Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Fast ursäkta om jag är lite trög, har druckit lite, men kan du alltså klargöra min fråga. Du vet dina mått, men när kvinnor har frågat så har du svarat att du inte vet storleken, eller har ingen nånsin undrat ens?
Hur har ditt sexliv varit då haha, vilket direkt fråga men ja, har du haft några komplex över storleken, har några ställningar varit lite svåra eller så? Eller är du helt nöjd med vad du har.
Haha små händer bra förslag där😊
På fråga "vet ej" nä inget som varit så aktuellt med dom man träffat irl vag jag kommer ihåg, lika som att bh-storlek inte är något man frågat om, nu ser man iof sig oftast om det är stora eller små men du vet aldrig helt säkert förrän i naket tillstånd om det är fasta eller häng inlägg osv. Finns säkert en och annan kille som kört utfyllnad i form av strumpa eller så.
Däremot har man väl chattat med någon och frågan har ställts om storlek och har jag svarat så med måtten jag hade, nu får jag väl revidera uppgifterna eller skylla på ovanstående med linjalen
Jo nog har det funkat med de man varit med (sen kan man ju aldrig va hundra säker att partnern varit hundra nöjd tror att en del fejkar att det är bra sex?), men ja som de flesta är man kanske missnöjd med storleken kanske delvis pga av porrdassars storlek. Ja ställningar har mest varit de vanliga och det har funkat däremot kan jag tänka mig att en del ställningar blir svåra med för korta redskap och i omvänd ordning lär just de ställningarna passa bättre om det är problem att den är för lång "bottnar" tänker mig tex sida bakifrån sen beror det ju på om kvinnan är mullig och har stor häck. Så mycket som spelar in om det blir bra eller inte.