2021-10-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vet inte heller hur vanligt det är med leksaker?

Ja, en del ger ju uttryck för att det är dåligt kramande, och så kan det säkert vara ibland, precis som att en del män inte har så bra uthållighet. Gäller att hitta någon man är samspelt med bara.

Jag förespråkar ju medel/normal, både vad gäller längd och grovlek, så har sällan haft några bekymmer. Förut kunde det vara lite "gnäll" om att det vara lite väl bra kramighet, men kanske bara mannen som skyllde ifrån sig på mig fast han hade dålig uthållighet

Haha ja du ser inte lätt när man råkar ut för såna som dig, hur ska man då kunna hålla sig. De hjälper inte ens att tänka på grus eller sandpapper. Förhoppningsvis kan man ladda om rätt snabbt och köra en ny runda.
Citera
2021-10-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag tror nog han har rätt. Allting stämmer in på det.

Vi brukar inte mäta. 🤔

Appropå mäta så endera kommer jag ihåg fel eller så har den krympt..
Citera
2021-10-14, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
standard svar på allt nä skämt å sånt.. Än har jag inte behövt uppge mått i verkliga livet.

Kul att du verkar hittat rätt. Ja synmåttet kan ge synvillor ibland.

Fast ursäkta om jag är lite trög, har druckit lite, men kan du alltså klargöra min fråga. Du vet dina mått, men när kvinnor har frågat så har du svarat att du inte vet storleken, eller har ingen nånsin undrat ens?

Hur har ditt sexliv varit då haha, vilket direkt fråga men ja, har du haft några komplex över storleken, har några ställningar varit lite svåra eller så? Eller är du helt nöjd med vad du har.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-14 kl. 03:12.
Citera
2021-10-14, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Fast ursäkta om jag är lite trög, har druckit lite, men kan du alltså klargöra min fråga. Du vet dina mått, men när kvinnor har frågat så har du svarat att du inte vet storleken, eller har ingen nånsin undrat ens?

Hur har ditt sexliv varit då haha, vilket direkt fråga men ja, har du haft några komplex över storleken, har några ställningar varit lite svåra eller så? Eller är du helt nöjd med vad du har.

Haha små händer bra förslag där😊

På fråga "vet ej" nä inget som varit så aktuellt med dom man träffat irl vag jag kommer ihåg, lika som att bh-storlek inte är något man frågat om, nu ser man iof sig oftast om det är stora eller små men du vet aldrig helt säkert förrän i naket tillstånd om det är fasta eller häng inlägg osv. Finns säkert en och annan kille som kört utfyllnad i form av strumpa eller så.
Däremot har man väl chattat med någon och frågan har ställts om storlek och har jag svarat så med måtten jag hade, nu får jag väl revidera uppgifterna eller skylla på ovanstående med linjalen

Jo nog har det funkat med de man varit med (sen kan man ju aldrig va hundra säker att partnern varit hundra nöjd tror att en del fejkar att det är bra sex?), men ja som de flesta är man kanske missnöjd med storleken kanske delvis pga av porrdassars storlek. Ja ställningar har mest varit de vanliga och det har funkat däremot kan jag tänka mig att en del ställningar blir svåra med för korta redskap och i omvänd ordning lär just de ställningarna passa bättre om det är problem att den är för lång "bottnar" tänker mig tex sida bakifrån sen beror det ju på om kvinnan är mullig och har stor häck. Så mycket som spelar in om det blir bra eller inte.
Senast redigerad av Psykbryt76 2021-10-14 kl. 09:34.
Citera
2021-10-14, 11:22
Medlem
Citat:
Om ni väljer en nätt kvinna med små händer (som undertecknad) så kommer "den" att se större ut dessutom. hehe Det är kanske trevligt att se det för den som har penisen också, lite av en synvilla, menar inget taskigt med det och du förstår nog hur jag menar.

Galler aven roven, min kvinna har en tilltagen rov, anda ser min kuk stor ut!
Citera
2021-10-14, 18:43
Medlem
Citat:
Haha små händer bra förslag där😊

På fråga "vet ej" nä inget som varit så aktuellt med dom man träffat irl vag jag kommer ihåg, lika som att bh-storlek inte är något man frågat om, nu ser man iof sig oftast om det är stora eller små men du vet aldrig helt säkert förrän i naket tillstånd om det är fasta eller häng inlägg osv. Finns säkert en och annan kille som kört utfyllnad i form av strumpa eller så.
Däremot har man väl chattat med någon och frågan har ställts om storlek och har jag svarat så med måtten jag hade, nu får jag väl revidera uppgifterna eller skylla på ovanstående med linjalen

Jo nog har det funkat med de man varit med (sen kan man ju aldrig va hundra säker att partnern varit hundra nöjd tror att en del fejkar att det är bra sex?), men ja som de flesta är man kanske missnöjd med storleken kanske delvis pga av porrdassars storlek. Ja ställningar har mest varit de vanliga och det har funkat däremot kan jag tänka mig att en del ställningar blir svåra med för korta redskap och i omvänd ordning lär just de ställningarna passa bättre om det är problem att den är för lång "bottnar" tänker mig tex sida bakifrån sen beror det ju på om kvinnan är mullig och har stor häck. Så mycket som spelar in om det blir bra eller inte.

Tack för klargörandet så du har sagt som det är alltså. Vad har du för mått då?
Och mätte du kanske från en annan vinkel tidigare.. därav diffen nu.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-14 kl. 18:46.
Citera
2021-10-14, 19:37
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Jendy du är verkligen galen i snoppar, har du ingen o suga eller? stackare jäkla tjat om storlek hit o dit fattar inte hur folk orkar. vet inte vad min är ? 18-19 kanske? spela roll ändå ingen som vill ha mig.. i mitt nästa liv vill jag födas som en tjej med stora tuttar.
Taskig du är som inte låter någon kvinna få ta del av en sån läckerhet.
Citera
2021-10-14, 23:48
Medlem
Citat:
Tack för klargörandet så du har sagt som det är alltså. Vad har du för mått då?
Och mätte du kanske från en annan vinkel tidigare.. därav diffen nu.

Nja av nån anledning har den blivit ca 1,5 cm kortare så ungefär 13 cm
fast nog tappat de på kroppslängd också så det är kanske normalt. 🤔
Citera
2021-10-15, 00:43
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:

Du har inte blivit fet?
Citera
2021-10-15, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Du har inte blivit fet?

Nä kan inte skylla på de, till skillnad mot många som bara känner den men inte ser den.
Citera
2021-10-15, 01:03
Medlem
Citat:

Vad konstigt, eller vad vet jag sånt kanske händer.
Citera
2021-10-15, 01:07
Medlem
Citat:
Vad konstigt, eller vad vet jag sånt kanske händer.

Ska jag skylla på corona eller vaccinet.🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in