2021-10-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Ganska imponerande ändå att man lyckas hålla luftslottet kring stark konsolidering runt 100 SEK. Självklart sitter man och handlar av varandra för att ge sken av omsättning samt trycka upp kursen lite titt som tätt

Är själv sugen på att kliva in när vi rör oss ned mot 25-26 SEK och en korrektion setts. Det som lockar mest är nog framtida nobelpriset.
Hur korrelerar det med Nobelpriset? Vi är ju redan nu fett nedvärderade.
Senast redigerad av Truefighter 2021-10-16 kl. 19:23.
Citera
2021-10-16, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Jar ingen aning om vem all dessa placeraforum tomtar är, men jag skyr dem som ketchup till gröt .. eller något.

Tar inte i placeras forum med tång.

Nu får du nog förklara hur det här relaterar till att du inte vet vad börsvärde är för något.

Edit: leet
Senast redigerad av InvesterarIvar 2021-10-16 kl. 19:18.
Citera
2021-10-16, 19:20
Medlem
Alltså börsvärde är skit lågt med tanke på vad vi har i pipen. Jag hoppas alla fattar det?
Senast redigerad av Truefighter 2021-10-16 kl. 19:27.
Citera
2021-10-16, 19:27
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Som den främsta investeraren från Asien säger! Om du ser något bra så skit i PE!

Glömde du logga ur från kontot?
Citera
2021-10-16, 19:29
Medlem
Citat:
Glömde du logga ur från kontot?
Vill hjälpa dig min vän till stålarna. https://youtu.be/WdoXZf-FZyA
Senast redigerad av Truefighter 2021-10-16 kl. 19:36.
Citera
2021-10-16, 19:55
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Vill hjälpa dig min vän till stålarna. https://youtu.be/WdoXZf-FZyA

Är du pojken med guldbyxorna?

https://youtu.be/46MALEk-7cE
Citera
2021-10-16, 20:04
Medlem
Citat:
Är du pojken med guldbyxorna?

https://youtu.be/46MALEk-7cE
Ja.....SynAct är dock som en familjemedlem och där är det skönt att ligga lång mot ett gemensamt mål.
.
Citera
2021-10-17, 10:47
Medlem
Citat:
Alltså börsvärde är skit lågt med tanke på vad vi har i pipen. Jag hoppas alla fattar det?

Sorgligt att placeratomtarna kommer med sitt Sektbeteende till flashback.

Ge handfasta koncisa fakta så får vi se vad du har, inget länkande. Bra fakta kan presenteras kortfattat.
Citera
2021-10-17, 11:55
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ja.....SynAct är dock som en familjemedlem och där är det skönt att ligga lång mot ett gemensamt mål.
.

Att kalla ett aktiebolag för en familjemedlem får en att ifrågasätta ditt psykiska välmående. Hoppas du spänt fast dig, för när raset kommer kan det gå fort. Ha cykelhjälmen på!
Citera
2021-10-17, 12:18
Medlem
Citat:
.

Citat:
Att kalla ett aktiebolag för en familjemedlem får en att ifrågasätta ditt psykiska välmående. Hoppas du spänt fast dig, för när raset kommer kan det gå fort. Ha cykelhjälmen på!
Mm...det är ingen fara på färdet. Lite med ett leende va? Blir bra....SynAct. https://synactpharma.com/en/section/media/press-releases/
Senast redigerad av Truefighter 2021-10-17 kl. 12:23.
Citera
2021-10-17, 12:41
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvesterarIvar
- Det är ju du också, och i placera, och överallt där man kan skriva om SynAct. Jättekonstigt, egentligen, eftersom du inte ens verkar tro på företaget.

- Vad gör det att vissa ägare med låga GAV sålt sina innehav? De har gjort en fin vinst och väljer att skala av. Helt rimligt när man gjort flera hundra procents vinst. Priset har gått upp i takt med att risken har gått ned. Då kommer nya ägare som vill ta plats då de tror på fin R/R.
Vad i detta är förvånande för dig?

- Är det du eller marknaden som avgör vad som är felvärderat och inte?

- Märklig fråga. Invänta officiella nyheter är mitt tips. Förmodligen syftar professorn på detta året, annars hade han förstås uttryckt sig annorlunda.
Erat lyteskomiska skrivande är amusant.
Framställa er som mentalt förståndshandikappade! alternativt utlänningar som använder ordet Kompis!

När du lyssnat igenom det som gav kursrusningen på 10% och i efterhand komenterar det endast som:

"- Märklig fråga. Invänta officiella nyheter är mitt tips"

Skulle ni även lida av demens och glömt både vad jag skrivit och svaret så var så goda här är länken:
(FB) SynAct Pharma - SYNACT
Senast redigerad av CHleame 2021-10-17 kl. 12:44.
Citera
2021-10-17, 12:59
Medlem
CatStevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Erat lyteskomiska skrivande är amusant.
Framställa er som mentalt förståndshandikappade! alternativt utlänningar som använder ordet Kompis!

När du lyssnat igenom det som gav kursrusningen på 10% och i efterhand komenterar det endast som:

"- Märklig fråga. Invänta officiella nyheter är mitt tips"

Skulle ni även lida av demens och glömt både vad jag skrivit och svaret så var så goda här är länken:
(FB) SynAct Pharma - SYNACT
Kliv ner från hästen din skånska bonde. Att man inte skriver ”erat” lärde man sig i grundskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in