2021-10-13, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Nej. Det är de med små som är oseriösa. De har rejäla mindervärdeskomplex som gör att de beter sig odrägligt mot kvinnor för att försöka kompensera för deras små snoppar (som får dem att känna sig odugliga och värdelösa i kvinnors sällskap).

Bättre att göra som du gör - hålla sig till stora. 😋🤗🥰

Tråkigt att du verkar ha fördomar om oss med små snoppar, men du vill väl få det till att inte verka ytligt när du söker efter stora åderpålar.
Citera
2021-10-13, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Längd eller omkrets?

Längden är optimal för min del, går bra med lite mindre också, men är det omkrets så är den för stor i mitt tycke.
Längd! Vet ej omkrets

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ja då.
Wiie
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Slak eller erigerat tillstånd?
Gissa.
Citera
2021-10-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Du får testa lyckan i Afrika, i Ghana är männen välutrustade också.

Vem är s?

En som berättade att de med xstor skulle vara oseriös. Tror du det stämmer?

Han lyckades nästan få mig att vilja ha liten istället, men jag kom på bättre tankar.
Citera
2021-10-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Nej. Det är de med små som är oseriösa. De har rejäla mindervärdeskomplex som gör att de beter sig odrägligt mot kvinnor för att försöka kompensera för deras små snoppar (som får dem att känna sig odugliga och värdelösa i kvinnors sällskap).

Bättre att göra som du gör - hålla sig till stora. 😋🤗🥰

Ja, nu när du säger det. Det känns mer som att det är din teori som stämmer.

Bättre fortsätta hålla sig till stor 🤗
Senast redigerad av Jendy 2021-10-13 kl. 12:42.
Citera
2021-10-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Han lyckades nästan få mig att vilja ha liten istället, men jag kom på bättre tankar.

Ja, de är oseriösa horbockar med telefonlistor som går till Kina med nummer till diverse Luder.

Inte vill du väl vara ett nummer i mängden? Nej just det, välj en trogen man istället.

Bomfallerallanlej.
Citera
2021-10-13, 19:37
Medlem
Krackhauss avatar
Är det normalt att PP ökar med några cm i längd vid intag av kamagra eller liknande? Typ från 16 till 20cm.
Citera
2021-10-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Jag tror så här utan att ha belägg för det men antagligen om vi håller oss till 50/50 så är risken lika oavsett om vederbörande har liten eller stor alltså seriösa och oseriösa i båda grupper.

Men jag kan förstå tanken att stor=oseriös.

För övrigt så satsa på Ghana då det var en svensk koloni för ca 370 år sedan. 😉

En fråga bara på ämnet mäta längd hur gör ni tjejer mäter ni djupet?
Citera
2021-10-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Jag tror så här utan att ha belägg för det men antagligen om vi håller oss till 50/50 så är risken lika oavsett om vederbörande har liten eller stor alltså seriösa och oseriösa i båda grupper.

Ifall jag vet hur lång min dildo är, så är det rätt lätt att mäta djupet om det är intressant. Men jag inbillar mig att för en man så är nog motsvarigheten till omkrets ett mera intressant mått, dvs hur bra eller dåligt det kramar åt?
Citera
2021-10-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ifall jag vet hur lång min dildo är, så är det rätt lätt att mäta djupet om det är intressant. Men jag inbillar mig att för en man så är nog motsvarigheten till omkrets ett mera intressant mått, dvs hur bra eller dåligt det kramar åt?

Jo tänkte nåt sånt, sen vet inte jag hur vanligt det är att ni har leksaker, men de som inte har är kanske inte lika noga med storlek?

Du menar om det behövs spelas kramgoa låtar med tanke på vissa uttryck om hink å sånt. Inget jag råkat ut för, snarare så att de kramat musten ur en för snabbt.. 4 sekunder

Sen med tankae på längd/grovlek vad hjälper det om den kommer på 4 sekunder då kanske det är bättre med liten/normal men uthållig.
Citera
2021-10-13, 20:53
Medlem
Citat:
Jo tänkte nåt sånt, sen vet inte jag hur vanligt det är att ni har leksaker, men de som inte har är kanske inte lika noga med storlek?

Du menar om det behövs spelas kramgoa låtar med tanke på vissa uttryck om hink å sånt. Inget jag råkat ut för, snarare så att de kramat musten ur en för snabbt.. 4 sekunder

Sen med tankae på längd/grovlek vad hjälper det om den kommer på 4 sekunder då kanske det är bättre med liten/normal men uthållig.

Vet inte heller hur vanligt det är med leksaker?

Ja, en del ger ju uttryck för att det är dåligt kramande, och så kan det säkert vara ibland, precis som att en del män inte har så bra uthållighet. Gäller att hitta någon man är samspelt med bara.

Jag förespråkar ju medel/normal, både vad gäller längd och grovlek, så har sällan haft några bekymmer. Förut kunde det vara lite "gnäll" om att det vara lite väl bra kramighet, men kanske bara mannen som skyllde ifrån sig på mig fast han hade dålig uthållighet
Citera
2021-10-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Ja, de är oseriösa horbockar med telefonlistor som går till Kina med nummer till diverse Luder.

Inte vill du väl vara ett nummer i mängden? Nej just det, välj en trogen man istället.

Bomfallerallanlej.

Jag har funderat på varför det verkar finnas så få med 18+, och det kan kanske vara så att jag är så bra på att märka av vilka som är oseriös så jag väldigt sällan träffar på någon med den storleken.

Sen han med 18x14 fick jag även reda på senare att han var oseriös, han som jag aldrig gick på dejt med, så det stämde ju också.

Det var en även en som sa att många killar överdriver sin storlek och säger att dom har 18-19, men egentligen har dom 16, tänk om jag varit med om det.

Jag tänkte börja dejta dom med liten nu och kolla om det var så illa som jag kom ihåg det.
Citera
2021-10-13, 21:09
Medlem
Citat:

Jag tror nog han har rätt. Allting stämmer in på det.

Vi brukar inte mäta. 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in