2021-10-15, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Sen gäller det att mäta rätt också, sen vet du att träffar du en som "fiskar" så skarvar dom alltid. 😁

Citat:
ungefär 13 cm

Den var ju 18cm häromdagen

Så antingen var det fel på linjalen eller så har den krympt 😹
Senast redigerad av Jendy 2021-10-15 kl. 01:24.
Citera
2021-10-15, 01:10
Medlem
Citat:
Ska jag skylla på corona eller vaccinet.🙃

Ingen aning, männen har nog mer koll på det. Men du är säker på att du tryck in linjalen till blygdbenet den här gången eller vad det heter?
Citera
2021-10-15, 01:11
Medlem
Citat:
Ska jag skylla på corona eller vaccinet.🙃
Tänk rubrikerna "Corona vaccin gör kuken i snitt 1,5 cm kortare enligt undersökning"
Citera
2021-10-15, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Tänk rubrikerna "Corona vaccin gör kuken i snitt 1,5 cm kortare enligt undersökning"

Haha ja inga belägg kan ju va själva viruset, mätte inte innan sprutorna så kan var vilket som..
Citera
2021-10-15, 01:19
Medlem
Citat:
Haha ja inga belägg kan ju va själva viruset, mätte inte innan sprutorna så kan var vilket som..

Hur ska det gå för asiatmännen om det där har ett samband. hehe

Skojar bara.
Citera
2021-10-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ingen aning, männen har nog mer koll på det. Men du är säker på att du tryck in linjalen till blygdbenet den här gången eller vad det heter?

Jodå har inte glömt bort hur man mäter kan det va att jag använder tumstock ist för linjal..
Nä finns bara en sak och göra sätta den i skruvstycket kanske blir lite tunn men nog f-n ska den bli längre då.🤣
Citera
2021-10-15, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Den var ju 18cm häromdagen

Så antingen var det fel på linjalen eller så har den krympt 😹

Måste ju krympt jag kan ju inte gått i 25 år med ett felaktigt mätresultat.
Citera
2021-10-15, 10:25
Medlem
Häng inte upp er för mycket på längden eller tjockleken, volymen på kuken är mest avgörande.Som ett exempel, en kuk på 16x14cm har en volym på 249 kubikcentimeter medans en kuk på 20*12cm har en volym på 229 kubikcentimeter.

Trots att omkretsen bara skiljer sig 2cm och den andra är 4cm kortare så blir volymen hela 20 kubikcentimeter större för den kortare. Det blir 20cm extra som fylls i fittan.
Citera
2021-10-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nej såklart inte en ökning med flera kupstorlekar. hihi I wish. Men man gör vad man kan, några kilos viktuppgång och de där p-pillren med östrogen så blir det minst en halvkupas skillnad. Har käkat de tidigare för en viss kvinnlig diagnos som jag fortfarande har om än lindrigt. Vilken man hade inte velat få en större penis om det fanns på ett piller. heh

Ja marknadsförs säkert preparat med argument som att den växer med flera centimeter.. men visst är det så att många vill att den ska va större, undras om de med stora önskar att de hade mindre? Det kan ju som för många bli ett problem om den är för stor.

Ser du det som positivt att få några kg extra om du är väldigt smal "mer att hålla i" vet ju själv hur det är att va väldigt smal "flugvikt" ingen sexig häck och haft samma vikt sen högstadiet trots att man fått höra att äter som en häst. Och att man kanske blir bortsorterad pga att man inte är stor och manlig i växten, allt handlar ju mycket om utseende och ideal och även på snopparnas storlek.
Citera
2021-10-15, 12:04
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Haha 😅 sant.

Då vet man. Får hoppas på ett vet ej svar denna gång då ;D
Är det inte bättre att inte fundera så mycket på kukstorleken utan först fokusera på vad du tycker om personen, om ni har kemi, har kul tillsammans, några gemensamma intressen och mål. Tror nog majoriteten skulle hålla med om att hur bra sexet blir beror mer på personen än exakta mått. Sen om det skulle vara ett problem åt ena eller andra hållet så har man faktiskt rätt att avsluta ett dejtande.
Citera
2021-10-15, 12:07
Medlem
Castles avatar
Citat:
Nej för håvete.. själv gillar jag mindre bröst fast gärna lite större nippels. Finns inget sexigare. Den där grejen med bröst som stora kojuver har jag inte riktigt fattat, alltså silikon fake.
Jag tycker samma. Bästa är om hon har ganska känsliga bröst. Har träffat iaf en kvinna som man kunde få till orgasm bara av att smeka eller slicka på brösten.
Citera
2021-10-15, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Häng inte upp er för mycket på längden eller tjockleken, volymen på kuken är mest avgörande.Som ett exempel, en kuk på 16x14cm har en volym på 249 kubikcentimeter medans en kuk på 20*12cm har en volym på 229 kubikcentimeter.

Trots att omkretsen bara skiljer sig 2cm och den andra är 4cm kortare så blir volymen hela 20 kubikcentimeter större för den kortare. Det blir 20cm extra som fylls i fittan.
Japp, grovleken är viktigast. Men oftast är det ett samband även där. Längre kuk är ofta grövre men det finns ju undantag.
Min 19x15 har dubbla volymen mot och standard kuk om man ska läsa statistiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in