2021-10-19, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Lämna någons annans kiss

Haha finns tyvärr några problem med det bara, har övervakning när jag lämnar så isåfall måste jag göra det jag läst pumpa in någon annans urin i min blåsa vilket jag ändå är osäker fungerar om man inte gör det typ 1min innan man lämnar för det ligger ju i min blåsa ett tag hursomhelst sedan bad jag tips för att bli ren inte fuska ☹️
Citera
2021-10-19, 16:32
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensvensson090
Haha finns tyvärr några problem med det bara, har övervakning när jag lämnar så isåfall måste jag göra det jag läst pumpa in någon annans urin i min blåsa vilket jag ändå är osäker fungerar om man inte gör det typ 1min innan man lämnar för det ligger ju i min blåsa ett tag hursomhelst sedan bad jag tips för att bli ren inte fuska ☹️

Jag hade också övervakat. Men denna metod fungerade

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fm.youtube.com%2Fwatch%3F v%3DpMCncJOvpfM

Du kan inte påverka metabolismen särskilt mycket
Citera
2021-10-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etilaj
Är de någon som har koll på om de ser vilka sorter benzo jag har tagit på UP?
Tex jag har oxascand på recept men om jag åker på ett drogtest på jobbet och har käkat diazapem kommer jag torska då?

På en multisticka nej. På analys/labb ja
Citera
2021-10-20, 02:15
Medlem
Hur länge syns snabbverkande oxy (svenska)
Och depo oxycontin i blod och urin?
Är inga mängder jag tar. 1-3 gånger i veckan, runt 5-25mg per gång.
Hur lång tid tar det för lämna rent up samt blod?
På ett ungefär 3dagar? 3veckor?
Tacksam för svar!
Har ett paket oxynorm kapslar. Från sjukvården, akuten. Ger det samma utslag på prov som oxycontin snabba och depo?
Eller bara positiv på opiater? Så kan man väl hänvisa till sin journal med mediciner?
Sorry för rörig text, fråga om det ör något oklart!
Citera
2021-10-20, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surafisen
Tacksam för svar!
Har ett paket oxynorm kapslar. Från sjukvården, akuten. Ger det samma utslag på prov som oxycontin snabba och depo?
Eller bara positiv på opiater? Så kan man väl hänvisa till sin journal med mediciner?

Oxikodon 100 Upp till 3 dygn
åtminstone enligt
https://www.ferle.se/detektionstider/
men tyvärr är sådant väldigt individuellt så för att vara på den säkra sidan skulle jag säga iallafall 5 dagar
men träning och dricka mycket kaffe och citronsaft/citronsyra kan hjälpa till att få ur det snabbare.. sedan tror jag det är rätt lätt att fuska åtminstone på opiater... bara dricka en jävla massa vatten samma dag som du ska lämna prov men då behöver du även kreatin och tror det är B vitamin som gör pisset gult och kreatinet tar man för annars ser de att det är utspätt och då kan det räknas om ogilltigt så man får lämna ett nytt senare.

Blodprov hittar jag tyvärr ingen info om men det brukar vara myyycket kortare än urinprov. 12-24h är det närmaste jag hittade i denna tråd
(FB) REQ: Lista spårtider vanliga droger BLOD!

hoppas att det var till någon hjälp!
men ta det försiktigt med opiater väldigt lätt att bli beroende och när du väl blivit det så får du ändå knappt någon effekt och kommer vara väääldigt svårt att sluta!
Lycka till
Citera
2021-10-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surafisen
Tacksam för svar!

Depottabletter och snabbverkande kapslar tex oxycontin och oxynorm, ger samma resultat på ett UP och blodprov (oxikodon)

På en sticka syns det inte efter ett uppehåll på 2-4 dagar. Blod vet jag ej
Citera
2021-10-21, 16:45
Medlem
Har tagit ladd på jobbet (jobbar inom bankväsendet). Obligatoriskt urinprov nästa vecka. Tog senast idag.

Snälla Bullen, vad ska jag göra?
Citera
2021-10-21, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Har tagit ladd på jobbet (jobbar inom bankväsendet). Obligatoriskt urinprov nästa vecka. Tog senast idag.

Snälla Bullen, vad ska jag göra?
Låta bli att ta mer ladd så är väl problemet mer eller mindre löst.
Citera
2021-10-22, 14:41
Medlem
azizzizs avatar
Mitt inlägg blev raderat från Ikto tråden så gör ett nytt försök här. Har gått på lite för mycket xanax de sista veckorna, inte varje dag utan försökt ha uppehåll ett par dagar mellan tillfällena.

Nu vill jag gå av alpran och tänkte ta hjälp av Ikto i ett par dagar för att lindra at:n. Men jag får inte grepp om Ikto och deras spårningstid vid ett drogtest på t.ex. vårdcentralen. Säg att jag får i mig 40mg under en 7 dagars period. Hur länge kan man då spåra detta? Finns det ett svar på denna fråga ens? Vad säger era erfarenheter? Lät oss säga att det både testas med sticka samt via analys.

Så vad är uttalande om detta? Pratar vi flera månader såsom vid diazepam? Eller vad gäller egentligen. Tack på förhand.
Citera
2021-10-22, 17:00
Medlem
ACL positiv-inte knarkat

Så som rubriken lyder så var jag positiv på ACL inte tagit några droger. Försökt hitta orsaken till det. Har en del vanliga läkemedel men inga narkotikaklassade. Tagit test olika tillfällen men alltid positiv på acl. Någon som har något tips ?
Citera
2021-10-22, 17:51
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flikkan88
Så som rubriken lyder så var jag positiv på ACL inte tagit några droger. Försökt hitta orsaken till det. Har en del vanliga läkemedel men inga narkotikaklassade. Tagit test olika tillfällen men alltid positiv på acl. Någon som har något tips ?
Vissa läkemedel kan ge falskt utslag: https://www.ferle.se/korsreaktion/ .
Citera
2021-10-22, 18:23
Medlem
Jo det har jag sett men står inget om vilka sorters mediciner som kan ge falsk positiv acl därför jag undrade om någon hade någon idé med tanke på att de mediciner jag har är inte narkotika klassade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in