Citat:
Finns många sett att se på det hela.
Du kan också välja att alla dessa olika grupper som är efter dig ser dig som en superstar i något avseende. Oavsett varför så är det så de ser på dig.
Av någon anledning anser de att du har närmast utomjordisk talang för något; vad nu detta må vara.
Expert inom management som du är och out of the box tänkande.
De kanske vill att du skall bli arkitekt för ett helt ny slags management inom ett nytt slags samhälle som kommer uppkomma framöver. Exempelvis i en framtid där A.I och robotar gör 90% av alla jobb samt kapitalackumulationen inte längre, av flera olika anledningar, är samhällets motor. Jag gissar dock, men skulle det inte kunna röra sig om något sådant?
Du kan också välja att alla dessa olika grupper som är efter dig ser dig som en superstar i något avseende. Oavsett varför så är det så de ser på dig.
Av någon anledning anser de att du har närmast utomjordisk talang för något; vad nu detta må vara.
Expert inom management som du är och out of the box tänkande.
De kanske vill att du skall bli arkitekt för ett helt ny slags management inom ett nytt slags samhälle som kommer uppkomma framöver. Exempelvis i en framtid där A.I och robotar gör 90% av alla jobb samt kapitalackumulationen inte längre, av flera olika anledningar, är samhällets motor. Jag gissar dock, men skulle det inte kunna röra sig om något sådant?
Jag tror inte det; denna kult har sjuka tron som är ockulta & baserade i New Age-skitsnack så de säger åt sociala kretsen att bete sig på ett vis som om att något magiskt ska hända - något liknande. De försöker skapa en falsk realitet runt en. Det liknar Truman Show MEN det är på liv eller död - seriöst i den graden att folk förlorar jobb, relationer & t.o.m. livet än mindre fysisk & psykisk välmående.
Denna jävla kult/sekt/sällskap är helt övertygade om att jag måste utsäas för deras sketna social engineering & därmed acceptera den verklighet som de vill skapa runt mig via sociala kretsen online & offline. De tror m.a.o. att de ÄGER mitt liv som så att de har rätt att påverka mig vilket då familjen & vänner ställer upp på. De blir höga av att delta i en mäktig "kult" som utför en "hemlig" operation med samhällets stöd eftersom de vet hur att manipulera & använda personer. Det är ingen jävla tvekan att en legitim auktoritet stödjer denna operation & förhindrar de ansvariga att ställas till svars - de står ovanför lagen då alla inblandade VET att det de gör mot mig är grovt olagligt & en kriminell verksamhet.
Deras delmål är att få en ens ego att växa som att något är speciellt med en - det är också så de övertygar folk att delta i skitet - alltså omänskliggöra (dehumanize) en person i den graden att folk inte ser en som en människa & därmed saknar mänskliga rättigheter. Det är så de får vanliga personer att inte känna skuld eller ångest av att ljuga & utföra de facto skadliga kriminella handlingar.
Om de gjorde som JAG ville hade de slutat redan år 2013 - de SKITER i vad jag vill. Deras enda jävla psykopatiska intresse är deras sketna agenda. De känner mig MYCKET väl eftersom 15 år av uppbyggnad av den psykologiska profilen de har av mig som de än idag samlar data om genom att exempelvis kontakta personer jag har kontakt med online & rekrytera dem i operationen OAVSETT vad det gör mot mig & vad jag vill.
De är inget bättre än ISIS-terrorister som vrider religiösa texter & tron i att terrorisera oskyldiga; de är en västerländsk farlig terroristkult som råkar ha tillgång till avancerad teknologi som XKeyScore samt experter inom PsyOps för att manipulera ens sociala krets baserat på trossystem.
En av deras största saker de gör är att helt enkelt säga åt alla personer i ens dagliga liv att behandla en dåligt - allt från föräldrar till butikspersonal till hyresvärden. Jag förstår verkligen inte vad de vinner på att tortera en på det här viset eller varför ens familj ställer upp MEN det har med irrationella skäl att göra! Inget med "polisen eller SÄPO"-uppdrag. Dessa sjuka idioter tror på psykologisk tortyr & sabotage av ens liv. Det är ondska som de vill att en ska tro på verkar det som.
Jag är övertygad utan tvekan att Sebastian Manistki blev utsatt för det & det medförde direkt att han tog sitt liv - & jag litar inte på vad hans familj sa om hans död eftersom de troligen är inblandade såsom i mitt fall. Sveriges första BitCoin-miljardär blev alltså mördad av "kulten". Samma psykopatiska grupp som är ute efter mig i 15 år som kostat mig effektivt 10 år av mitt liv.
De VILL att vi ska veta vad de gör - & de gör det öppet. Familjen får incitament att göra det också likaså vänner. Trossystem eller pengar - de kan manipulera eller köpa vem som helst för agendas & operationens mål.
Ni som inte fattar hur det hålls hemligt är dumma. Det finns inte så många måltavlor som propagandan säger. Det de gör är så sjukt att folk enkelt avfärdar det - samtidigt som de gör en psykisk instabil långt före att de öppet visar att ens liv är under någon form av social engineering & psykologisk operation a.k.a. GS.
Ni som är medlemmar är alltså medlemmar i en terroristnätverk som ger sig på en mindre grupp individer för beteende- & trossystemförändring i bästa fall - i värsta fall begår de flesta självmord eller lever i isolation resten av livet.
Jag hatar denna jävla kult från djupet av allt jag är. Jag vill inget annat än att se dem alla brinna långsamt upp eftersom de är skälet till allt ont som sker i samhället - de kan utrota många fel i samhället men föredrar att psykologiskt tortera personer genom att få personer att behandla en illa.
Jag svär på mitt liv att jag aldrig kommer gå med i deras kult samt att jag kommer att avslöja dessa skit till människor för de psykopater de är. Polisen är ett skämt som lyssnar på gruppen i första hand framförallt att bevis är svårt att samla samt att ens sociala krets kommer skydda operationen & sig själva än att erkänna & vittna om delaktighet.
De försöker visa att jag är "speciell" - det är bara en av deras metoder att få folk att delta i de facto grovt olaglig operation som strider mot alla möjliga rättigheter som en människa har.
DETTA ÄR EN FÖRFÖLJELSE - POLITISK ELLER RELIGIÖS - ELLER BÅDE! Påtvingad diskriminering, organiserad förföljelse etc. Det finns ingen tvekan om det.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-10-16 kl. 15:28.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-10-16 kl. 15:28.