2021-10-17, 11:41
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Tjejer är väldigt paketfixerade.
De gillar när de är stora o tjocka.

Det är därför asiatiska män går bort. O de svarta välutrustade hanarna är populära.

Förr så påstod tjejerna att det finns ett samband mellan storleken på mannens organ o storleken på händerna. Vet ej om det är vetenskapligt bevisat.

Vilka fantasier du har. Suck!
Citera
2021-10-17, 11:45
Medlem
bomhulls avatar
Den första frågan ifrån killar är väl bröststorlek så kanske det börjar bli mer jämställdhet
Citera
2021-10-17, 11:49
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Hänt ett par gånger att tjejer jag snackat med på nätdejting och även IRL frågat ganska rakt ut påtal om ingenting; har du stor kuk?

Varför vill dom veta det?

För att det är betydligt roligare med en stor än en liten, för alla inblandade.
Den relevanta frågan är hur stor en stor är.
Citera
2021-10-17, 11:55
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det finns många som har slappa vaginor

Hur många ”slappa vaginor” har du stött på i dina dar? Tycker de flesta är förvillande lika, och då har jag haft förmånen att få sätta på fruntimmer från jordens alla hörn.
De enda som sticker ut är negresser, tajtare går inte att tänka sig.
Küken sitter som i ett skruvstäd.

Svenskor sticker i och för sig också ut, men i bemärkelse dålig hygien. Verkar trivas bra med att lukta ost.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2021-10-17 kl. 12:03.
Citera
2021-10-17, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Du svarade inte på min fråga. Vad gör dessa sju millimetrar?

Det där låter nästan sjukligt. 80 % av alla män har en penis mellan 13 och 16 cm, f.ö. Jag förstår att något relativt sätt kan framstå som litet jämte något annat, men då måste du ju enligt din egen logik anse att 50 % av alla tjejer har små bröst, att medelhanden är futtig, liksom medelskostorleken osv.

Det är ganska vanligt att killar inte brukar förstå varför man föredrar stor.

Dom tycker man ska nöja sig med vad som helst för att dom tror att 'storleken inte har betydelse'.
Citera
2021-10-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Det förvånar mej inte alls att det gör det på det här mansdominerade forumet. Om det stämmer med verkligheten är en annan sak.

Tro vad du vill. Var själv med om det några gånger då jag var singel. För vissa tjejer är storleken viktig.

Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Hur många här på FB som är tjejer är verkligen tjejer i verkligheten?

Sen är det kanske en och annan brud som är förbannad på män överlag och ska trycka till män med kukstorlek.

Ta det där med kuk-storleken med ro. Såvida du inte har millimeter stump mellan benen. Kuken i porrfilmer är sällan normalkuken.

Sen brukar väl de flesta här på FB ha häst-dase som kan spruta litervis varje minut.

Det finns säkert ”tjejer” här som egentligen är killar som skriver. Men har och har haft rätt mycket tjejkompisar. För vissa är storleken viktig, för andra inte. Det är väl inte särskilt kontroversiellt?

Har inga problem med min storlek själv och håller med om de sista bitarna du skriver i ditt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Otroligt korkat påstående! Kukstorleken har inget med ett skönt ligg att göra.

Otroligt korkat påstående? Varför tror du själv att tjejerna frågar? Det sista du skriver har jag inte ens berört i mina inlägg så det tänker jag inte besvara.

Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Då kanske killar ska börja fråga vad tjejrna tjänar… tjänar de inte tillräckligt så blir det inget heller

To each his own. Om det är viktigt för dig så fråga. Eller så sorterar du istället bort de tjejer som frågar om kukstorlek om du inte uppskattar att de gör det
Citera
2021-10-17, 14:10
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
För att det är betydligt roligare med en stor än en liten, för alla inblandade.
Den relevanta frågan är hur stor en stor är.

Allt under 17 lär ju gå bort.
Då variationsmöjligheterna i akten reduceras.
Sedan så är det diameter på bulten som räknas.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2021-10-17 kl. 14:12.
Citera
2021-10-17, 16:25
Medlem
Deckard-Cains avatar
För att de uppskattar en redig påle.
Citera
2021-10-17, 16:43
Bannlyst
I en mogen relation mellan vuxna människor brukar kvinnan aldrig ta upp kukstorleken. Varför skulle hon göra det?
Citera
2021-10-17, 17:24
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensindriven
I en mogen relation mellan vuxna människor brukar kvinnan aldrig ta upp kukstorleken. Varför skulle hon göra det?

Nu var det ju nätdejting TS frågade om, kan ju knappast räknas som mogen relation.
Citera
2021-10-17, 17:30
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensindriven

Varför skulle det vara mer "moget"?

Vissa kvinnor vill ha en stor kuk, precis som vissa män vill ha en kvinna som är i viss ålder, stora bröst och arsle mm.

Att ignorera sina sexuella preferenser är mer omoget.
Citera
2021-10-17, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Det är uppenbart att du föredrar en lång penis, det har vi vi förstått.

Men en kuk på 16x14 cm har 249 kubikcentimeter medans en som är 20cm och har 12cm omkrets har 229 kubikcentimeter. Nästan 10% större.

Den kortare har mer massa och skulle fylla upp dig mer, eller är det viktigaste att man kommer djupt in i dig?

Han jämförde att det skulle vara samma sak med en liten hand osv. Vet inte varför han jämför det.

Att man inte skulle kunna fråga om storleken är bara nå påhitt av killar med liten. Dom är nog väldigt glad att det är något som inte syns, och tar man då upp vad man gillar så kan dom skylla på olika saker, sen har dom säkert själv en lång lista på saker de väljer bort.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-17 kl. 17:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in