2021-10-15, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Det finns många aktiva substanser i kratom så det kan vara så att fördelningen av dessa är lite annorlunda hos SS produkter än vad du är van vid. Sen kan både effekter och bieffekter förändras med tiden.

Det kan vara så. Dock har jag handlat hos SS ett tag. Kan säkert vara skillnad från batch till batch..
Citera
2021-10-15, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Aldrig varit med om. Hur mycket tog du?

Som jag alltid tagit, två teskedar då min pocketvåg pajat och inte orkar handla nytt

Läste innan in tråden att folk testat dra ner på mängden och fått bättre effekter. Ska nog testa det.
Citera
2021-10-15, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Brukar köra på vitt då jag använder det som PWO. Men här om dagen så kände jag mig illamående och kunde knappt ta mig hem från gymmet när jag satt i bilen. Någon annan som känt så? Köpte grejerna från SS

Ja jag blir också illamående av flera av deras strains och min aptit existerar knappt så har rasat 13kg i vikt sen ett år tillbaka, tagit kratom dagligen i snart 2 år
Citera
2021-10-16, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Ja jag blir också illamående av flera av deras strains och min aptit existerar knappt så har rasat 13kg i vikt sen ett år tillbaka, tagit kratom dagligen i snart 2 år

Är det pga kratom eller pga ss grejer?
Citera
2021-10-17, 00:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Brukar köra på vitt då jag använder det som PWO. Men här om dagen så kände jag mig illamående och kunde knappt ta mig hem från gymmet när jag satt i bilen. Någon annan som känt så? Köpte grejerna från SS

Antar att du hade tagit för mycket helt enkelt. Illamående kan då uppstå och en fruktansvärd kaskadspya kan komma.
Citera
2021-10-17, 01:39
Medlem
Ett råd till alla er som vill sluta men inte pallar med avtändningen; det räcker i princip med 3 paket dimor, även efter ett längre bruk. Gick själv på det dagligen i ett år, med doser upp till 20g per dag. Kratomets korta halveringstid gjorde att jag kunde känna av avtändningen redan efter 12h, med främst myrkryp som gjorde det helt omöjligt att sova. Detta i kombination med att vardagen blev lättare gjorde att jag tog i längre perioder och högre doser än vad som är hälsosamt. Men till slut kom jag till den punkten att jag var tvungen att sluta, och då räckte det med 2 paket dimor dag 1 och 1 paket dag 2 för att slippa i princip alla fysiska symptom. Känt mig lite rastlöst men kunnat jobba som vanligt. Ett annat tips för myrkryp är riktig varma duschar. Dock håller effekten bara i sig i ca 20-30 min så det gäller att man somnar i princip direkt efter duschen.
Citera
2021-10-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag123
Jag hitta ett sätt för mig att få bort den vidriga smaken, klunkade nyss i mig ett glas med kratom och höll på spy upp allt i slutet så tog det jag hade närmast, vilket var ett hårdbrö.. och det tog verkligen bort all smak samt illamående så jag kunde dra i mig det sista också.
Testa

Har du testat att blanda med kaffe?
Ta ett stort glas kaffe svart och blanda i upp till 2-3 teskedar kratom.

Relativt lätt drucket + de aktiva molekylerna löser sig i kaffet och kan tas upp lättare av kroppen vilket gör att ruset kickar hårdare och snabbare
Citera
2021-10-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Har du testat att blanda med kaffe?
Ta ett stort glas kaffe svart och blanda i upp till 2-3 teskedar kratom.

Relativt lätt drucket + de aktiva molekylerna löser sig i kaffet och kan tas upp lättare av kroppen vilket gör att ruset kickar hårdare och snabbare
Det här med kaffe och kratom är bra. Fyfan vad kaffet drar igång kratomet! Numera brygger jag alltid en kopp kaffe till varje kopp kratom. Ser även till att jag klunkar vatten under ruset!
Citera
2021-10-17, 13:33
Medlem
populopiduss avatar
Vill varna för att Kratom kan orsaka prostataproblem. Hänt två vänner till mig (!).
Citera
2021-10-17, 15:56
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vill varna för att Kratom kan orsaka prostataproblem. Hänt två vänner till mig (!).
Kan du utveckla vad för slags problem?

Tappat sexlust är ju vanligt med opiater.

Nu säljer min lokala Smoothieshop kratomblanding som Is-te! Smakar inte mycket men ger helt klart effekt efter ett glas.

Känner mig mysig och skön i kroppen nu.

Citera
2021-10-17, 17:31
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Kan du utveckla vad för slags problem?

Tappat sexlust är ju vanligt med opiater.

Nu säljer min lokala Smoothieshop kratomblanding som Is-te! Smakar inte mycket men ger helt klart effekt efter ett glas.

Känner mig mysig och skön i kroppen nu.

Spännande med smoothieshop! Men låter inte helt lagligt om det är i Sverige
Citera
2021-10-17, 17:37
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Spännande med smoothieshop! Men låter inte helt lagligt om det är i Sverige
i Thailand.

Kratom är lagligt men Kratomdryck är faktiskt olagligt här eftersom ingen kan kontrollera hur själva blandningen är. Hon är reko som säljer Smoothies så jag vet att det är 100% kratom i.

Jag ska köpa mera av dessa drycker istället för färska blad helt klart. Fick en skön effekt på ett normalstort glas. Effekten varade 1-2 timmar så det var inte lika långvarigt som själva kratombladen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in