2021-10-17, 09:42
Medlem
Utmärkt tillfälle att få skryta utan negativa konsekvenser.
Citera
2021-10-17, 09:42
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Hänt ett par gånger att tjejer jag snackat med på nätdejting och även IRL frågat ganska rakt ut påtal om ingenting; har du stor kuk?

Varför vill dom veta det?
Du har fått ragg på en man.

Har aldrig varit med om att storleken är viktig för en kvinna.
Citera
2021-10-17, 09:44
Medlem
Onanikrems avatar
Hur många meter vill du ha? Sen går man till sängs och knullar dem med sin lilla flashbackpenis, sprutar, glömmer och går vidare...

-För mig var det viktigast att knulla, tyckte du den var liten, synd för dig..
Citera
2021-10-17, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Varför tror du inte det? Det händer absolut. Finns gott om trådar här i forumet där tjejer skriver om det också.

Hur många här på FB som är tjejer är verkligen tjejer i verkligheten?

Sen är det kanske en och annan brud som är förbannad på män överlag och ska trycka till män med kukstorlek.

Ta det där med kuk-storleken med ro. Såvida du inte har millimeter stump mellan benen. Kuken i porrfilmer är sällan normalkuken.

Sen brukar väl de flesta här på FB ha häst-dase som kan spruta litervis varje minut.
Citera
2021-10-17, 09:46
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
För att de har en stor vagina. Då nöjer de sig inte med en normal stor penis. De måste ha ett baseball trä för att känna nåt.
Det är i synnerhet ryggmärgsskadade kvinnor som får ut något extra av djuppenetration. De med vanlig känsel får ut något även av blygdläppsstimuli, men det kommer du aldrig få nytta av, incel.
Citera
2021-10-17, 09:52
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
För att de är intresserade av att ligga med dig men bara vill göra det om du har en (tillräckligt) stor penis.

Otroligt korkat påstående! Kukstorleken har inget med ett skönt ligg att göra.
Citera
2021-10-17, 09:54
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du har fått ragg på en man.

Har aldrig varit med om att storleken är viktig för en kvinna.

Helt rätt! Det är inte storleken som är det viktiga som vissa Flashbackkillar/gubbar inbillar sej.
Citera
2021-10-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Tror inte det minsta att du fått frågan. Det är bara ett provokativt försök till trams.
Själv skiter jag fullständigt i killars kukstorlek. Det är inte storleken som gör en kåt

Nej, du blir ju kåt av att få en örfil och "satt på plats".

Men det blir väl så när pojkvännen är en kvinnomisshandlare med liten snopp, då får tjejen lära sig tända på andra saker.
Citera
2021-10-17, 09:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Helt rätt! Det är inte storleken som är det viktiga som vissa Flashbackkillar/gubbar inbillar sej.
Fast här på FB tänker vi ändå så.
Citera
2021-10-17, 10:00
Medlem
Nedomanskys avatar
En stor fitta tarvar en stor kuk?
Citera
2021-10-17, 10:04
Medlem
Alltså vilka störda svar om slappa fittor haha. Kvinnor som frågar kukstorlek vill knulla helt enkelt.
En liten penis funkar när man känner mannen och mannen vet vad han gör i sängen.
Stor penis är bra vid okänt knull. Flesta män kan inte tillfredsställa en kvinna men en stor saftig kuk kan funka då det är visuellt upphetsande.
Citera
2021-10-17, 10:05
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Hänt ett par gånger att tjejer jag snackat med på nätdejting och även IRL frågat ganska rakt ut påtal om ingenting; har du stor kuk?

Varför vill dom veta det?

Porrskadade och tror att stor fillefjong betyder bra sex. Det är min gissning. Men rätt märkligt att fråga det IRL måste jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in