2021-10-16, 15:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Finns många sett att se på det hela.

Du kan också välja att alla dessa olika grupper som är efter dig ser dig som en superstar i något avseende. Oavsett varför så är det så de ser på dig.

Av någon anledning anser de att du har närmast utomjordisk talang för något; vad nu detta må vara.

Expert inom management som du är och out of the box tänkande.

De kanske vill att du skall bli arkitekt för ett helt ny slags management inom ett nytt slags samhälle som kommer uppkomma framöver. Exempelvis i en framtid där A.I och robotar gör 90% av alla jobb samt kapitalackumulationen inte längre, av flera olika anledningar, är samhällets motor. Jag gissar dock, men skulle det inte kunna röra sig om något sådant?

Jag tror inte det; denna kult har sjuka tron som är ockulta & baserade i New Age-skitsnack så de säger åt sociala kretsen att bete sig på ett vis som om att något magiskt ska hända - något liknande. De försöker skapa en falsk realitet runt en. Det liknar Truman Show MEN det är på liv eller död - seriöst i den graden att folk förlorar jobb, relationer & t.o.m. livet än mindre fysisk & psykisk välmående.

Denna jävla kult/sekt/sällskap är helt övertygade om att jag måste utsäas för deras sketna social engineering & därmed acceptera den verklighet som de vill skapa runt mig via sociala kretsen online & offline. De tror m.a.o. att de ÄGER mitt liv som så att de har rätt att påverka mig vilket då familjen & vänner ställer upp på. De blir höga av att delta i en mäktig "kult" som utför en "hemlig" operation med samhällets stöd eftersom de vet hur att manipulera & använda personer. Det är ingen jävla tvekan att en legitim auktoritet stödjer denna operation & förhindrar de ansvariga att ställas till svars - de står ovanför lagen då alla inblandade VET att det de gör mot mig är grovt olagligt & en kriminell verksamhet.

Deras delmål är att få en ens ego att växa som att något är speciellt med en - det är också så de övertygar folk att delta i skitet - alltså omänskliggöra (dehumanize) en person i den graden att folk inte ser en som en människa & därmed saknar mänskliga rättigheter. Det är så de får vanliga personer att inte känna skuld eller ångest av att ljuga & utföra de facto skadliga kriminella handlingar.

Om de gjorde som JAG ville hade de slutat redan år 2013 - de SKITER i vad jag vill. Deras enda jävla psykopatiska intresse är deras sketna agenda. De känner mig MYCKET väl eftersom 15 år av uppbyggnad av den psykologiska profilen de har av mig som de än idag samlar data om genom att exempelvis kontakta personer jag har kontakt med online & rekrytera dem i operationen OAVSETT vad det gör mot mig & vad jag vill.

De är inget bättre än ISIS-terrorister som vrider religiösa texter & tron i att terrorisera oskyldiga; de är en västerländsk farlig terroristkult som råkar ha tillgång till avancerad teknologi som XKeyScore samt experter inom PsyOps för att manipulera ens sociala krets baserat på trossystem.

En av deras största saker de gör är att helt enkelt säga åt alla personer i ens dagliga liv att behandla en dåligt - allt från föräldrar till butikspersonal till hyresvärden. Jag förstår verkligen inte vad de vinner på att tortera en på det här viset eller varför ens familj ställer upp MEN det har med irrationella skäl att göra! Inget med "polisen eller SÄPO"-uppdrag. Dessa sjuka idioter tror på psykologisk tortyr & sabotage av ens liv. Det är ondska som de vill att en ska tro på verkar det som.

Jag är övertygad utan tvekan att Sebastian Manistki blev utsatt för det & det medförde direkt att han tog sitt liv - & jag litar inte på vad hans familj sa om hans död eftersom de troligen är inblandade såsom i mitt fall. Sveriges första BitCoin-miljardär blev alltså mördad av "kulten". Samma psykopatiska grupp som är ute efter mig i 15 år som kostat mig effektivt 10 år av mitt liv.

De VILL att vi ska veta vad de gör - & de gör det öppet. Familjen får incitament att göra det också likaså vänner. Trossystem eller pengar - de kan manipulera eller köpa vem som helst för agendas & operationens mål.

Ni som inte fattar hur det hålls hemligt är dumma. Det finns inte så många måltavlor som propagandan säger. Det de gör är så sjukt att folk enkelt avfärdar det - samtidigt som de gör en psykisk instabil långt före att de öppet visar att ens liv är under någon form av social engineering & psykologisk operation a.k.a. GS.

Ni som är medlemmar är alltså medlemmar i en terroristnätverk som ger sig på en mindre grupp individer för beteende- & trossystemförändring i bästa fall - i värsta fall begår de flesta självmord eller lever i isolation resten av livet.

Jag hatar denna jävla kult från djupet av allt jag är. Jag vill inget annat än att se dem alla brinna långsamt upp eftersom de är skälet till allt ont som sker i samhället - de kan utrota många fel i samhället men föredrar att psykologiskt tortera personer genom att få personer att behandla en illa.

Jag svär på mitt liv att jag aldrig kommer gå med i deras kult samt att jag kommer att avslöja dessa skit till människor för de psykopater de är. Polisen är ett skämt som lyssnar på gruppen i första hand framförallt att bevis är svårt att samla samt att ens sociala krets kommer skydda operationen & sig själva än att erkänna & vittna om delaktighet.

De försöker visa att jag är "speciell" - det är bara en av deras metoder att få folk att delta i de facto grovt olaglig operation som strider mot alla möjliga rättigheter som en människa har.

DETTA ÄR EN FÖRFÖLJELSE - POLITISK ELLER RELIGIÖS - ELLER BÅDE! Påtvingad diskriminering, organiserad förföljelse etc. Det finns ingen tvekan om det.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-10-16 kl. 15:28.
Citera
2021-10-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror inte det; denna kult har sjuka tron som är ockulta & baserade i New Age-skitsnack så de säger åt sociala kretsen att bete sig på ett vis som om att något magiskt ska hända - något liknande. De försöker skapa en falsk realitet runt en. Det liknar Truman Show MEN det är på liv eller död - seriöst i den graden att folk förlorar jobb, relationer & t.o.m. livet än mindre fysisk & psykisk välmående.

Denna jävla kult/sekt/sällskap är helt övertygade om att jag måste utsäas för deras sketna social engineering & därmed acceptera den verklighet som de vill skapa runt mig via sociala kretsen online & offline. De tror m.a.o. att de ÄGER mitt liv som så att de har rätt att påverka mig vilket då familjen & vänner ställer upp på. De blir höga av att delta i en mäktig "kult" som utför en "hemlig" operation med samhällets stöd eftersom de vet hur att manipulera & använda personer. Det är ingen jävla tvekan att en legitim auktoritet stödjer denna operation & förhindrar de ansvariga att ställas till svars - de står ovanför lagen då alla inblandade VET att det de gör mot mig är grovt olagligt & en kriminell verksamhet.

Deras delmål är att få en ens ego att växa som att något är speciellt med en - det är också så de övertygar folk att delta i skitet - alltså omänskliggöra (dehumanize) en person i den graden att folk inte ser en som en människa & därmed saknar mänskliga rättigheter. Det är så de får vanliga personer att inte känna skuld eller ångest av att ljuga & utföra de facto skadliga kriminella handlingar.

Om de gjorde som JAG ville hade de slutat redan år 2013 - de SKITER i vad jag vill. Deras enda jävla psykopatiska intresse är deras sketna agenda. De känner mig MYCKET väl eftersom 15 år av uppbyggnad av den psykologiska profilen de har av mig som de än idag samlar data om genom att exempelvis kontakta personer jag har kontakt med online & rekrytera dem i operationen OAVSETT vad det gör mot mig & vad jag vill.

De är inget bättre än ISIS-terrorister som vrider religiösa texter & tron i att terrorisera oskyldiga; de är en västerländsk farlig terroristkult som råkar ha tillgång till avancerad teknologi som XKeyScore samt experter inom PsyOps för att manipulera ens sociala krets baserat på trossystem.

En av deras största saker de gör är att helt enkelt säga åt alla personer i ens dagliga liv att behandla en dåligt - allt från föräldrar till butikspersonal till hyresvärden. Jag förstår verkligen inte vad de vinner på att tortera en på det här viset eller varför ens familj ställer upp MEN det har med irrationella skäl att göra! Inget med "polisen eller SÄPO"-uppdrag. Dessa sjuka idioter tror på psykologisk tortyr & sabotage av ens liv. Det är ondska som de vill att en ska tro på verkar det som.

Jag är övertygad utan tvekan att Sebastian Manistki blev utsatt för det & det medförde direkt att han tog sitt liv - & jag litar inte på vad hans familj sa om hans död eftersom de troligen är inblandade såsom i mitt fall. Sveriges första BitCoin-miljardär blev alltså mördad av "kulten". Samma psykopatiska grupp som är ute efter mig i 15 år som kostat mig effektivt 10 år av mitt liv.

De VILL att vi ska veta vad de gör - & de gör det öppet. Familjen får incitament att göra det också likaså vänner. Trossystem eller pengar - de kan manipulera eller köpa vem som helst för agendas & operationens mål.

Ni som inte fattar hur det hålls hemligt är dumma. Det finns inte så många måltavlor som propagandan säger. Det de gör är så sjukt att folk enkelt avfärdar det - samtidigt som de gör en psykisk instabil långt före att de öppet visar att ens liv är under någon form av social engineering & psykologisk operation a.k.a. GS.

Ni som är medlemmar är alltså medlemmar i en terroristnätverk som ger sig på en mindre grupp individer för beteende- & trossystemförändring i bästa fall - i värsta fall begår de flesta självmord eller lever i isolation resten av livet.

Jag hatar denna jävla kult från djupet av allt jag är. Jag vill inget annat än att se dem alla brinna långsamt upp eftersom de är skälet till allt ont som sker i samhället - de kan utrota många fel i samhället men föredrar att psykologiskt tortera personer genom att få personer att behandla en illa.

Jag svär på mitt liv att jag aldrig kommer gå med i deras kult samt att jag kommer att avslöja dessa skit till människor för de psykopater de är. Polisen är ett skämt som lyssnar på gruppen i första hand framförallt att bevis är svårt att samla samt att ens sociala krets kommer skydda operationen & sig själva än att erkänna & vittna om delaktighet.

De försöker visa att jag är "speciell" - det är bara en av deras metoder att få folk att delta i de facto grovt olaglig operation som strider mot alla möjliga rättigheter som en människa har.

DETTA ÄR EN FÖRFÖLJELSE - POLITISK ELLER RELIGIÖS - ELLER BÅDE! Påtvingad diskriminering, organiserad förföljelse etc. Det finns ingen tvekan om det.

Har du någonsin försökt att se på din historia från en utomståendes perspektiv- förstår du då hur orimligt det hela låter? Nu verkar ju inte du vara inne på att ett dussintal människor förföljer dig direkt fysiskt, men likväl digitalt. Fattar du vilka resurser som krävs för det?

Det vore intressant att veta vad du är för typ utav höjdare som får främmande människor lägger så mycket tid, energi och pengar på.

Vad är mest troligt- att du har vanföreställningar, eller att du har uppmärksammat en grupp som inte är lik någon annan, och sysslar med illdåd som ingen annan tidigare- inte ens underrättelsetjänster i forna östblocket mot deras egna civilbefolkningar?
Citera
2021-10-16, 21:23
Medlem
regafras avatar
Allvarligt, ni som inte tar och samlar bevisning, varför gör ni inte det?

Detta klipp är från internetmedicin och jag kan ju säga att allt detta har de utsatt mig för och nu ser ju jag anledningen. Ang infektioner så har jag "infektions" läkare som ljuger i journaler som jag kan bevisa.

Om ni inser någonstans att detta kommer de vissa upp för er omgivning med sockersöta röster så inställsamma så, så fattar ni också att det är dags för er att samla bevis eller hålla käft. Om ni tagit foto på någon och det aldrig fastnar någon på bilden så bör ni överväga att kontrollera det med en läkare ganska omgående så att ni inte ställer till med något.

Klippet:

"Förföljelseparanoia

Den drabbade har vanföreställningar om förföljelse av olika slag, kan vara övertygad om det pågår konspirationer eller övervakning, avlyssning, förgiftning eller att trakasserier pågår. Ofta finns en historia som handlar om att personen anser sig ha varit utsatt för olika oförrätter. Personer med förföljelse kan ha rättshaveristiska tendenser och skriver ofta skrivelser till olika myndigheter. Denna typ av vanföreställningssyndrom har också benämnts som kverulansparanoia. Patienterna kan ha aggressiva tendenser och är ofta uppladdande när de blir motsagda."
Senast redigerad av regafra 2021-10-16 kl. 21:35.
Citera
2021-10-16, 22:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Har du någonsin försökt att se på din historia från en utomståendes perspektiv- förstår du då hur orimligt det hela låter? Nu verkar ju inte du vara inne på att ett dussintal människor förföljer dig direkt fysiskt, men likväl digitalt. Fattar du vilka resurser som krävs för det?

Det vore intressant att veta vad du är för typ utav höjdare som får främmande människor lägger så mycket tid, energi och pengar på.

Vad är mest troligt- att du har vanföreställningar, eller att du har uppmärksammat en grupp som inte är lik någon annan, och sysslar med illdåd som ingen annan tidigare- inte ens underrättelsetjänster i forna östblocket mot deras egna civilbefolkningar?

Vad är ditt problem - har du inlärningssvårigheter? Jag har skrivit många gånger att det här sker med stöd från erkännanden från personer som deltagit. Det sker en form av social engineering & psykologisk operation - frågorna är många. Alla som utsätts har sina teorier om vad det är & hur omfattande det är.

Om du ska tro på alla "vittnesmål" online så blir du lurad som vi blir. Du är omedveten ett offer för propaganda - nu vet du att det sker.

Jag har i mitt egna fall haft åtta år på att säkerställa att det pågår en sådan operation som jag beskrivit. Sedan exakta detaljer & hur omfattande är kan jag i bästa fall göra kvalificerade gissningar efter tusentals timmar av erfarenhet & efterforskning.

Det här sker - de frågor vi ska ställa oss är varför de ger sig på vissa personer eller mig. Jag tror att de är en kult/sekt/sällskap i första hand som har nätverk & inflytande med legitim auktoritet. Själv har jag upplevt direkt hur de övertalat myndighetspersonal att bete sig precis som typisk GS:are. Du inser inte att de VILL att vi ska veta vilken "makt" de har - det är alltså ingen "hemlighet" i så att de ska påverka oss utan vår vetskap.

I denna bemärkelse betyder det att de "programmerar" oss att upptäcka deras "inflytande" a.k.a. social engineering & psykologiska operation med flit. De VILL så hemskt gärna att vi ser världen som DE vill vilket är hur kulter/sekter/kyrkor/sällskap opererar.

Sedan att de har kontakter i stater, myndigheter & regeringar är givet.

Jag har inte vanföreställningar dock har jag antagit fel saker samt tagit fel slutsatser många gånger om vem & varför eftersom den gigantiska skithög av desinformation med propaganda som finns vars syfte är att vidare påverka oss negativt. Den röda jävla tråden i propagandan är baserat i religion & spiritualitet mer än teknologi & psykologi.

Kulter/sekter/kyrkor/sällskap generellt sätt hatar staten & psykiatriker/psykologer - främst religiösa extremister & fundamentalister samt konspiratörer. Ändå är de flesta blinda för den infiltration denna grupp har i alla dessa extrema grupper vilket innefattar oss.

Jag blir ibland sur & arg så jag skriver av mig. Om jag inte vore säker om min sak hade jag aldrig lagt 5 minuter av min tid på att exponera denna grupp fylld av riktigt fula & onda människor - inte heller är jag rädd för dem. Om något händer mig vet alla vilka som är ansvariga. Sebastian Manitski hade tyvärr ingen förståelse att hans liv var saboterad & hans psyka utsatt för psykologisk krigföring för att han skulle börja tro på i princip vad än de ville.
Citera
2021-10-16, 22:28
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Allvarligt, ni som inte tar och samlar bevisning, varför gör ni inte det?

Detta klipp är från internetmedicin och jag kan ju säga att allt detta har de utsatt mig för och nu ser ju jag anledningen. Ang infektioner så har jag "infektions" läkare som ljuger i journaler som jag kan bevisa.

Om ni inser någonstans att detta kommer de vissa upp för er omgivning med sockersöta röster så inställsamma så, så fattar ni också att det är dags för er att samla bevis eller hålla käft. Om ni tagit foto på någon och det aldrig fastnar någon på bilden så bör ni överväga att kontrollera det med en läkare ganska omgående så att ni inte ställer till med något.

Klippet:

"Förföljelseparanoia

Den drabbade har vanföreställningar om förföljelse av olika slag, kan vara övertygad om det pågår konspirationer eller övervakning, avlyssning, förgiftning eller att trakasserier pågår. Ofta finns en historia som handlar om att personen anser sig ha varit utsatt för olika oförrätter. Personer med förföljelse kan ha rättshaveristiska tendenser och skriver ofta skrivelser till olika myndigheter. Denna typ av vanföreställningssyndrom har också benämnts som kverulansparanoia. Patienterna kan ha aggressiva tendenser och är ofta uppladdande när de blir motsagda."

Skillnaden är att jag har erkännanden & vet att det här sker mot mig. Det var det första jag ville fastställa redan när det började år 2013.
Citera
2021-10-16, 22:33
Medlem
regafras avatar
Var lämnar jag bilder på agenter ,poliser och läkare som måste stoppas? Finns det något sätt att hindra tex skärmklipp (genom att bilden kanske flipprar?)?
Senast redigerad av regafra 2021-10-16 kl. 22:46.
Citera
2021-10-16, 22:34
Medlem
regafras avatar
Citat:
Skillnaden är att jag har erkännanden & vet att det här sker mot mig. Det var det första jag ville fastställa redan när det började år 2013.

Hur har du dokumenterat dessa erkännanden?
Citera
2021-10-16, 22:43
Medlem
Citat:
Du har alltså bevis. Vad är då problemet?
Citera
2021-10-16, 23:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du har alltså bevis. Vad är då problemet?

Det är inte bevis. du vet inget om det erkännandet heller - det är bara en bekant som erkänt att han blev kontaktad att göra precis som GS:are typiskt gör. Han var en utbytesstudent från Thailand som jag tyvärr inte har kontakt med som ändå vars erkännande inte skulle ge något lagligt värde eftersom han själv inte hade bevis än telefonsamtal från okänt nummer. Sedan om han fick någon kompensation till deltagande vet jag inte.

Du är precis som alla: att fälla en sådan grupp kräver mycket konkret bevis. Vittnesmål är riktigt men realiteten är att alla som deltar i det här aldrig kommer att ställa upp som vittnen i rättegång eller polisanmälan vilket jag såklart frågat efter i alla dessa år. De flesta tror stenhårt på agendan eller så blir de tillsagda att bryta all kontakt vilket är ett typiskt metod i kult/sekt/kyrka/sällskap att utesluta de som inte kan bidra till gruppens agenda eller mål.

Problemet är att den bästa bevis är sociala kretsen som blivit infiltrerad, köpt, manipulerad eller övertalad stödja agendan - eller kanske i vissa fall skrämda indirekt till tystnad eftersom ingen vill utsättas för det.

Det hela liknar för mig som typiskt kultaktiker i hur de vänder familj, vänner etc. mot en men även hur Zersetzung rekryterade civila agenter & informatörer dock är det inte så på ytan - på ytan tror de flesta att de deltar i något ofarlig operation inom beteende- & trosförändring eller i syfte att "hjälpa någon" eller främja en agenda som då stöds av allmänheten.

Det är så sjukt att tänka sig vilka de är & varför de gör det MEN det är uppenbart för mig att deras mål är att kontrollera livet på de som väljs ut. Så otroligt är det inte att inse realiteten av ett skuggsamhälle som effektivt styrs av eliten som av olika anledningar vill ge sig på en. De flesta som utsätts är visselblåsare, statsfiender etc. .- i mitt fall kan det vara en mix av flera saker som gör mig en måltavla men jag förtjänar inte att bli utsatt för det - om jag visste hade jag inte lagt ner tid på att exponera deras kriminella verksamhet online.
Citera
2021-10-16, 23:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Hur har du dokumenterat dessa erkännanden?

Du menar det erkännande jag fick år 2013 är thailändaren? Nej - den tiden hade jag ingen aning om hur seriöst & omfattande skitet var. Jag hade precis upptäckt att någon typ av spionverksamhet pågick bakom min rygg & att min kommunikation var övervakad.

De flesta menar att det har något med religion att göra eller Gud/Satan. Jag har hört det från många olika GS:are samt att de är en grupp psykopater vilket bekräftats av flera olika GS:are.

Fakta jag har direkt av mina vänner är det handlar om psykopater & Gud - det har de uttryckligen sagt.
Citera
2021-10-17, 06:03
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken

"Det vore intressant att veta vad du är för typ utav höjdare som får främmande människor lägger så mycket tid, energi och pengar på."

"inte ens underrättelsetjänster i forna östblocket mot deras egna civilbefolkningar?"

Läs gärna på lite om zersetzung innan du förfalskar historien.

I mitt eget fall så är intresset för att behålla sina poster och inte förlora val.
Citera
2021-10-17, 06:25
Medlem
regafras avatar
Citat:
Du menar det erkännande jag fick år 2013 är thailändaren? Nej - den tiden hade jag ingen aning om hur seriöst & omfattande skitet var. Jag hade precis upptäckt att någon typ av spionverksamhet pågick bakom min rygg & att min kommunikation var övervakad.

De flesta menar att det har något med religion att göra eller Gud/Satan. Jag har hört det från många olika GS:are samt att de är en grupp psykopater vilket bekräftats av flera olika GS:are.

Fakta jag har direkt av mina vänner är det handlar om psykopater & Gud - det har de uttryckligen sagt.

Hur dokumenterar du "Jag har hört det från många olika GS:are "

Var får du kontakt med dessa GS:are

Väcker de dig på nätter? I sådana fall på vilka sätt ?

Har de hotat dig? Och om "ja", hur ?

Har du kroppslig sjukdom du inte fått vård för? Vilken sjukdom ?

Har du varit utsatt för mordförsök ? Hur ?

Har du lagt märke till samma personer då du varit ute på olika platser , som har eller uppträder något iögonfallande? Vilket iögonfallande och hur ofta?

Om inget av ovan, sker det bara på nätet något och det var 2013 som en utbytesstudent pratat om att du var ut satt för GS? Sedan då du frågar din omgivning så duckar de frågan?

Om de duckar frågan så kan det vara för de upplever dig jobbig eller så har någon sagt att du lider av citatet nedan och ska låta dem sköta detta.

Om du skulle hålla dej ifrån dessa sidor på nätet i ett par veckor, hur skulle din vardag se ut ? Hur mycket skulle hända? Om nu inte exemplen innan om hot, street theater med mera ofta har inträffat.

Citatet:
"Förföljelseparanoia

Korta svar på detta tack i ett inlägg, sedan kan du skriva dina textväggar om gudsatan osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in