2021-10-12, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
16.5 cm duger la?

Längd eller omkrets?

Längden är optimal för min del, går bra med lite mindre också, men är det omkrets så är den för stor i mitt tycke.
Citera
2021-10-12, 12:28
Medlem
Citat:
16.5 cm duger la?

Ja då.
Citera
2021-10-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag nekar konsekvent mått över vad jag anser vara optimalt, och många har angett dom större måtten, men backar ofta och minskar måttet med 2-3 cm då jag meddelar att jag inte gillar stora.
Så en sån man, hade ju haft större chans vad gäller mig, om han uppgett det ärliga måttet på en gång
Och den som vill ha en stor, 18-20, lär ju vilka få det bekräftat med bild innan träff, och då får ju mannen det svårt att visa det om han ljugit....

Det går ju fan inte att lita på människor nuförtiden. Jag fick ett klockrent svar en gång av en att hans grej är mellan 16 och 19 cm. haha Bra tips tidigare om hur du avgör omkretsen även om det verkar enklare att bara fråga personen alt mäta tillsammans.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-12 kl. 12:38.
Citera
2021-10-12, 12:37
Medlem
Citat:
16.5 cm duger la?

Slak eller erigerat tillstånd?
Citera
2021-10-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det går ju fan inte att lita på människor nuförtiden. Jag fick ett klockrent svar en gång av en att hans grej är mellan 16 och 19 cm. haha Bra tips tidigare om hur du avgör omkretsen även om det verkar enklare att bara fråga personen alt mäta tillsammans.

Inte något säkert tips, men om man läser profilen noga då det gäller sidor för sexkontakt, så får man en viss uppfattning om det är en man som har ett sånt glädjmåttband eller inte, om än det inte är vattentätt.
Men det kan ju diffa några centimeter beroende på hur hårt ståndet är, och lätt hänt att den kroknar lite under mätning, så det mått du anger ser jag inte som något konstigt egentligen.

Det allra bästa är om folk är ärliga med viktiga saker, men som sagt, man kan få en viss känsla genom att läsa profilen eller prata en del med mannen i fråga. Svårare vid snabba möten, men gillar man det så får man ta att det kan bli en viss diff...
Citera
2021-10-12, 12:51
Medlem
Citat:
Nä, det var ju fort gjort att genomskåda det.
Jag tror att dom förlorar på det, då det är upp till bevis då dom står med byxorna vid anklarna,och inte så kul att bli dissad då om man ljugit om sin storlek. Och det gäller åt båda hållen, då en del vill ha mindre och en det vill ha större, så om dom var ärliga från början skulle kanske chansen öka?
Det är inte att storleken i sig inte överensstämmer för min del, utan att man ljuger för att man tror att man vinner på det, och den gubben funkar inte på mig...

Jag nekar konsekvent mått över vad jag anser vara optimalt, och många har angett dom större måtten, men backar ofta och minskar måttet med 2-3 cm då jag meddelar att jag inte gillar stora.
Så en sån man, hade ju haft större chans vad gäller mig, om han uppgett det ärliga måttet på en gång
Och den som vill ha en stor, 18-20, lär ju vilka få det bekräftat med bild innan träff, och då får ju mannen det svårt att visa det om han ljugit....

Jag brukar skriva att jag är 5 cm slak spännande för kvinnan hur stor den blir när den växer.
Citera
2021-10-12, 15:43
Medlem
Citat:
16.5 cm duger la?

Nej, den duger inte för mig.

18-20cm, annars får det va.
Citera
2021-10-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ifall storleken är viktig, vilket den tycks vara för dig, så ska du såklart ta räeda på det innan du träffar en
man. Och var ärlig med att det är viktigt för dig, så att du får korrekta mått på en gång. Men tänk på att den som mäter rätt, mäter ju från blygdbenet, så det är något mera än den "införbara" längden.

Ja, jag är alltid ärlig om vad jag tycker är viktigt, och tyvärr så är storleken det. Och det är för att jag inte tycker det är bra med liten så jag är hellre utan då. 😬
Senast redigerad av Jendy 2021-10-12 kl. 15:57.
Citera
2021-10-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nej.

Kollar man statistik så föredrar de flesta 16cm.
Förmodligen för att 16 är stor och bra, och dom brukar inte få för sig saker som de med xstor. Sen är det dessutom många som inte ens gillar xstor.

16 måste nog vara bästa storleken.
Mata inte trollet mer.
Nu ratar hon din kuk på 16,5 men skrev ovan tidigare.
Hon (om det ens är en hon) har begränsad erfarenhet och tycker bara det är kul att driva lite med osäkra män.
Citera
2021-10-12, 16:23
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Mata inte trollet mer.
Hon (om det ens är en hon) har begränsad erfarenhet och tycker bara det är kul att driva lite med osäkra män.

Hon har skrivit hundra inlägg i tråden.
På snudd till psykiskt störd eftersom det tar ett inlägg att berätta vad man tycker.
Citera
2021-10-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP

Inte direkt. Det är mina åsikter bara.
Kanske han skulle va mer tydlig om han frågade om den duger i allmänhet då? För det har jag ju precis som du skriver redan tagit fram statistik på. Men nu verkade han fråga varje enskild vad man tycker.
Var till och med tydlig denna gång att det var vad jag tyckte så, att hans storlek inte är något för mig, och det skriver jag inte för att det är kul på något sätt, utan bara för att det är vad jag tycker.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-12 kl. 16:46.
Citera
2021-10-12, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Hon har skrivit hundra inlägg i tråden.
På snudd till psykiskt störd eftersom det tar ett inlägg att berätta vad man tycker.

Alla har sina preferenser, om du såg en man rata tjejer för personkemin så hade du tyckt att det var stört? Du hade inte ens trott på det, att sånt existerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in