2021-09-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wksflax67
R.I.P idag fick jag en bild av min polare där två poliser står och inspekterar våra plantor men i år odlade vi bara 2 st blue cheese auto. Polisen beslagtog plantorna antar jag och jag ska hålla koll på nyheterna. Blir en ny spot nästa år. Jag kollade till plantorna igår och då bestämde jag mig för att jag skulle skörda dom idag men det blev ju inte så tyvär. jävla poliser

Hur gick det, vad gjorde ni för tabbe så det upptäcktes?
Någon media som skrev om erat dödsknark?
Citera
2021-09-27, 04:00
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wksflax67
R.I.P idag fick jag en bild av min polare där två poliser står och inspekterar våra plantor men i år odlade vi bara 2 st blue cheese auto. Polisen beslagtog plantorna antar jag och jag ska hålla koll på nyheterna. Blir en ny spot nästa år. Jag kollade till plantorna igår och då bestämde jag mig för att jag skulle skörda dom idag men det blev ju inte så tyvär. jävla poliser

Skörda såhär sent? Måste ju varit mögelinfesterade buds, så var nog bra att polisen plockade dom... även om det låter osannolikt. Din polare såg alltså poliserna stå vid era plantor, drar fram sin lur och tar en bild och skickar till dig?
Citera
2021-09-29, 17:41
Medlem
Min thaipassion börja mögla i toppen. Mycket regn och rätt kallt, inte bra detta.
Toppen var relativt biffig och tät, så klippte av den. Får se hur plantan gillade det.
Ser mindre bra ut med allt regn som kommer framöver.
Citera
2021-10-01, 09:53
Medlem
nordic ryders blev mögel tyvär. så sorgligt.
jag va borta på jobb och det blev regn från helvetet, alltså totalt nonstop regn... så nu vart alla dessa GROVA FETA buskarna mögel.
det var en av de vackraste men hemskaste synerna.
Citera
2021-10-08, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cp barn
10autos eller 3earlys ja ös ut på marken bara gör så att bädden blir som en gryta så att vattnet samlas i mitten när det rengnar det funkar för
Mig i alla fall
Tja , du har full pm kvot. Töm den så får du pm
Citera
2021-10-08, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Tja , du har full pm kvot. Töm den så får du pm
Nu är den tom😜
Citera
2021-10-16, 15:48
Medlem
tixerzs avatar
Hejsan allesammans.

Vettefan riktigt var jag ska börja men jag klantade mig riktigt ordentligt denna gången tyvärr.

Efter mycket strul o skit med plantor o annat så slutade de hela på 2.*Kg. Torkade o o klippta buds.

Allt frid o fröjd ? Nej.. rök på en husransökan tyvärr så torskade med duktigt mycket grejjer . Kommer uppdatera med bilder såfort ja får tillbax min lur från Lagenslånga arm.

Sen vidare kommer jag inte vara aktiv något mer här på flashback som nog många av er förstår !!!

Hoppas de gick bra för er alla andra iallafall. !

Tack för mig.
Citera
2021-10-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Hejsan allesammans.

Vettefan riktigt var jag ska börja men jag klantade mig riktigt ordentligt denna gången tyvärr.

Efter mycket strul o skit med plantor o annat så slutade de hela på 2.*Kg. Torkade o o klippta buds.

Allt frid o fröjd ? Nej.. rök på en husransökan tyvärr så torskade med duktigt mycket grejjer . Kommer uppdatera med bilder såfort ja får tillbax min lur från Lagenslånga arm.

Sen vidare kommer jag inte vara aktiv något mer här på flashback som nog många av er förstår !!!

Tack för mig.

Vill du berätta hur du torskade? Ingen VPN? Lukt?
Citera
2021-10-17, 07:18
Medlem
Citat:
Hejsan allesammans.

Tack för mig.

2 kassar har man inte hemma. Du får packa ordentligt och gräva ner allt i skogen. Jag har max 5 gram röka hemma och aldrig något på mig när jag är ute.
Uppdatera med bilder? Shiiiit, så dom har dina bilder oxå? Dom kommer döma dig för både framställning och innehav.

Tråkigt o höra. Fan va jobbigt!
Citera
2021-10-17, 22:02
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aroc
Vill du berätta hur du torskade? Ingen VPN? Lukt?

Tjaa vill inte riktigt gå in på detaljer men dom kom och letade efter en sak som inte e drogrelaterat men kände doft och hittade Jars i mitt hus tyvärr. Så ren idioti från min sida jag vet bättre. Mvh
Citera
2021-10-17, 22:05
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
2 kassar har man inte hemma. Du får packa ordentligt och gräva ner allt i skogen. Jag har max 5 gram röka hemma och aldrig något på mig när jag är ute.
Uppdatera med bilder? Shiiiit, så dom har dina bilder oxå? Dom kommer döma dig för både framställning och innehav.

Tråkigt o höra. Fan va jobbigt!

Tjena perlite 4.6 med växt delar. Hoppas på landa runt 3 kasse när dom vägt igen från tekniska. Och japp tyvärr har dom det! Lika så med bilder o annat skit tyvärr 😫😫

Jo jag vet detta va ren idioti då vi inte hadde hunnit trimma allt.

Tyvärr 😔
Citera
2021-10-18, 11:49
Medlem
Citat:
Tjena perlite 4.6 med växt delar. Hoppas på landa runt 3 kasse när dom vägt igen från tekniska. Och japp tyvärr har dom det! Lika så med bilder o annat skit tyvärr 😫😫

Jo jag vet detta va ren idioti då vi inte hadde hunnit trimma allt.

Tyvärr 😔

Du kommer få balle för växtdelarna också. Jag skulle säga att du har 1-2 år att se fram emot. Du kan ju alltid hävda egetbruk och att du odlar mycket eftersom det är utomhusodling. Dom har ju redan dig för både innehav och odling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in