2021-10-17, 09:28
Medlem
irriducibiliis avatar
Tjejer som frågar om man har stor kuk - varför gör dom det?

Hänt ett par gånger att tjejer jag snackat med på nätdejting och även IRL frågat ganska rakt ut påtal om ingenting; har du stor kuk?

Varför vill dom veta det?
Citera
2021-10-17, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Hänt ett par gånger att tjejer jag snackat med på nätdejting och även IRL frågat ganska rakt ut påtal om ingenting; har du stor kuk?

Jadu.
Vad har du svarat och vad har resultatet blivit? Eftersom du inte vet varför de frågar så verkar det ju som att ditt svar inte har imponerat.
Citera
2021-10-17, 09:31
Medlem
Citat:

För att de är lata och inte orkat göra sina knipövningar.
Citera
2021-10-17, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Jadu.
Vad har du svarat och vad har resultatet blivit? Eftersom du inte vet varför de frågar så verkar det ju som att ditt svar inte har imponerat.
Ts kanske inte har svarat på den i mitt tycke flänga frågan.
Citera
2021-10-17, 09:34
Medlem
vitapumpss avatar
Tror inte det minsta att du fått frågan. Det är bara ett provokativt försök till trams.
Själv skiter jag fullständigt i killars kukstorlek. Det är inte storleken som gör en kåt
Citera
2021-10-17, 09:35
Medlem
Dan88s avatar
Citat:

För att de har en stor vagina. Då nöjer de sig inte med en normal stor penis. De måste ha ett baseball trä för att känna nåt.
Citera
Medlem
För att de har slappa uttänjda slitna fittor. Förmodligen flera könssjukdomar hos dessa tjejer också. Jag rekommenderar att du backar långsamt, och springer samt blockar ludrets telnr.
Citera
Medlem
För att de är intresserade av att ligga med dig men bara vill göra det om du har en (tillräckligt) stor penis.
Citera
2021-10-17, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Tror inte det minsta att du fått frågan. Det är bara ett provokativt försök till trams.
Själv skiter jag fullständigt i killars kukstorlek. Det är inte storleken som gör en kåt

Varför tror du inte det? Det händer absolut. Finns gott om trådar här i forumet där tjejer skriver om det också.
Citera
2021-10-17, 09:37
Medlem
Citat:

För att de vill ha en stor.

Är det så svårt att gissa?
Citera
2021-10-17, 09:40
Medlem
jesussugers avatar
Citat:

Förmodligen en slyna som har knullat minst 100st, så nu är fittan slapp och det enda som funkar är 30cm slak.
Citera
2021-10-17, 09:42
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Varför tror du inte det? Det händer absolut. Finns gott om trådar här i forumet där tjejer skriver om det också.

Det förvånar mej inte alls att det gör det på det här mansdominerade forumet. Om det stämmer med verkligheten är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in