tycker att Linn ser ut att vara 20 år äldre en vad hon egentligen är??
Citera
2021-12-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
När han slänger över juvenila till Linn för att han inte kan hantera henne. Haha. Och han ser väldigt utanför ut. Det är Linn och flickorna som leker familjelivet Simon känner inget han är bara kär i deras mamma på köpet kom det två andra ungar som han inte ens orkar ta ansvar för men måste leka bonuspappa till efter knappt 4 månader.. det är klart han inte ser glad ut.
Citera
2021-12-11, 19:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Haha känns som att han verkligen vill vara där.
Citera
2021-12-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha känns som att han verkligen vill vara där.
Hon har lösenord till hans sociala medier med. Bestämmer över vem han ska blocka osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in