Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Det förvånar mej inte alls att det gör det på det här mansdominerade forumet. Om det stämmer med verkligheten är en annan sak.
Tro vad du vill. Var själv med om det några gånger då jag var singel. För vissa tjejer är storleken viktig.
Citat:
Ursprungligen postat av
ibis99
Hur många här på FB som är tjejer är verkligen tjejer i verkligheten?
Sen är det kanske en och annan brud som är förbannad på män överlag och ska trycka till män med kukstorlek.
Ta det där med kuk-storleken med ro. Såvida du inte har millimeter stump mellan benen. Kuken i porrfilmer är sällan normalkuken.
Sen brukar väl de flesta här på FB ha häst-dase som kan spruta litervis varje minut.
Det finns säkert ”tjejer” här som egentligen är killar som skriver. Men har och har haft rätt mycket tjejkompisar. För vissa är storleken viktig, för andra inte. Det är väl inte särskilt kontroversiellt?
Har inga problem med min storlek själv och håller med om de sista bitarna du skriver i ditt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Otroligt korkat påstående! Kukstorleken har inget med ett skönt ligg att göra.
Otroligt korkat påstående? Varför tror du själv att tjejerna frågar? Det sista du skriver har jag inte ens berört i mina inlägg så det tänker jag inte besvara.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Då kanske killar ska börja fråga vad tjejrna tjänar… tjänar de inte tillräckligt så blir det inget heller
To each his own. Om det är viktigt för dig så fråga. Eller så sorterar du istället bort de tjejer som frågar om kukstorlek om du inte uppskattar att de gör det