2021-10-14, 19:36
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Hur vet du det? Har du varit en moderator tidigare?

Fast det är inte verifierat att jag bröt mot 1.06.

Admin och moderatorer har vid otaliga tillfällen påtalat att rutinen är så.

Det är visst verifierat att du bröt mot 1.06 då din varning kvarstår oavsett hur många gånger du ältar.
2021-10-14, 20:38
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Admin och moderatorer har vid otaliga tillfällen påtalat att rutinen är så.

Det är visst verifierat att du bröt mot 1.06 då din varning kvarstår oavsett hur många gånger du ältar.

Nej, det är inte verifierat.
2021-10-14, 20:40
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Jo. Moderatorerna har röstat för att det bröt mot reglerna. Att du sen gapar och skriker och kräver att få se hur många som röstade och annat trams kommer inte att ändra resultatet.

De har röstat för det, fast det är inte verifierat att jag bröt mot den reglen.
2021-10-14, 20:48
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Det är moderatorerna som tolkar reglerna. Om de tolkar att du har brutit mot en regel så är det verifierat. Om du har svårt att förstå att de är extra hårda med just den regeln, att alla moderatorer anser att du har brutit mot den och att det var ett solklart regelbrott så finns det inget vi kan göra för att hjälpa dig. Vad är syftet med att fortsätta diskutera detta? Tror du att varningen kommer att tas bort om du klagar tillräckligt länge? Hur vill du att det ska "verifieras"?
2021-10-14, 21:25
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:

Jodå det står tydligt att du blivit varnad för brott mot 1.06. Så jag kan verifiera att det är så...
2021-10-17, 18:26
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Det är moderatorerna som tolkar reglerna. Om de tolkar att du har brutit mot en regel så är det verifierat. Om du har svårt att förstå att de är extra hårda med just den regeln, att alla moderatorer anser att du har brutit mot den och att det var ett solklart regelbrott så finns det inget vi kan göra för att hjälpa dig. Vad är syftet med att fortsätta diskutera detta? Tror du att varningen kommer att tas bort om du klagar tillräckligt länge? Hur vill du att det ska "verifieras"?

Då har moderatorerna tolkat fel.
2021-10-17, 18:29
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Jodå det står tydligt att du blivit varnad för brott mot 1.06. Så jag kan verifiera att det är så...

Hur är det verifierat att jag har brutit mot den reglen? Spårade ni ip-numret till användaren jag skrev till?
2021-10-17, 18:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Hur är det verifierat att jag har brutit mot den reglen? Spårade ni ip-numret till användaren jag skrev till?

Du hänger envist kvar vid din tro att du exakt måste peka ut vem em användare är men det är inte så 1.06 fungerar.
2021-10-17, 18:33
Medlem
najass avatar
Citat:

Menar du att du tror på fullt allvar att en outning måste vara fullständig och/eller korrekt för att det ska bli åtgärd? Det kan rimligtvis inte vara möjligt men det verkar så utifrån vad du skriver. Om så är, kan jag meddela att det alltså inte behöver vara en korrekt outning vad gäller 1.06.
2021-10-17, 18:34
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du hänger envist kvar vid din tro att du exakt måste peka ut vem em användare är men det är inte så 1.06 fungerar.

Det är snarare du som är envis. Jag behöver bevis på att jag bröt mot 1.06.
2021-10-17, 18:35
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Menar du att du tror på fullt allvar att en outning måste vara fullständig och/eller korrekt för att det ska bli åtgärd? Det kan rimligtvis inte vara möjligt men det verkar så utifrån vad du skriver. Om så är, kan jag meddela att det alltså inte behöver vara en korrekt outning vad gäller 1.06.

Det är inte svaret på frågan, så jag ställer den igen. Vilka bevis har ni på att jag bröt mot 1.06?
2021-10-17, 18:41
Medlem
najass avatar
Citat:
Det är inte svaret på frågan, så jag ställer den igen.

Vad i hela friden pratar du om? Du började prata om ip-nummer som att det skulle vara relevant på nått sått. Vet du inte själv vad du skriver?

Citat:
Vilka bevis har ni på att jag bröt mot 1.06?

Ditt inlägg givetvis, i förhållande till regeltexten. Något annat har vi inte att gå på, här liksom i alla andra fall vid regelbrott. Hur kan detta vara svårt att förstå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in