Citat:

Ursprungligen postat av 
Abiat

Kunde tyvärr inte skicka PM till dig då du är nyregistrerad. Men ville bara säga att jag läst alla dina inlägg med stort nöje. Sanningen är inte alltid vacker - men någon måste droppa den. 
Du är en vis man min vän. 😂😂💯

Ser man på artefakterna (fimparna) så ser man att det som händer (handlingar) är motsatsen.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
ApodemusSylvaticus

… Gängkrigen är mellan några få hjärndöda somalier och kurder som inte kan stava sitt förnamn på papper. 
… somalierna och arabskräpen är skolbarn. De arbetslösa brunsvartfolket som hyper på instagram är som botoxtjejer på instagram som visar arselhåla i string, de har inget jobb och vet inte vad de ska göra. 
… Som sagt gängkrigen är mellan några hjärndöda somalier, blandraskurder och inavelsaraber, det är eran hype, kul liv.
… Riktigt knarkhandelskrig stavas mass shootings mot nattklubbskedjor, vi har inget sånt utan bara efterblivna somalier och skräpmänniskor som får fortsätta hållas med lägenhetskontrakt på nyproducerade bostadsrätter och massa andra förmåner vi andra bara kan drömma om.
…Svensken är fruktansvärt smutsig. Det horungen Ida glömde nämna i raden om sommarvisan är att sommarängen är proppfylld med fästingar, mygg, parasiter, negrerdjur och osama bin ladens!

Tunga vapen och droger har flutit in länge, och många har haft en rasistisk syn på somalierna, inte bara nazister utan även araber, kurder och syrianer, som du själv skriver.
Ingen kan vända på siffrorna så att folk tror något annat.
Somalierna skriver att dom kan samla 10,000 krigare i Sverige och det kan nog stämma.
Vem klarar tunga strider i tätbygd, mot somalier med skyddsvästar, maskingevär, handgranater och bomber? Man kan nog inte helt utesluta att somalierna organiserar sig och kör över svenskarna, araberna, syrierna och kurderna.
Jag tror fortsättningen faktiskt är fler och större ”beväpnade konflikter” i tätort, alltså ”upplopp” med 100-tals tungt beväpnade krigare.
Mätt i antalet sprängningar så är Sverige redan värre än Haiti.