2021-10-12, 21:35
Medlem
Kan ju tolka dig som lite oseriös också iom dina preferenser för att ses och att du tror alla med stor kuk är oseriösa. Lite som att säga alla tjejer med stora bröst är oseriösa. Jätte konstigt antagande!
Kan ju inte vara super ovanligt, min kunskap om andra killars storlek är iof extremt låg 😋

Lite off topic men är du vältränad, ser bra ut och trevlig? Borde inte vara så svårt om utbudet är xstor

Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det var dock en med 18×14 som var intresserad, men han gick jag aldrig på dejt med. Då det var en som sa att han var oseriös pga att han hade xstor. Så jag trodde det för ett tag, men det stämde förmodligen inte, och nu lär det dröja innan nästa gång.
Citera
2021-10-12, 21:37
Medlem
Citat:
Förklaringen är ganska enkel, att det är stor jag gillar.
Eller rättare sagt xstor.

Du fick mig nästan att överväga om jag skulle ta en liten när du berättade att de med xstor är oseriös, men sen kom jag på att det kan inte stämma 😼, finns dessutom flera incels som har stor.

Får man fråga om du brukar knulla som en kanin med de män som du varit ihop med?

Eller blir det sex under täcket med t-shirt på och lampan släkt någon gång i månaden?

För om det är det sistnämnda då kanske det inte spelar någon roll att han har en liten.😼
Citera
2021-10-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyguru
Kan ju tolka dig som lite oseriös också iom dina preferenser för att ses och att du tror alla med stor kuk är oseriösa. Lite som att säga alla tjejer med stora bröst är oseriösa. Jätte konstigt antagande!
Kan ju inte vara super ovanligt, min kunskap om andra killars storlek är iof extremt låg 😋

Lite off topic men är du vältränad, ser bra ut och trevlig? Borde inte vara så svårt om utbudet är xstor

Det var inte jag som trodde att de med xstor var oseriös, det var en som sa det till mig, och då trodde jag det stämde så jag nästan ville ha en liten. Sedan kom jag på att det är inte vad jag gillar, så bättre jag fortsätter söka vad jag vill ha istället.

Vad menar du, att bara dom som är vältränad, ser bra ut och är trevlig får en xstor?
Citera
2021-10-12, 22:08
Medlem
Såg du svarar redan 🙂

Citat:
Man kan ju önska, men ja, du har rätt. Det är anledningen, att det är svårt lyckas hitta nån med 18-20cm, då det inte verkar vara så vanligt. Det är mest bara incels med 8,5 eller 12cm som jag lyckats få dejta på senaste, men det ville jag ju inte när jag fick reda på deras storlek, för det är bättre fråga innan och inte dejta alls

Det var dock en med 18×14 som var intresserad, men han gick jag aldrig på dejt med. Då det var en som sa att han var oseriös pga att han hade xstor. Så jag trodde det för ett tag, men det stämde förmodligen inte, och nu lär det dröja innan nästa gång.
Citera
2021-10-12, 22:15
Medlem
OK förstår.
Nä menar bara det skulle vara enklare att få napp så att säga. Ofta uppskattas dom sakerna. Men som att du vill få stor kuk är det ju högst personlig smaksak.
Mer möjlig fisk större chans få napp så att säga.

Citat:

Vad menar du, att bara dom som är vältränad, ser bra ut och är trevlig får en xstor?
Senast redigerad av hobbyguru 2021-10-12 kl. 22:16. Anledning: Tillägg
Citera
2021-10-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyguru
OK förstår.
Nä menar bara det skulle vara enklare att få napp så att säga. Ofta uppskattas dom sakerna. Men som att du vill få stor kuk är det ju högst personlig smaksak.
Mer möjlig fisk större chans få napp så att säga.

Jag menade mer att det är ovanligt med 18-20cm och att det är därför man inte träffar på såna så ofta. För det är ju inget man ser direkt.
Citera
2021-10-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
För om det är det sistnämnda då kanske det inte spelar någon roll att han har en liten.😼

Du vill gärna att jag ska gilla liten va? 😸
Citera
2021-10-12, 22:42
Medlem
Du verkar väldigt nyfiken på att få prova lite större 😋
Lite svårt att se som du säger. Men hånglar man någonstans som inte är hemma så kan man känna på paketet utan att slå upp det så att säga. Du verkar ju dissa det mesta och tänka att det ändå inte går.
Får hålla tummarna för dig 🤞 du får säkert till det.

Detta känns väldigt off topic så kanske inte ska diskutera mer här. Lycka till iaf

Citat:
Jag menade mer att det är ovanligt med 18-20cm och att det är därför man inte träffar på såna så ofta. För det är ju inget man ser direkt.
Citera
2021-10-12, 23:27
Medlem
Citat:

I Kongo har de ca. 18 cm i medellängd.
Citera
2021-10-13, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
I Kongo har de ca. 18 cm i medellängd.

woow

Där hade medel varit perfekt. 😋

Men att hitta 18+ här, nej någon sån tur kan man inte ha inte.

Hade s rätt? är dom med xstor oseriös?
Senast redigerad av Jendy 2021-10-13 kl. 00:19.
Citera
2021-10-13, 00:28
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
woow

Nej. Det är de med små som är oseriösa. De har rejäla mindervärdeskomplex som gör att de beter sig odrägligt mot kvinnor för att försöka kompensera för deras små snoppar (som får dem att känna sig odugliga och värdelösa i kvinnors sällskap).

Bättre att göra som du gör - hålla sig till stora. 😋🤗🥰
Senast redigerad av BoxInBag 2021-10-13 kl. 00:30.
Citera
2021-10-13, 00:36
Medlem
Citat:
woow

Du får testa lyckan i Afrika, i Ghana är männen välutrustade också.

Vem är s?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in