2011-11-24, 10:01
Medlem
crewzs avatar
Det va en tråkig "nyhet".
Så man beställer på egen risk tyvärr.

Mvh
Citera
2011-11-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo kratom är nu också narkotikaklassat dessvärre.

Fast det är ju inte sant. Själva ämnet mitragynin är klassat men det betyder inte att växten i sig är olaglig. Det är inte klart än hur det blir, det ska avgöras i domstol.

Ta tex opiumvallmo som exempel, den är inte olaglig i sig men det är olaglig att extrahera det verksamma ämnet.
Citera
2011-12-03, 19:48
Medlem
Då har jag precis svalt min sista kryptondos. Det känns fånigt att jag gillade det så mycket, men jag får erkänna att det känns lite ledsamt. Jag bunkrade upp en del innan det försvann och har sen dess tagit 800mg en gång i veckan. väldigt skönt rus på alla sätt och vis.
Citera
2011-12-14, 11:17
Medlem
Varför har man inte hört nånting mer om det här? Massor av Kratom måste väl fastnat i tullen efter att det verksamma ämnet i Kratom narkotikaklassades?

Det vore ju bra om vi visste om det fortfarande var lagligt att importera vanliga blad eller inte.
Citera
2011-12-14, 14:18
Medlem
henke1984s avatar
Synd att Moralnissarna tog denna ört ifrån oss..

Funkade perfekt som medicin vid tillfällig sjukdom ... förkylning, feber och smärtor ..

En perfekt aldaglig stimulant. som INTE har några skadeverkningar eller beroende..

Får köpa hem mängder av ren 7-hydroxymitragynin tincture/pulver .. dock svindyrt

RIP mitragynin
Citera
2012-01-17, 03:53
Medlem
_OpIuMs avatar
Vad ligger kryptonpriset på nu för tiden?
Citera
2012-01-17, 04:02
Medlem
EilertPilarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _OpIuM
Vad ligger kryptonpriset på nu för tiden?

Går det ens att få tag i nu för tiden?
Citera
2012-01-17, 05:33
Medlem
_OpIuMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EilertPilarm
Går det ens att få tag i nu för tiden?

Ja och nej.. men säg att det går att få tag på, vad skulle priset ligga på?
Citera
2012-01-17, 20:09
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _OpIuM
Ja och nej.. men säg att det går att få tag på, vad skulle priset ligga på?

Det går inte att få tag i här i SE. Har sett att det gått att beställa från någon shop i UK tror jag, eller något liknande, men det var så pass dyrt att det var poänglöst att beställa.
Citera
2012-01-21, 11:28
Medlem
Blindsides avatar
Skicka gärna ett PM till mig om någon shop som säljer krypton, jag betalar mer än gärna hutlösa priser då jag saknar denna drog alltför mycket nuförtiden

Fred och Kärlek
Citera
2012-01-22, 16:48
Medlem
DoomSowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindside
Skicka gärna ett PM till mig om någon shop som säljer krypton, jag betalar mer än gärna hutlösa priser då jag saknar denna drog alltför mycket nuförtiden

Fred och Kärlek

Drift-shop har då haft krypton för några månader sedan. Skickas från England och är rätt dyrt. Men kvalitén var det inget fel på och har för mig att det endast tog 3 dagar att få produkten.
Citera
2012-01-23, 00:53
Medlem
Nunugabs avatar
Ar oerhort nyfiken pa Kratom. Ar det lugnt att ta det om man har asthma? funderar pa att kopa fran kratom (punk) co (punkt) uk vet nagon om det ar sakra grejer? Btw bor i England sa det ar lagligt har! Om jag ska prova detta preparat sa kommer jag endast kopa capsules da jag avskyr te, nagra tips nagon? vilka ska man kopa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in