2021-10-16, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad hade Snubie att säga?
I Rasks första video så har han tydligen sagt att andra snus-youtubers saknar energi och karisma. Snubie kommenterar då på den videon:
Citat:
Welcome to the Snus YouTube scene, it's relieving to see others out there making videos. But like you mentioned a few times in your video, since I'm like the only other Snus YouTuber out there, I'm guessing the "no energy, no charisma" is me. Whoops. But hey, I like how I review and I'm good with it. I do it more to inform, I'm not so much an entertainment channel. But that's just me. To each their own though! Looking forward to more videos! Oh, and forgot to mention - don't be so hard on yourself, your English is really good.

I Rasks andra video så säger han att han inte menade att skita på Snubie, bara att han hade en annan youtuber än Snubie som favorit-snus-reviewer. Snubie kommenterade igen:
Citat:
I didn't think you sh*t on me, haha. It's all good man, didn't take it the wrong way. We do things differently - I'm more informative, you're more fun and entertaining - just wanted to clarify for the audiences why I do things the way I do and all that jazz. Still enjoy your channel and plan on watching your videos, though! It's kinda like Outlaw Dipper and Suit & Tie Dip Guy. They're both different, but I enjoy both of them!
Citera
2021-10-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
Hans snusvideo fick 90% dislikes så han fick stänga av det systemet. Pinsamt. Kul att snubie har kommenterat på videon, ganska tydligt att han vill vara snäll och helst lämnas utanför .

Här är manus för senaste videon:
Rask: Ööööh
Rask: Uuuuh
Rask: I'm a loose guy
Rask: Sorry for my english
Rask: Ööööh

Så jävla pinsamt hur flesta Svenskar inte kan prata på Engelska. Frågar man om vägbeskrivning blir det durekt stopp. ”Ähhh ehh äää Juw gåw deer and den juv tööörn left and göuv streeejt” 😂

Man ska lära sig Engelska innan man gör videos om det tycker jag. Samtidigt så bör Svenskar lära sig prata svenska tycker jag.
Fan det var lättare att förstå thailändares vägbeskrivningar…
Citera
2021-10-16, 11:24
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Så jävla pinsamt hur flesta Svenskar inte kan prata på Engelska. Frågar man om vägbeskrivning blir det durekt stopp. ”Ähhh ehh äää Juw gåw deer and den juv tööörn left and göuv streeejt” 😂

Man ska lära sig Engelska innan man gör videos om det tycker jag. Samtidigt så bör Svenskar lära sig prata svenska tycker jag.
Fan det var lättare att förstå thailändares vägbeskrivningar…
Tur att du är experten själv ♥️
Citera
2021-10-16, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Finns det ritade karikatyrer på Rask? Jag inte duktig på att rita isåfall hade jag gjort en själv. Nu menar jag duktigt ritade inte bara trams.
Ta ett vanligt foto på Rask och kisa bara så har du en karikatyr.
Citera
2021-10-16, 12:36
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Folk som ser hans snuskanal kommer ju se honom som ett jävla pervo! Snart nya magmysmicke med en snustwist. Det pratas om smör på dildos, knulla honom i arslet, pungkulor och franska horor, djupt i fittan, sliskiga spermakukar och gud vet allt.

Den här killen måste ju ha nån sexuell psykisk störning.
Citera
2021-10-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
I Rasks första video så har han tydligen sagt att andra snus-youtubers saknar energi och karisma. Snubie kommenterar då på den videon:

I Rasks andra video så säger han att han inte menade att skita på Snubie, bara att han hade en annan youtuber än Snubie som favorit-snus-reviewer. Snubie kommenterade igen:

Det räcker med att Baronen öppnar käften för att veta att det kommer hycklas. När Baronen kritiseras för att hans content är tråkigt börjar han snacka om att han aldrig haft en nöjeskanal och att han inte gör youtube för att underhålla. När han kritiserar andra är det däremot annat ljud i skällan. ”Aj tink dä måost impårtänt ting to mäjk it ån youtube is to häv karisma änd a personälity dät piipol laajk”.

Räcker med att kolla på en video med den här snubben han kritiserar för att vara tråkig för att förstå att han är mycket bättre på det han gör än Rask. Inget skitsnack. Han ska göra en recension av snuset och han kommer till saken direkt. Rask gör en 20 minuters video där han pratar om sig själv i 15 minuter och recenserar snuset i fem minuter.

Du har ingen snuskanal, Rask. Du har startat en engelskspråkig Raskkanal. Det enda du är bra på är att prata om dig själv.

EDIT

Kollar på den här Snubies recension av General. Han läser upp vad som finns i smaksättningen, bergamott, hö, te och läder. I Baronens recension av general så berättar Rask vad han känner för smaker. Som om han kan känna aromerna och inte redan innan visste exakt vad man smaksatt det med. Cringefest!
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-10-16 kl. 13:51.
Citera
2021-10-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kollar på den här Snubies recension av General. Han läser upp vad som finns i smaksättningen, bergamott, hö, te och läder. I Baronens recension av general så berättar Rask vad han känner för smaker. Som om han kan känna aromerna och inte redan innan visste exakt vad man smaksatt det med. Cringefest!
Kollade in snubie, seriösa recensioner, proffsigt.

Sen kollade jag in Cringelord Rask, han pratar bla om franska luder och sperma, när han recenserar snus, vilken karisma.

Jag ger kanalen 1 av 5 utgångna torra snusar.
Citera
2021-10-16, 14:16
Medlem
Citat:
Det räcker med att Baronen öppnar käften för att veta att det kommer hycklas. När Baronen kritiseras för att hans content är tråkigt börjar han snacka om att han aldrig haft en nöjeskanal och att han inte gör youtube för att underhålla. När han kritiserar andra är det däremot annat ljud i skällan. ”Aj tink dä måost impårtänt ting to mäjk it ån youtube is to häv karisma änd a personälity dät piipol laajk”.

Räcker med att kolla på en video med den här snubben han kritiserar för att vara tråkig för att förstå att han är mycket bättre på det han gör än Rask. Inget skitsnack. Han ska göra en recension av snuset och han kommer till saken direkt. Rask gör en 20 minuters video där han pratar om sig själv i 15 minuter och recenserar snuset i fem minuter.

Du har ingen snuskanal, Rask. Du har startat en engelskspråkig Raskkanal. Det enda du är bra på är att prata om dig själv.

EDIT

Nu pratar du SKITSNACK. Han har jättemånga bra videos som hjälpt VÄLDIGT många personer!! Hans Engelska är inte bra men det skadar väl inte att göra videos och träna upp den?!?!?!

Som Kubeen skrev så har faktiskt många svenskar dålig svensk-tal. Så det så!!
Han kanske känner aromerna Vad vet DU om det?! Titta inte på videon om den är cringe.
Jag tycker det DU som är cringe.
Citera
2021-10-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattvalp3n
Folk som ser hans snuskanal kommer ju se honom som ett jävla pervo! Snart nya magmysmicke med en snustwist. Det pratas om smör på dildos, knulla honom i arslet, pungkulor och franska horor, djupt i fittan, sliskiga spermakukar och gud vet allt.

Den här killen måste ju ha nån sexuell psykisk störning.

Får man inte skämta på youtube eller?!
Jag tycker han är jätterolig och får mig att skratta! Du behöver inte tycka det om du inte vill!
Citera
2021-10-16, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Kollade in snubie, seriösa recensioner, proffsigt.

Sen kollade jag in Cringelord Rask, han pratar bla om franska luder och sperma, när han recenserar snus, vilken karisma.

Jag ger kanalen 1 av 5 utgångna torra snusar.

Baronen är väldigt ouppfostrad. Spelar ingen roll om han så gör videor som massa barn tittar på eller umgås med sin mormor. Han börjar alltid prata om snusk och knulla och könsorgan.

Inget hyfs. Han bara kör fram som en ångvält.
Citera
2021-10-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Får man inte skämta på youtube eller?!
Jag tycker han är jätterolig och får mig att skratta! Du behöver inte tycka det om du inte vill!

Precis, det är ju det flera i tråden försöker förmedla men blir konstant avbrutna av sådana som dig. Det enda ni kan säga är att folk har blivit hjälpta av Rask’s videos om medberoende eller sin pundare till pappa etc, men inte HUR de har blivit hjälpta. Han kan ju inte ens hjälpa sig själv, hur skulle han då kunna hjälpa hans följare som har haft det 10x värre än han själv?

Du säger själv att man inte behöver tycka att han är toppen, men ändå klagar du på de som inte tycker att han är toppen.
Citera
2021-10-16, 16:04
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:

EDIT

Hellre en snus i kanalen än en snusk i analen. Tror Rask han är först med att kommentera smakerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in