2021-10-18, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jag tror hennes beundran i första hand kommer av att hon genuint tycker om mig och vet att jag gillar det.
Men givetvis spelar utseendet och storleken stor roll också.

Ibland önskar jag att jag hade endast 10 cm så jag kunde visa en tjej som älskar stora kukar hur lite jag bryr mig om hennes önskemål, lika lite som min 10 cm och
att jag är lika självsäker med min lilla kuk i hennes ansikte som hon hade varit med ett vackert ansikte och personlighet hon inte har.
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-18 kl. 20:32.
Citera
2021-10-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ja det var sjukt, lyssna inte på idioten som bara ville nedvärdera dig. Kanske han som behöver en operation för att göra sin dick längre om han känner sig såpass osäker över ämnet.

Ja, precis. Han får operera den större eller hitta någon som gillar liten. Så kan jag fortsätta leta stor som jag gillar.
Citera
2021-10-19, 18:14
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Så säger du bara för att du har liten.

Nu har jag tillomed gått över till att dejta de med liten, men får se när jag orkar, känner mig inte så taggad direkt.
Man kan faktiskt undra om du ens haft sex någon gång. Tror inte du har särskilt mycket erfarenhet. Jag säger inte att det är meningslöst med en större kuk, jag tror att det ofta kan vara en fördel, men bra sex handlar också om mycket mer än kuk-i-fitta. Men jag hoppas du hittar vad du söker.
Citera
2021-10-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Man kan faktiskt undra om du ens haft sex någon gång. Tror inte du har särskilt mycket erfarenhet. Jag säger inte att det är meningslöst med en större kuk, jag tror att det ofta kan vara en fördel, men bra sex handlar också om mycket mer än kuk-i-fitta. Men jag hoppas du hittar vad du söker.

Tillräckligt för att veta vad jag gillar.

Sen kan ju inte du veta vad jag tycker är bra och viktigt, och jag väljer bort liten av den anledningen, att jag inte tycker det blir bra då.

Och jag är inte desperat så jag kan vänta tills jag hittar vad jag söker, vilket jag kommer göra.
Citera
2021-10-20, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Tillräckligt för att veta vad jag gillar.

Sen kan ju inte du veta vad jag tycker är bra och viktigt, och jag väljer bort liten av den anledningen, att jag inte tycker det blir bra då.

Och jag är inte desperat så jag kan vänta tills jag hittar vad jag söker, vilket jag kommer göra.

Bra för dig då.
Citera
2021-10-20, 09:01
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
För jag funderade på att kanske träffa honom oseriöst men kom på bättre tankar sen. En falsk komplimang hade jag personligen aldrig kunnat ge då det tar emot att ljuga i största allmänhet så undviker det om jag kan. Det hade nog även synts på mig att jag inte är ärlig..

Nä du är så duktig!! Bra gjort.. Toppenpinglan liksom..
Ett föredöme är du för alla unga tjejer här.

Mamma och pappa är stolta.
Citera
2021-10-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Ursäkta mig men jag tror aldrig jag har sett någon som verkar vara så desperat som dig.
va fan liksom?
äh. Hon gillar stora kukar. Inget fel med att hon gör det.
Hoppas hon finner det hon söker. Och att vi får en uppdatering
Citera
2021-10-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Ursäkta mig men jag tror aldrig jag har sett någon som verkar vara så desperat som dig.
va fan liksom?

Hade jag varit desperat hade jag nog kunnat ordnat 20cm idag, men jag är ju inte det. Fast kanske jag borde bli. Ja, varför inte.
Citera
2021-10-21, 14:20
Medlem
Kalkylarks avatar
Älskar verkligen stora grova kukar, tyvärr är de inte så många där ute men har ändå haft turen att stöta på en del, den största hittills var en kille som hade en som var 24cm lång och ca 16-17cm i omkrets. Annars har de flesta legat på runt 16-19 cm.
Blir alltid lika nervös när jag ska träffa någon ny om hans kuk kommer vara en besvikelse storleksmässigt.
Citera
2021-10-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylark
Älskar verkligen stora grova kukar, tyvärr är de inte så många där ute men har ändå haft turen att stöta på en del, den största hittills var en kille som hade en som var 24cm lång och ca 16-17cm i omkrets. Annars har de flesta legat på runt 16-19 cm.
Blir alltid lika nervös när jag ska träffa någon ny om hans kuk kommer vara en besvikelse storleksmässigt.
Hur många har du legat med?
Citera
2021-10-22, 07:35
Medlem
Citat:
Attans då.

Är jag den andra tro? hehe Men har träffat 2 killar från flashback tidigare, så det är inte omöjligt att folk träffas genom fb. Den ena hade en egen tråd som handlade om att han hade svårt att träffa en tjej, han nämnde att han var välutrustad (inte bara därför jag pmade honom dock), den andra kontaktade mig själv och anmälde sitt intresse som KK haha. Verkar finnas en del som har strl XL här.
Haha jasså där ser man. Blev nyfiken nu på varför den ena hade svårt att träffa en tjej? om han såg förjävlig ut så tänker jag att du inte bör ha legat med honom? nåväl. Glad att du fått strl XL det tycker jag alla tjejer förtjänar
Citera
2021-10-22, 11:37
Medlem
swebarbs avatar
Vad är vitsen ha stor snopp när man har ett fult ansikte och lång ? känns meningslöst då man ändå inte lär få nån... skitliv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in