2021-10-14, 10:23
Medlem
Jag hitta ett sätt för mig att få bort den vidriga smaken, klunkade nyss i mig ett glas med kratom och höll på spy upp allt i slutet så tog det jag hade närmast, vilket var ett hårdbrö.. och det tog verkligen bort all smak samt illamående så jag kunde dra i mig det sista också.
Testa
Citera
2021-10-14, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rullatoralex
Någon som beställt från ecoval på senaste? Tagit över en vecka, känns som lång leveranstid...
Fick du det tillslut? Fick mitt efter 3 dagar. Vad tycker du om deras kratom? Kan man köra pulvret direkt utan att göra tvål av det, utan att det ska vara farligt?
Citera
2021-10-14, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Gällande lagar beror ju det lite på vilket land. Men jag har haft med mig till många olika länder där det har varit illegalt. Ett tips är att köpa någon kosttillskottspåse som t.ex. spirulina och hälla i kratomet där. Har aldrig varit problem.
Har du haft påsen i resväskan eller handbagaget? Reagerar de ej överhuvudtaget? Vilka länder har du tagit med kratom till?
Citera
2021-10-14, 12:18
Medlem
-charliesheens avatar
Jag har använt kratom dagligen sen maj. Första 2 månaderna höll jag mig till 2-3 doser om dagen och fick god effekt varje gång. Men i slutet av sommaren så avtog effekten mer och mer, samtidigt som jag ökade mängden och antalet doser. Detta har hållit i sig sen augusti, men sen för två veckor sen så började jag trappa ner och tar nu en liten tesked per dos. Otroligt nog så började effekten komma tillbaka i takt med att jag sänkte dosen och nu får jag precis lika mycket effekt, om inte mer, som när jag började. Jag kan rekommendera alla vars effekt har börjat avta att sänka dosen, det fungerar verkligen!!
Citera
2021-10-14, 14:49
Medlem
Även om jag förstår att SS kanske inte har det bästa kratomet, är jag mycket nöjd med dom. Dom levererar alltid under 24h enligt min erfarenhet. Nu köpte jag deras Green Borneo och tycker att den funkar fint för att ta bort udden av AT från en annan drog. Något mer kan jag inte begära. Man ska också komma ihåg att om man pysslar för mycket med extra potent kratom, extrakt osv, blir risken istället väldigt stor att man blir beroende av kratom, och det är faktiskt ingen lek.

(Tips! Ska du köpa från SS kolla alltid upp vilka av deras strains som funkar för tillfället.)
Senast redigerad av DrMuggenD 2021-10-14 kl. 15:13.
Citera
2021-10-15, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Jag har använt kratom dagligen sen maj. Första 2 månaderna höll jag mig till 2-3 doser om dagen och fick god effekt varje gång. Men i slutet av sommaren så avtog effekten mer och mer, samtidigt som jag ökade mängden och antalet doser. Detta har hållit i sig sen augusti, men sen för två veckor sen så började jag trappa ner och tar nu en liten tesked per dos. Otroligt nog så började effekten komma tillbaka i takt med att jag sänkte dosen och nu får jag precis lika mycket effekt, om inte mer, som när jag började. Jag kan rekommendera alla vars effekt har börjat avta att sänka dosen, det fungerar verkligen!!
Vill bara bekräfta ovan. Less is more när det gäller Kratom.
Citera
2021-10-15, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Vill bara bekräfta ovan. Less is more när det gäller Kratom.
japp instämmer jag också, har också använt sen maj, har dragit ner rejält och får ändå bra effekt
Citera
2021-10-15, 15:33
Avslutad
Brukar köra på vitt då jag använder det som PWO. Men här om dagen så kände jag mig illamående och kunde knappt ta mig hem från gymmet när jag satt i bilen. Någon annan som känt så? Köpte grejerna från SS
Citera
2021-10-15, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Brukar köra på vitt då jag använder det som PWO. Men här om dagen så kände jag mig illamående och kunde knappt ta mig hem från gymmet när jag satt i bilen. Någon annan som känt så? Köpte grejerna från SS

Då kratom verkar på opioid-receptorerna så kan det hända att du drabbas av sidoeffekter som är klassiska för i princip alla substanser som verkar på samma receptorer. Absolut inga konstigheter, det här är helt normalt och händer de flesta.

Exempel på sidoeffekter som man kan drabbas av är:

Huvudvärk
Illamående
Förlorad aptit
Klåda
Förstoppning
Humörsvängningar

Etc... etc...

Finns mycket att läsa på google om det intresserar dig

Jag personligen upplever dessa sidoeffekter lite då och då, men det går alltid över och försvinner, helt ofarligt, inget att vara orolig över.
Senast redigerad av apelsinmissbruk 2021-10-15 kl. 19:00.
Citera
2021-10-15, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Då kratom verkar på opioid-receptorerna så kan det hända att du drabbas av sidoeffekter som är klassiska för i princip alla substanser som verkar på samma receptorer. Absolut inga konstigheter, det här är helt normalt och händer de flesta.

Exempel på sidoeffekter som man kan drabbas av är:

Huvudvärk
Illamående
Förlorad aptit
Klåda
Förstoppning
Humörsvängningar

Etc... etc...

Finns mycket att läsa på google om det intresserar dig

Jag personligen upplever dessa sidoeffekter lite då och då, men det går alltid över och försvinner, helt ofarligt, inget att vara orolig över.

Okej tack för svaret. grejen är att jag brukat kratom länge, enda gången jag känt någon bieffekt var absolut första gången. Blev lite orolig ifall det kunde vara SS grejer, men kanske inte då.
Citera
2021-10-15, 21:25
Medlem
Citat:
Okej tack för svaret. grejen är att jag brukat kratom länge, enda gången jag känt någon bieffekt var absolut första gången. Blev lite orolig ifall det kunde vara SS grejer, men kanske inte då.

Det finns många aktiva substanser i kratom så det kan vara så att fördelningen av dessa är lite annorlunda hos SS produkter än vad du är van vid. Sen kan både effekter och bieffekter förändras med tiden.
Citera
2021-10-15, 22:19
Medlem
Citat:

Aldrig varit med om. Hur mycket tog du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in